Do cg 4 założyć lepsze heble to z jakiego auta
![Pytanie :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Czy trzeba całe zwrotnice, czy da sie coś dopasować do 4 szpilek, zostając przy starych .
W prelkach dorabiają jakieś odaptery ,które pozwalają zostawić stary zacisk do tarczy 300
slepak pisze:W przypadku cg4 to przejście na 5 szpilek od:
ATR, Pralki h22,accorda VI 2.3, accorda VI qp V6
Zamiast 320mm warto też pomyśleć nad tańszą opcją, a dokładniej 300mm od Acco VII(należy pamiętać o tym że VII gen miał w najbiedniejszej wersji wyposażenia hamulce 282) Różnica w cenie między 300mm a 320mm jest dość spora.
P.s przy niesprawnych zaciskach tylnych, to co by się nie założyło na przód to tarczę się pogną i tak, sporo ludzi myśli że tył ma najmniejsze znaczenie, ale nawet niech będzie 30% wspomagania hamowania z tylnych zacisków to bardzo dużo,tarcze wtedy przednie mniej się przegrzewają itd. Przerabiałem w cg3 taką sytuacje właśnie, dopiero po regeneracji zacisków tylnych które prawie wcale nie hamowały problemy z krzywiącymi się tarczami przednimi ustąpiły.
Łatwiej by było wymienić na jarzmo od accorda 2.2 lub 2.4(na allegro są kompletne zaciski po 20zl szt) i zostawić stary zacisk niż się bawić w adaptery. Chyba ze dorwiesz gdzieś gotowe. Druga sprawa to pierścień centrujacy jest niepotrzebny bo te modele mają ten sam rozmiar. Zostaje kwestia tarcz i ich nawiercenie na 4 szpilki. Jest to jak najbardziej do ogarnieciaaddamah pisze:czy mógłbym zostawić stary zacisk+jarzmo ,i założyć go do tarczy np 300-(nawiercić dziury)dorobić adaptery podnoszące to jarzmo odpowiednio do góry .
Tylko ,które tarcze siadły by na piastę do 2,0 -hyba żeby dorabić pierścień centrujący do tarczy hamulcowej.
Z kolei z tyłu ciekawe czy linka nie zrobiłaby się za krótka ,od ręcznego
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... -na-300mm/" onclick="window.open(this.href);return false;addamah pisze:Jak możesz to wrzuć linka ,będę wdzieczny-dla przykladu
I dlaczego od takiego Accorda? , ma większy zacisk -a rozstaw śrub mocujących pasuje?