Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

turbulencje na 2 biegu

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: figo »

to może zmieniaj biegi wg zaleceń producenta :D i nie jeździj na 2 czy 3 czy 1200 obrotach :D

Kod: Zaznacz cały

- prędkości przy których zalecana jest zmiana biegów przy normalnej jeździe:
z 1 na 2 - 24km/h
z 2 na 3 - 45km/h
z 3 na 4 - 66km/h
z 4 na 5 - 84km/h 
HR
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: krisss111 »

szczerze to jeszcze nie, bo byłem przekonany, że to wina nie dokońca prostych felg, a tu masz babo placek , na zimówkach to samo :(
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: figo »

mi bujało autem na starych zimówka, jak przyśpieszałem na 1 czy 2 tocząc się, auto dziwnie się bujało. Po kupieniu nowych opon to ustało. Ale jak piszesz że na jednych i drugich oponach to samo, to nie mam pomysłu.
HR
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: loot »

zagadki w tych naszych Coupetach...
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: krisss111 »

ten zakres obrotów to jeszcze raz sprawdzę, bo powiem szczerze, że po tym co figo napisał nie wiem czy nie zaniżyłem wartości, ale to nie wiele zmienia.
co do opon, to jest tylko taka różnica, że na zimówkach zjawisko jest mniej odczuwalne, ale to pewnie przez to że większy balon bardziej amortyzuje
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: loot »

dziwne, że w ogóle jeździsz na takich obrotach...
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: maxel »

szkoda silnika żeby męczyć go takimi obrotami! wtedy nie ma smarowania! Ja się staram nie schodzić poniżej 1800rpm.
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: krisss111 »

nie ma smarowanie. bez przesady. poza tym napisałem, że raczej się pomyliłem z zakresem tych obrotów. a poza tym akurat to na jakich obrotach jeżdżę to nie problem, tylko czemu auto się "buja". jeśli wam to pomoże to niech będzie że te podrygi są między 2200 a 3000. czy to coś zmienia ?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: figo »

no to dupa zbita, mi nic do głowy nie przychodzi.

A co na to jakiś znachor-mechanik :?:
HR
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: turbulencje na 2 biegu

Post autor: krisss111 »

no właśnie znachor - mechanik jeszcze się nie wypowiedział. może jutro szwagra nawiedzę to zasięgnę opinii
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
ODPOWIEDZ