Strona 2 z 3

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 28 maja 2013 18:50
autor: Edi
krisss111 pisze:kolego, było się i w Krakowie i uwierz mi, nie macie tam niczego, czego nie ma w innych częściach kraju
:lol:
Masz rację. Mamy dokładnie to samo.
Szkoda, bo na kiepskich drogach części szybciej się zużywają.
Też mnie czeka zmiana amortyzatorów i sprężyn na jesień, bo te moje coraz biedniejsze.......

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 28 maja 2013 20:47
autor: Prywo
tak jak pisałem wcześniej, mam do oddania sprężyny od CG2 wcale nie wysiedziane, oddam za browara (ale cena obowiązuje tylko wg moich ustaleń i dotyczy facetów) a w związku z tym Edi jak chcesz możesz je mieć za 1 uśmiech :lol:

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 28 maja 2013 22:51
autor: Edi
Prywo pisze: Edi jak chcesz możesz je mieć za 1 uśmiech :lol:
Pewnie, że bym chciała, ale mam CG4 (nie chciałam zrobić zamieszania wpisem)
Niemniej jednak baaardzo dziękuję :D

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 28 maja 2013 22:56
autor: loot
Prywo chyba musisz dac cene typu 300 zl to sie moze ktos skusi :lol:

Re: Odp: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 03 cze 2013 22:53
autor: wanakamura
Teraz z regeneracją to już nie takie chocki klocki jak kiedyś. Nie pomyślałbym o tym gdyby nie to ze mój przyjaciel w swoim suzuki grand Vitarze zrobił to miesiąc temu. Kucie ręcznie na zimno na specjalnej maszynie. Ja już w Krakowie zgialem jeden tłumik na podjeździe... myślę że te sprężyny które mam dadzą radę :) gaz zakładam 6 lipca wtedy zobaczymy :)

Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 04 paź 2013 20:48
autor: Koxov
Wiecie może jak rozpoznać oryginalne sprężyny? Obecnie mam Eibach'a i zważając na niski komfort i szybkie zużycie innych podzespołów chciałbym powrócić do oryginału.

Zerknijcie na te aukcje proszę i powiedzcie czy da się w jakiś sposób stwierdzić czy to są oryginalne sprężyny Hondy. Sprzedawca twierdzi, że tak...

http://allegro.pl/honda-accord-coupe-vi ... 95537.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/honda-accord-coupe-vi ... 99175.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie znam się ale wydaje mi się, że nie są oryginalne...

Doradzicie coś? Warto wymienić na oryginał? Nowe oryginalne sprężyny HONDY mogę mieć w komplecie x4 za 800 zł.

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 04 paź 2013 20:54
autor: figo
z tego co pamiętam to zielone nie były, powinny być czarne.
Ja bym nie zmieniał na serie, bo pomiędzy eibachami a serią nie ma różnicy odnośnie komfortu itd.

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 05 paź 2013 22:16
autor: Prywo
ale kombinujecie, mam do oddania za niewielkie pieniądze oryginalne 4 sprężyny, niewygniecione, całkiem ładne w porównaniu do tych z linków i nikt tego nie chce, a oglądacie jakieś złomy :?
specjalnie poszedłem do piwnicy i zrobiłem fotki sprężyn, mają co prawda odrobinę rudej ale nie jest tego wiele.
Koxov jak jesteś zainteresowany to pisz na PW
figo pisze:z tego co pamiętam to zielone nie były, powinny być czarne.
Ja bym nie zmieniał na serie, bo pomiędzy eibachami a serią nie ma różnicy odnośnie komfortu itd.
a ja uważam że różnica w komforcie jest, na serii jest miękko i tapczanowato, przy niższych sprężynach seryjny amorek ma niższy skok tłoka, moim zdaniem jest wygodniej, ale na Eibachu jest niżej i ładniej

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 16 paź 2013 09:03
autor: womer
a ja mam inne pytanie do autora, eibach jest dość twardy, H&R testowałem nie raz i to marzenie do mojego cg2 -szkoda że tylko takie drogie

jak Twoje springi i komfort? szukam do siebie w tej chwili krótkich springów i może byłbym zainteresowany Twoimi jak się ogarniesz :)

Re: CG2 Oryginalne sprężyny specyfikacja

: 31 paź 2013 11:00
autor: Koxov
Kupiłem oryg. sprężynki od użytkownika Prywo i siedzą już w moim samochodzie.
Honda zrobiła kilka tras i kilkaset kilometrów po mieście na tych sprężynach i śmiało mogę powiedzieć, że różnica między Eibach a oryginałem jest bardzo duża.

Samochód podniósł się równo o 5cm z każdej strony. Nie przeszkadza mi to (jeżeli chodzi o estetykę). Natomiast ogromnie mnie cieszy fakt, że nie muszę się już obawiać każdego krawężnika i nie będę za darmo odśnieżał śniegu w zimę.

Teraz samochód jest komfortowy, bardziej płynie. Dla mnie zdecydowanie większa przyjemność z jazdy. Polecam oryginały i dziękuję uż. Prywo.

Tak na marginesie teraz mam sprężyny Eibacha na sprzedaż. Czy ktoś jest zainteresowany? Ewentualnie podpowiecie na ile je wycenić?