Strona 2 z 3

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 02 cze 2015 18:19
autor: slepak
To dogadaj się z Robertem, nie gryzie chłopak :mrgreen: . Jakieś sensowne qp seria bez betonu to jakieś 10 koła, do tego pakiet startowy jak rozrząd, filtry oleje i ubezpieczenie. Potem zaraz coś wyjdzie w praniu do zrobienia jak jakiś łącznik czy jakiś uszczelniacz i będzie 12,13 koła.
Po czasie stwierdzisz że przyda sie eibach lub gwint, jakieś dokładki czy może LPG itd itd i w krótkim czasie dojdziesz do ceny takiej jak kbl chce za auto, a nadal będziesz miał f20 lub j30 pod maską. Także warto się zastanowić.

P.s:

Wracając do V6

Osiągi:

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;


:lol: :lol: :lol:

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 02 cze 2015 23:50
autor: ProGramPL
slepak pisze: Wracając do V6

Osiągi:

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;


:lol: :lol: :lol:
Nie bardzo zrozumiałem xP

Naprawdę w 2.0 jest tak głośno przy prędkości 130-140? Jeździłem civicami V i VI gen i przy tych prędkościach nie dało się normalnie rozmawiać bo wszystko było słychać.

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 03 cze 2015 00:04
autor: KOko
Nie jest "tak głośno", że nie da się rozmawiać - spokojnie będziesz mógł rozmawiać, a nawet się relaksować. Słychać już jednak buczenie silnika. Po prostu 3.0 jest cichsze przy tej prędkości niż 2.0

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 03 cze 2015 00:30
autor: slepak
Jak porównamy 2.0 AT i 3.0 AT to w sumie bez zmian, dopiero koło czerwonego pola jest różnica.
Sytuacja się zmienia gdy porównamy 2.0 MT czy 3.0 AT, wtedy z racji obrotów jest słyszalna różnica czy wspomniane buczenie, ale nadal są to komfortowe warunki jazdy i nie ma co porównywać do civa i na pewno będziesz zadowolony :)

Napisałem o tym bo zaraz zostanę osądzony że napisałem że w R4 jest głośno :mrgreen: A filmików na YT szukać nie będę żeby porównywać głośność w aucie, czy kupować decybelomierza nie zamierzam :mrgreen: :lol:

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 03 cze 2015 17:28
autor: ProGramPL
Czyli charakterystyka skrzyni sprawia ze jest glosniej. A nie buda?

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 03 cze 2015 17:40
autor: slepak
Auto jest w sumie dobrze wyciszone poza małym niedopatrzeniem, a mianowicie brakiem nadkoli z tyłu. W czasie deszczu, jazdy po błocie,kamykach itp. słychać wszystko :) I tak jak napisałeś głównie dźwięk silnika"przełożenia skrzyni" dają o sobie znać w jakimś tam stopniu.

Sam mam teraz auto które ma 100 km_h przy 3100 i na banach nie jest to za ciekawe połączenie jak chce się szybciej pojechać gdy można...

Dlatego stronę wcześniej napisałem że musisz sobie odpowiedzieć na pytanie gdzie głównie będziesz użytkował auto.
Do Kbla napisałeś?:)

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 03 cze 2015 23:33
autor: ProGramPL
slepak pisze:Do Kbla napisałeś?:)
Nie pisałem. Tak jak mówiłem nie mam kasy. A potrzebował bym z 22k żeby auto kupić zarejestrować itd.

Nurtuję mnie jeszcze jedna rzecz. Pisałem wcześniej o cenie instalacji lpg w 2.0 i 3.0. Ile Was kosztowała taka przyjemność?

Przypomnę tylko że w trójmieście:
2.0 - ok 3 tys
3.0 - ok 4,5 tys

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 03 cze 2015 23:41
autor: Trojan
W Wawie poniżej czwórki za staga do V6.

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 04 cze 2015 00:12
autor: MuzykGrzes
W Wałbrzychu zależnie od gazownika 2500 zł do 2,0 3000 zł do 3,0

Re: Acco 2.0 vs 3.0

: 04 cze 2015 02:15
autor: slepak
ProGramPL kolego w dziale przywitań byłeś?:D
Rozumiem że z trójmiasta jesteś ?? :mrgreen:
Zapytaj o ceny w Perfect auto w Orłowie, od lat korzystałem tylko z ich usług gdy w aucie miałem lpg. Szczerze polecam.