Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Filtr kabinowy - położenie i wymiana
Re: Filtr kabinowy
taka ciekawostka ile kosztuje orginalny filtr w stanach
http://www.hondapartsnow.com/genuine/ho ... 4-A01.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz wracamy do polski
Zawsze kiedy kupuje ten filtr(filtry) to są problemy. W niektórych katalogach podają że do naszych accordów jest jeden filtr, jak w wersji europejskiej. Najprawdodpodobniej ktoś sobie kiedyś ułatwił i doszedł do wniosku że nadwozie CG to jest to jedno i to samo, tymbardziej że produkowane 98-2002, a jak wiadomo CG2 i CG4 tak naprawde podobnie wygląda, a jest zupełnie inne, bo na rynek amerykański.
Najlepiej pasujące i działające filtry, których używałęm to Nipparts J1344009, zrobiłem zdjęcie pudełka, sprzedawane są po dwie sztuki. I kosztują w poznańskich sklepach AKTYW około 70zł w detalu. Nie są one wbrew opisowi papierowe, jest to jakaś włóknina tworzywa sztucznego. Papierowy filtr przy parowniku pewnie długo by nie wytrzymał. Dlatego też wydaje mi się że wkładanie filtra, filtrów bez ramek może powodować że przepływające powietrze dociskało by filtr do parownika, po jakimś czasie byłby wilgotny, a wtedy to na bank rozwinęło by się tam nowe życie
Wydaję mi się że w Intercarsie są błędnie podane wymiary z tego co pamiętam ja miałem 290 x 95 x 30
http://www.hondapartsnow.com/genuine/ho ... 4-A01.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz wracamy do polski
Zawsze kiedy kupuje ten filtr(filtry) to są problemy. W niektórych katalogach podają że do naszych accordów jest jeden filtr, jak w wersji europejskiej. Najprawdodpodobniej ktoś sobie kiedyś ułatwił i doszedł do wniosku że nadwozie CG to jest to jedno i to samo, tymbardziej że produkowane 98-2002, a jak wiadomo CG2 i CG4 tak naprawde podobnie wygląda, a jest zupełnie inne, bo na rynek amerykański.
Najlepiej pasujące i działające filtry, których używałęm to Nipparts J1344009, zrobiłem zdjęcie pudełka, sprzedawane są po dwie sztuki. I kosztują w poznańskich sklepach AKTYW około 70zł w detalu. Nie są one wbrew opisowi papierowe, jest to jakaś włóknina tworzywa sztucznego. Papierowy filtr przy parowniku pewnie długo by nie wytrzymał. Dlatego też wydaje mi się że wkładanie filtra, filtrów bez ramek może powodować że przepływające powietrze dociskało by filtr do parownika, po jakimś czasie byłby wilgotny, a wtedy to na bank rozwinęło by się tam nowe życie
Wydaję mi się że w Intercarsie są błędnie podane wymiary z tego co pamiętam ja miałem 290 x 95 x 30
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Filtr kabinowy
tak się chyba przymierze do wymiany tego filtra, bo napewno nie był wymieniany od nowości..heheh
Re: Filtr kabinowy
Po 3 miesiącach, całej kupie maili do sprzedawcy i Allegro w końcu doszły owe filtry -rurka8 pisze:Też zamówiłem u tego sprzedawcy - Dexx Auto.
Na początku przyszedł jeden.Piszę do gościa , że wysłał sztukę( JC Premium) a miały być dwie!
Odpisał, że nastąpiła pomyłka i że wysyłają inne ( Corteco - 2szt) a ten żebym odesłał, co uczyniłem.
I co?
Ani szmalu , ani filtrów
Teraz jak poszperałem znalazłem taki temat o tej firmie:
http://www.forum.alfaholicy.org/forum_o ... powac.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla zasady - nie odpuszczę
Także - Uwaga na tego oszusta
Corteco 80000156 - w jednym kartoniku 2 szt.
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ilość czynnika w klimie
Bez przesady. Filtr kabinowy wymienia się nie najgorzej - demontaż wszystkiego u mnie do wymiany zajął facetowi w zakładzie ok. 10 minut. Nie wiem czy działał na wyczucie czy też wcześniej robił już jakiegoś takiego Acc. Tak czy siak naprawdę trudne to nie jest i uczciwie mówiąc każdy kto umie obsługiwać śrubokręt może to ogarnąć we własnym zakresie.
- wysio
- Posty: 777
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Ilość czynnika w klimie
Zwłaszcza, że jest na YT film krok po kroku, jak to się robi. Z tym filmem to już prościutko...
Re: Ilość czynnika w klimie
Założyłem że serwisy kalkulując cenę pakietu obsługi klimy, przyjmują że filterek jest w podszybiu i wystarczy klapkę uchylić do wymiany, a tutaj w acco jednak sporo więcej roboty. Dlatego ryczałtowe traktowanie kosztu wymiany filtra p.pyłkowego jest dość ryzykowne
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ilość czynnika w klimie?
Mówiąc szczerze nie spotkałem się z filtrem w podszybiu - zawsze montowany jest pomiędzy parownik, a dmuchawę. Choć oczywiście może inne auta mają inaczej - w każdej Hondzie którą znam jest jak wyżej.
Re: Filtr kabinowy - położenie i wymiana
Witam, wymieniałem właśnie filtr kabinowy, wyjalem go, ale nie zwróciłem uwagi w którym kierunku ma iść powietrze i stąd moje pytanie czy powietrze idzie od pasażera do kierowcy czy odwrotnie ?
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Filtr kabinowy - położenie i wymiana
Filtr kabinowy nie ma nic do tego.. ma być założony poprawnie. A powietrze dalej rozdziela system kanałów, zespół nagrzewnicy.
- Valanel
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lip 2018 22:13
- Auto: Accord VI Coupe
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Filtr kabinowy - położenie i wymiana
Pewnie koledze chodzi o to, w którą stronę ma być strzałka w zamontowanym filtrze.Sebek pisze:Witam, wymieniałem właśnie filtr kabinowy, wyjalem go, ale nie zwróciłem uwagi w którym kierunku ma iść powietrze i stąd moje pytanie czy powietrze idzie od pasażera do kierowcy czy odwrotnie ?
Powietrze leci od strony pasażera.