Gunnar pisze:Ps. Prywo, sam jesteś kartofel
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
, mnie się te paskudne plastiki nie podobają.
a widzisz czyli się potwierdza tobie też się nie podoba
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
czyli kartofel
Stopczyk pisze:Poza tym 2.0 to chyba SOHC więc regulacja bez większych problemów na śrubki. N/A raczej solidny silnik.
a jak to jest z mocą przy takim klocku, nie za słaby ten silnik na taki gabaryt ?
o ile przy imprezie 125 kucy jeszcze mogę zrozumieć to przy takim aucie nie bardzo.
Stopczyk pisze:Co innego DOHC np. 2.5 - wtedy trzeba do regulacji wyjmować (regulacja na szklanki) + ryzyko uszczelki pod głowicą z racji konstrukcji.
no właśnie tak słyszałem że w tym przypadku do regulacji trzeba serducho wyciągać i potrafią za taką operację nawet 6 tyś krzyknąć, jak tak troszkę się nakręcałem na to auto z turbiną, 2.0 lub 2.5, ale jak usłyszałem ile regulacja kosztuje to się uspokoiłem
co nie zmienia faktu że Forestera sobie za jakiś czas (wcześniej czy później) kupię, albo Legacy bo Impra to dla mnie trochę za mała jest (ale kto wie
![Fajny 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
)