Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
wez Ty go po dachu miernikiem lakieru całego obadaj... i po słupkach... dziwne że tyle lat wytrzymało, a nagle klar se odszedł od tak po ptasich gównach...
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
Jesli za dlugo nie bylo zmyte a stalo na sloncu to jest to mozliwe. Kiedys chyba u kuzynki w roverze widzialem taki przypadek, faktycznie ze nie zszedl lakier ale odparzyla sie plama i zrobilo sie w tym miejscu takie siwe. Moze tu lezala dluzej i dlatego tak sie stalo
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
Bez bicia mogę się przyznać że 6 dni (od poniedziałku do niedzieli) tak przylegało ,ale że nie moja kolej była na jeżdzenie autem więc tak sobie leżało do sobotniego wyjazdu i mycia (na myjni bezdotykowej) pod ciśnieniem.
Edit:
Jako że ostatnimi czasy samochód się nazbyt grzał (szczególnie w upalne dni) a na postoju temperatura wzrastała ponad połowę i wylewało płyn z chłodnicy do zbiorniczka a nawet poza cały układ padła decyzja o wymianie uszczelki pod głowicą i remoncie głowicy. Jako że olej też znikał w średniej ilości to jednak wymiana uszczelniaczy zaworowych jest nieunikniona.
Samego rozbierania wam oszczędzę bo w zasadzie kłopotliwe do zdjęcia są jedynie trzy nakrętki kolektora dolotowego i dużo siły trzeba użyć by samą głowicę odkręcić bo to 98 Nm natomiast coś się tam działo bo w płynie pojawił sie olej.
A co dziwne to trochę się teoria kolegi CiviT w sprawie VTEC'a nie sprawdziła (mowa o temacie VTEC Light - http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=2&t=2822" onclick="window.open(this.href);return false; ) bo z budowy klawiatury i wałka wynika że ten silnik pracuje faktycznie na 12 zaworów i 16 ,ale też dodatkowo na VTEC'u - choć mogę się mylić bo nie do końca sprawdziłem budowę lewej krzywki wałka odpowiadającej za lewy zawór ssący.
A poza tym to szpilki głowicy też są imponujące
Są takie same jak w H22
Edit:
Jako że ostatnimi czasy samochód się nazbyt grzał (szczególnie w upalne dni) a na postoju temperatura wzrastała ponad połowę i wylewało płyn z chłodnicy do zbiorniczka a nawet poza cały układ padła decyzja o wymianie uszczelki pod głowicą i remoncie głowicy. Jako że olej też znikał w średniej ilości to jednak wymiana uszczelniaczy zaworowych jest nieunikniona.
Samego rozbierania wam oszczędzę bo w zasadzie kłopotliwe do zdjęcia są jedynie trzy nakrętki kolektora dolotowego i dużo siły trzeba użyć by samą głowicę odkręcić bo to 98 Nm natomiast coś się tam działo bo w płynie pojawił sie olej.
A co dziwne to trochę się teoria kolegi CiviT w sprawie VTEC'a nie sprawdziła (mowa o temacie VTEC Light - http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=2&t=2822" onclick="window.open(this.href);return false; ) bo z budowy klawiatury i wałka wynika że ten silnik pracuje faktycznie na 12 zaworów i 16 ,ale też dodatkowo na VTEC'u - choć mogę się mylić bo nie do końca sprawdziłem budowę lewej krzywki wałka odpowiadającej za lewy zawór ssący.
A poza tym to szpilki głowicy też są imponujące
Są takie same jak w H22
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
Grześ, wszystkiego najlepszego w dniu urodzin .
Spełnienia wszystkich marzeń - nawet tych, które wydają się nierealne, nieustającego optymizmu, zdrowia
i tyle szczęścia, ile potrzebujesz .
Spełnienia wszystkich marzeń - nawet tych, które wydają się nierealne, nieustającego optymizmu, zdrowia
i tyle szczęścia, ile potrzebujesz .
- Wloczykij1983
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 cze 2014 17:06
- Auto: CG4
- silnik: F20B7
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
Sto lat Grzegorzu! Spełnienia marzeń
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
Dołączowywuje się do życzeń, najlepszego!!
- SzwedziuZGR
- Posty: 414
- Rejestracja: 21 mar 2014 12:48
- Auto: IS300 SC
- silnik: 3.0R6 2JZ GE
- Lokalizacja: Zgierz
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
sto lat i najlepszego.
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
Grzesia nie ma, pewnie poszedł do szkoły na rozpoczęcie
Najlepszego
Najlepszego
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G
stówka
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp