Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
GTI 200 KM
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 gru 2010 17:10
- Auto: accord coupe 1999
- silnik: 2000
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTI 200 KM
Trojan, te 137 kkm to w miarę pewne. Trzy godziny sprawdzali mi auto w Krakowie w serwisie volfa. W bazie mieli ostatni przeglad w niemczech w 2010 przy przelocie 80 kkm. a ten gosc na wiosne 2010 sobie sprowadzil i prawie 3 lata nim jezdzil, mechanicznie ok, jakas rysa, jakis odprysk lakieru, itp. To te auto - http://moto.gratka.pl/tresc/volkswagen- ... 3c228043,1" onclick="window.open(this.href);return false; Wiosna przyjdzie to czas czyszczenie, polerka, jakis lekki bajer z diodami i bedzie super. myslalem o takich podswietlanych listwach na progi, z napisem GTI zapala ten napis sie po otwarciu drzwi.
Nie wiem czy to tylko pakiet 30, czy edition 30, bo ta ma 230 koni. Felki na lato to czerne matowe 18' z tej edycji wlasnie, teraz jest na czarnych stalowkach mat.
Nie wiem czy to tylko pakiet 30, czy edition 30, bo ta ma 230 koni. Felki na lato to czerne matowe 18' z tej edycji wlasnie, teraz jest na czarnych stalowkach mat.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: GTI 200 KM
To spoko, dobry hot hatch nie jest zły . Na tych alusach wygląda ładnie ale osobiście bym chyba jakiś inny wzór na nim widział.
Myślę ,że mógłbym QP zmienic na takie GTi albo S3 8L lub R32 MKIV.
Myślę ,że mógłbym QP zmienic na takie GTi albo S3 8L lub R32 MKIV.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: GTI 200 KM
nie no, carlos znów z ledami jedzie
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTI 200 KM
Niestety, sprawdziłem, to tylko pakiet, nie edition. W tym drugim przypadku listwy progowe są z napisem "edition 30"(moze świecą ) i w środku też takie małe wstawki na konsoli.carlos pisze:Nie wiem czy to tylko pakiet 30, czy edition 30, bo ta ma 230 koni.
raz honda - zawsze honda
Re: GTI 200 KM
licznik wyskalowany do 300 to ile to targa max ?
dobra fura bedzie lansik
dobra fura bedzie lansik
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: GTI 200 KM
W Audi 1.6 mam wyskalowany do 260 i z tego nic nie wynika
Re: GTI 200 KM
prywo w swojej a4 1.9tdi(90KM) tez mialem 260wyskalowane, i tylko 198km/h z niej wykrzesalem.
Btw Hot hatch? hot hatch dla mnie to CTR 4-5-6gen i tego pokroju roczniki innych marek, to jest za nowe i nigdy nie bedzie jak dla mnie rasowym sportowym samochodem, bedzie tylko plastikowa naszpikowana elektronika zabawka bez duszy i wlasnego JA na drodze, dla porownania nowe sziroko wszystko to samo silniki wnetrza tylko buda inna. No ale niestety wszystko zmierza do tego samego nie tylko w koncernie vw i tym pochodnych. Trzeba sie z tym pogodzic lub kupowac stare auta
Btw Hot hatch? hot hatch dla mnie to CTR 4-5-6gen i tego pokroju roczniki innych marek, to jest za nowe i nigdy nie bedzie jak dla mnie rasowym sportowym samochodem, bedzie tylko plastikowa naszpikowana elektronika zabawka bez duszy i wlasnego JA na drodze, dla porownania nowe sziroko wszystko to samo silniki wnetrza tylko buda inna. No ale niestety wszystko zmierza do tego samego nie tylko w koncernie vw i tym pochodnych. Trzeba sie z tym pogodzic lub kupowac stare auta
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 gru 2010 17:10
- Auto: accord coupe 1999
- silnik: 2000
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTI 200 KM
Po tych kilku miesiacach male podsumowanie:
-auto ładnie sie zbiera, nie ma problemow z wyprzedzaniem na trasie, dwie paki juz ciagnąłem na 7 do Gdanska, po miescie też jazda fajna, mniej o jakiś litr pali niż accordzik
To tyle z plusów, teraz minusy:
-nie budzi takiego zainteresowania tak jak cupeta
-przy kreceniu kierownica w lewo czuć takie przeskoki, podobno łozyska kolumny, gorzej jak coś z maglownica wyjdzie
-no i najgorsze, na poczatku jak silnik byl zimny słychac było takie metaliczne WRRRR, WRRR, po kilku minutach ustawało, ibyło dobrze, nie wyszlo to przy zakupie bo gosc miał ciepły silnik. Wymienilem 2 razy olej, za kazdym razem gęsty i czarny jak w tdi, podobno jakies kanaly olejowe mogly sie przytkac. Było dobrze jakies dwa tygodnie ale wrociło. Teraz już i na zimnym i na cieplym cały czas słychac to warczenie, cos jak by do silnika jakas sruba wpadła i sie tlukła po sciankach. Do tego doslo cykanie. I mam tak: WRRrrr, cyk, WRRrr, cyk. U dwoch swoich mechanikow byłem nie wiedza co to moze być. Moze pompa Vag ??? To 4 tysie kosztuje. Albo poszły wałki rozrzadu ? Pierwsza diagnoza to była że poszedl napinacz olejowy łancucha. Wiec wymienili mi rozrzad. Ale bez zminam. Gdzie nie podjade to słuchaja, cmokaja i na koniec diagnoza: panie nie wiem co to ale cos powaznego, jedz pan do volswgena. Kurcze, wyjdzie na to ze doloze jeszcze z dyche do tego zakupu Macie moze jakies sugestie ? Bo na razie powiedzieli mi zebym nie jezdził autem bo sie rozpierdoli silnik...
-auto ładnie sie zbiera, nie ma problemow z wyprzedzaniem na trasie, dwie paki juz ciagnąłem na 7 do Gdanska, po miescie też jazda fajna, mniej o jakiś litr pali niż accordzik
To tyle z plusów, teraz minusy:
-nie budzi takiego zainteresowania tak jak cupeta
-przy kreceniu kierownica w lewo czuć takie przeskoki, podobno łozyska kolumny, gorzej jak coś z maglownica wyjdzie
-no i najgorsze, na poczatku jak silnik byl zimny słychac było takie metaliczne WRRRR, WRRR, po kilku minutach ustawało, ibyło dobrze, nie wyszlo to przy zakupie bo gosc miał ciepły silnik. Wymienilem 2 razy olej, za kazdym razem gęsty i czarny jak w tdi, podobno jakies kanaly olejowe mogly sie przytkac. Było dobrze jakies dwa tygodnie ale wrociło. Teraz już i na zimnym i na cieplym cały czas słychac to warczenie, cos jak by do silnika jakas sruba wpadła i sie tlukła po sciankach. Do tego doslo cykanie. I mam tak: WRRrrr, cyk, WRRrr, cyk. U dwoch swoich mechanikow byłem nie wiedza co to moze być. Moze pompa Vag ??? To 4 tysie kosztuje. Albo poszły wałki rozrzadu ? Pierwsza diagnoza to była że poszedl napinacz olejowy łancucha. Wiec wymienili mi rozrzad. Ale bez zminam. Gdzie nie podjade to słuchaja, cmokaja i na koniec diagnoza: panie nie wiem co to ale cos powaznego, jedz pan do volswgena. Kurcze, wyjdzie na to ze doloze jeszcze z dyche do tego zakupu Macie moze jakies sugestie ? Bo na razie powiedzieli mi zebym nie jezdził autem bo sie rozpierdoli silnik...
Re: GTI 200 KM
mechaniorem nie jestem ale jak cos stuka w silniku to napewno nic dobrego nie wrozy..
miales dobre auto "myszki wsiadaly" a tu z poczatku takie problemy.. powodzenia
miales dobre auto "myszki wsiadaly" a tu z poczatku takie problemy.. powodzenia
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: GTI 200 KM
Co to niby pompa VAG?
Te silniki często zostają zasyfione nagarem. Skoro mówisz, że olej czarny, to ewidentnie i u Ciebie jest nagar. A jak jest nagar to coś się może przytrzeć - wałki, panewki, itp. To co opisujesz, rodzi moje obawy, że ktoś ten silnik przed sprzedażą potraktował jakimś Motodoktorem.
Możesz nagrać ten dźwięk?
Te silniki często zostają zasyfione nagarem. Skoro mówisz, że olej czarny, to ewidentnie i u Ciebie jest nagar. A jak jest nagar to coś się może przytrzeć - wałki, panewki, itp. To co opisujesz, rodzi moje obawy, że ktoś ten silnik przed sprzedażą potraktował jakimś Motodoktorem.
Możesz nagrać ten dźwięk?
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie