Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Czy wymiana korka na pewno pomoże?
Korek w f20b5 jest, jak w civicu vi, f20b7 ma od spodu inny, mniejszy mechanizm.
Korek w f20b5 jest, jak w civicu vi, f20b7 ma od spodu inny, mniejszy mechanizm.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Stary korek miał uszczelki w złym stanie. Mam nadzieję, że to nimi puszczało i syfiło wiatrak. Pojeżdżę jakiś czas i się okaże. Nie powiem Ci jaka tu chłodnica siedzi, ponieważ jest to składak zrobiony przez poprzedniego właściciela Także nie wiadomo od czego chłodnica siedzi.
Przedlift srebrny, środek jasne skóry, prawy fotel elektryczny kierowcy z angola. Podsufitka z angola. Zderzaki, progi, konsola z polifta . Także może tu być mix różnych wersji
Licznik po zamontowaniu 42 diod straw hat dopiero świeci dobrze i równo. I tak nie wiem jak zrobić zdjęcie żeby oddać rzeczywisty wygląd, który jest bardzo zadowalający. Wiadomo możnaby zrobić płytkę drukowaną żeby wszystko było pro ale aż tak nie będę się bawił przy tym bo nie ma tam za dużo miejsca :/
Zostało ogarnąć podświetlenie wskazówek i skończony.
Przedlift srebrny, środek jasne skóry, prawy fotel elektryczny kierowcy z angola. Podsufitka z angola. Zderzaki, progi, konsola z polifta . Także może tu być mix różnych wersji
Licznik po zamontowaniu 42 diod straw hat dopiero świeci dobrze i równo. I tak nie wiem jak zrobić zdjęcie żeby oddać rzeczywisty wygląd, który jest bardzo zadowalający. Wiadomo możnaby zrobić płytkę drukowaną żeby wszystko było pro ale aż tak nie będę się bawił przy tym bo nie ma tam za dużo miejsca :/
Zostało ogarnąć podświetlenie wskazówek i skończony.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Podświetlenie pro natomiast pierwsze zdjęcie z tej jesiennej sesji miazga
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Na zdjęciu wyszedł ładny bursztynek Regulacja jasności działa?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Działa ale nie tak płynnie jak przy żarówkach pod oświetlenie licznika podłączony jest regulator do ledów. Na żywo licznik wygląda tak jakby był tak w oryginale. Zresztą zobaczycie jak będzie okazja.
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Zapomniałeś o ringu dookoła gniazda zapalniczki ale efekt mega
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Resztę podświetlenia ogarnie się po zimie.
Nowy filtr oleju i paliwa:
Ktoś pytał wcześniej czy wymiana korka chłodnicy pomoże z ubywającym płynem. Jest sucho przy korku i płyn nie ucieka także pomogło.
Wreszcie pręt od maski nie drży Za dwie spinki (90601-S84-A01 i 90602-S84-A01) zapłaciłem jakieś 40zł w ASO także nie wiem czy warto szukać zamienniki.
Do tego zakupione w ASO za 12zł/szt spinki od foteli. (91566-SP0-003)
Myślałem, że stare nie trzymały, ale co się okazało uchwyty w oparciach są luźne. Kiedy plecy odpadały to spinki zostawały w fotelu. Teraz wszystko jest poprawnie. Trytytki zawsze spoko.
Zaraz po kupnie na wiosnę wyczyściłem nagrzewnicę. Filtrów nie zmieniałem. Były w miarę czyste i węglowe. Zaczęło się robić chłodno i mokro. Szyby parowały i ogrzewanie było słabe. Więc zakupione nowe filtry (JC PREMIUM B44013PR). Pasują spoko.
Przez ponad pół roku prawie nic tam nie było
Przy okazji wyczyszczona dmuchawa i sprawdzony stan szczotek. Zawsze trochę świeżej będzie.
Nowy filtr oleju i paliwa:
Ktoś pytał wcześniej czy wymiana korka chłodnicy pomoże z ubywającym płynem. Jest sucho przy korku i płyn nie ucieka także pomogło.
Wreszcie pręt od maski nie drży Za dwie spinki (90601-S84-A01 i 90602-S84-A01) zapłaciłem jakieś 40zł w ASO także nie wiem czy warto szukać zamienniki.
Do tego zakupione w ASO za 12zł/szt spinki od foteli. (91566-SP0-003)
Myślałem, że stare nie trzymały, ale co się okazało uchwyty w oparciach są luźne. Kiedy plecy odpadały to spinki zostawały w fotelu. Teraz wszystko jest poprawnie. Trytytki zawsze spoko.
Zaraz po kupnie na wiosnę wyczyściłem nagrzewnicę. Filtrów nie zmieniałem. Były w miarę czyste i węglowe. Zaczęło się robić chłodno i mokro. Szyby parowały i ogrzewanie było słabe. Więc zakupione nowe filtry (JC PREMIUM B44013PR). Pasują spoko.
Przez ponad pół roku prawie nic tam nie było
Przy okazji wyczyszczona dmuchawa i sprawdzony stan szczotek. Zawsze trochę świeżej będzie.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Chciałbym mieć tyle wolnego czasu jak Ty
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
barrdzo dobrra rrobota
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Ideału nie ma ale zawsze lepiej niż było