Strona 18 z 23
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 18 mar 2018 11:10
autor: Andy
Miałem na myśli przewody gumowe a te jak widzę na zdjęciach masz seryjne.
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 18 mar 2018 12:11
autor: Kondziu
Aaa tych narazie nie zmieniam bo z budżetem się nie dopinam.
Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 18 mar 2018 16:28
autor: Andy
Ciekaw jestem jak hamowanie zmieni się po zamontowaniu przewów w oplocie. Nazbieram trochę kaski i sam sprawdzę efekty.
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 18 mar 2018 23:10
autor: Tomek84
Kondziu pisze:Tak się zacząłem zastanawiać.
Każdy sedan w PL ma szerokie lampy bo jest z USA/Kanada a mój jedyny ma wąskie.
Może zostawię tak jak jest co by był oryginalny
Osobiście uważam, że te Twoje nadają samochodowi unikalności. Nie widziałem jeszcze drugiego takiego USA dedykowanego na rynek arabski...
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 09 kwie 2018 22:17
autor: Kondziu
Pojeździłem już trochę z nowymi hamulcami.
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km
Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.
Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 09 kwie 2018 23:33
autor: slepak
Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 10 kwie 2018 11:54
autor: QuicksilveR
Kondziu pisze:Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Dodać do tego, że Kondziu jeszcze zregenerował komplet P+T, to już w ogóle musi być bajka.
Ja się zabieram do podmiany na 320 mm jak pies do jeża
Ale to już nieuniknione w najbliższym czasie.
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 10 kwie 2018 20:08
autor: Kondziu
slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
U mnie były 280mm ale jedno tłoczkowe i tarcze cienkie na 23mm tylko wchodziły.
Z tyłu też już kiepsko to chodziło tak więc kompletna renowacja się opłacała
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 10 kwie 2018 20:17
autor: slepak
Kurde, a po vinie jak sprawdzałem to pamiętam że tam 260 było na przodzie,a z tyłu 262, chodź mogę się mylić.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
: 10 kwie 2018 21:18
autor: Kondziu
I tak jest problem z zaciskami z tyłu. Okazuje się że są trzy różne rodzaje zacisków na tył.
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.
Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz