Strona 3 z 7
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 08 kwie 2016 16:29
autor: slepak
http://ifotos.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
[img] na początku linku i na końcu
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 08 kwie 2016 17:12
autor: Zaybatsu
Zdjęcia przerobione
Na 90% postanowione że nie robię gleby i basta
Mi się podoba w takiej formie. To jest genialne uczucie jak przesiadłem się ze zglebionej Preludy na Accorda pontona i podczas najazdu na śpiącego policjanta zostaje odruch Pawłowa "Ała to będzie boleć" a tu jednak przyjemne rozczarowanie i przejeżdżam jak po masełku
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 08 kwie 2016 20:21
autor: rexio
Wieksza felga i Eibach. Idealny kompromis.
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 09 kwie 2016 11:18
autor: regret
ale porownania- kartonowa prela vs acco
ja jestem na eibachu pro kit i 17 i powiem ci ,ze duzo lepsze uczucie niz na tych kasztnairskich balonach
raz ,ze lepiej sie prowadzi ,dwa -wyglada o niebo lepiej ,a trzy wcale nie jest mniej komfortowo
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 09 kwie 2016 12:51
autor: MuzykGrzes
Jak u 90% ludzi na forum to auto na serii po prostu nie wygląda, a można jeszcze z przodem zejść niżej nieco poprzez doszlifowanie kielichów amora.
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 09 kwie 2016 22:25
autor: farmi
Jak dla mnie nasz accord coupe bez obniżenia, dokładki przedniej i felg 17 calowych wygląda jak amfibia : ) Może się przydać podczas lokalnych podtopień!
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 09 kwie 2016 22:52
autor: Krawik
regret niestety, nie uwierze ze nie ma straty na komforcie.
Wytłumacz jak amortyzator ktory jest bardziej scisniety przez krótsze sprężyny (przez co jego skok jest krótszy) oraz opony o mniejszym profilu (45 a 55 to niewiele, ale jednak) ma zachować taką samą charakterystykę jak na stocku ?
Owszem, strety w Acco są o wiele mniejsze niż w kartonowym Cifie czy też Preli z poczatku lat 90tych, ale nie mówcie ze komfort jest taki sam.
jezdziłem na eibachach, jezdze teraz na seryjnym zawieszeniu i wiem ze jest roznica. Nie ma przepaści ale jest.
Wszystko zalezy kto po jakich drogach jezdzi. Ja mam dukty a nie drogi na moich najczęściej uczęszczanych trasach wiec jestem przewrazliwiony troche
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 09 kwie 2016 23:37
autor: MuzykGrzes
Krawik a słyszałeś o tym że seryjny amor ugina się nawet o 5 cm niżej niż sprężyna i jest takie obniżenie dla niego bezpieczne ,a tak przy okazji zawsze można przy okazji włożenia niższych sprężyn przetoczyć gwint niżej o te 3 cm lub założyć Top Hats'y
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 11 kwie 2016 12:32
autor: Camel
nie będę czarował jest różnica w komforcie przed leżącym policjantem trzeba zwolnic redukcja na 2 i powoli na serii przeszedł by bez zwalniania
Ja mam sprężyny fk -40 oraz nowe amory i każda nierówność odczuwalna
wiadomo prosta droga bajka ale nierówności trzeba zwolnić do 60dych gdzie na serii przeszedł byś spokojnie 100ką
wysoki skok amora plus balon 65 to pływa a tu nawet jak zjadę z krawężnika to koło uderza dosłownie o podłoże na profilu 55' ciśnienie 2,3bar gdzie na 65 to sobie możesz 2bar wbić
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
: 19 maja 2016 23:00
autor: macioo
Czy ta tylna dokładka nie jest aby za wysoko zamocowana?