Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
apc
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2012 19:19
Auto: CL7
silnik: 2.0

Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: apc »

Cześć,

pojawił sie problem z ojczulka autem. Rano standardowo wsiadł, przekręcił kluczyk i auto kręci ale nie odpala. Mruga także kontrolka z zielonym kluczykiem.

Co już sprawdziliśmy?
1) Drugi kluczyk nic nie zmienia
2) Bezpieczniki OK
3) Przelutowane styki na przekazniku pompy paliwa.

Dalej pomysłów brak.

Samochód to Accord Coupe VI 3.0 V6 z 2000 roku.

Czy ktoś ma jakiś pomysł jak z tej sytuacji wyjść? :)

Pzdr
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: maxel »

Edi miała problem z rozrusznikiem, looknij w jej temacie, może u Ciebie też to będzie.
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: figo »

Zielony kluczyk to kontrolka immobilizera, być może z nim jest problem jak kontrolka miga. Proponuję podjechać do dobrego elektryka samochodowego.
HR
apc
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2012 19:19
Auto: CL7
silnik: 2.0

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: apc »

Witam,

dzisiaj auto pojechało na lawecie do ASO w Gorzowie. Zdiagnozowano uszkodzenie modułu immobilizera. Koszt nowego to 290zł brutto - rabat. Czas oczekiwania to 3 dni więc na środę ma być.

Pozdrawiam
apc
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2012 19:19
Auto: CL7
silnik: 2.0

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: apc »

Niestety tak kolorowo nie było. Auto stało prawie dwa tygodnie w ASO. Elektronik walczył ze sterownikiem, nastepnie firma zewnętrzna. Po wielu bojach auto udało sie uruchomić ale świrowało łącznie ze skrzynią biegów. Skończyło się na wymianie całego sterownika silnika. Koszty to 400zł (używany zestaw sterownik + kluczyki + immo z allegro) + 340 zł za dwutygodniową walkę w ASO.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: Trojan »

Ale psikus :?
Awatar użytkownika
Bonio
Posty: 925
Rejestracja: 05 lip 2011 12:20
Auto: CG2
silnik: 3.0v6
Lokalizacja: Grajewo

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: Bonio »

niezle, ciekawe co mu odbilo bo o takich wybrykach w hondach nie slyszalem
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: maxel »

Mam prawie że identyczny problem, mianowicie dziś na uczelni sprawdzałem sobie kompresję, no i wszystko ładnie pięknie wyszło, pozakładałem świece,kable itp odpaliłem i kontrolka od immo stale się paliła, zgasiłem i jeszcze raz odpaliłem i nadal się paliła, później przejechałem jakieś 10km i zgasiłem po czym znów chciałem odpalić ale już nic z tego, kręci a nie odpala. Kontrolka od immo mryga ciągle.
Ratujcie mnie bo już nie wiem co robić a auta bardzo potrzebuję teraz
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 1998
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: MuzykGrzes »

Spróbuj zrobić Back Up (wyjmij bezpiecznik o takim oznaczeniu z pod maski na 10 sek) ale pewnosci nie ma czy to pomoże.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Mrugająca kontrolka z zielonym kluczykiem

Post autor: maxel »

Bezpieczniki wszystkie wyjmowałem już i sprawdzałem, i te pod maską i te w kabinie przy drzwiach. Ogólnie jak sprawdzałem kompresję miałem tylko kable wyjęte ale nie odłączoną cewkę, widziałem że trochę iskrzyło-możliwe że to przez te napięcie poszło jakieś zwarcie i spaliło moduł od immo lub sterownik silnika?
ODPOWIEDZ