Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Dolot

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Dolot

Post autor: maxel »

Czy Wam też się grzeje rura od dolotu? u mnie jest gorąca, owinąłem ją bandażem termoizolacyjnym i wygląda to tak:
Obrazek
Pomoże to coś?
Awatar użytkownika
ejec
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2010 14:54
Auto: Accord 99
silnik: f20b5
Lokalizacja: RSL

Re: Dolot

Post autor: ejec »

Zapewne coś pomoże ale pytanie czy to odczujesz ;) Dużo ludzi w civicach owija bandażem właśnie. Najlepiej to stożek odseprauj od komory.
Awatar użytkownika
matysziom
Posty: 1156
Rejestracja: 15 sie 2011 21:32
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Dolot

Post autor: matysziom »

w ogole powiedzcie mi jak mocujecie stozek aby nie latal i do czego bo u mnie nie byl przymocowany i od dolu haczyl o jakis wspornik i sie krotko mowiac zje.bal ;)
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Dolot

Post autor: maxel »

U mnie się nie rusza nic bo jak widać idzie rurka miedziana od gazu nad rurą od dolotu i ładnie stabilnie to wszystko się trzyma :D
No a o osłonie stożka muszę pomyśleć żeby coś wytworzyć :) teoretycznie akus już jakąś osłonę tworzy :)
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Dolot

Post autor: Trojan »

CAI zróbcie i po problemie bo tak to będziecie rzeźbić strasznie żeby obudowę wykombinować.
Awatar użytkownika
matysziom
Posty: 1156
Rejestracja: 15 sie 2011 21:32
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Dolot

Post autor: matysziom »

ostatnio spotkalem kolege z coupe 2.0 i mial CAI co mnie zdziwilo bo jeszcze na allegro kupil :)
chociaz czy jak doprowadzone powietrze do SRI jest gorsze od CAI :?:
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Dolot

Post autor: Trojan »

Powietrze możesz doprowadzać ale i tak jak w komorze silnika zostanie nie osłonięty to będzie miał ciepełko. Jak dla mnie mijało się to z celem,lepiej już zostawić seryjną puchę i wkładkę dać i wywalić rezonator albo założyć CAI.
Awatar użytkownika
matysziom
Posty: 1156
Rejestracja: 15 sie 2011 21:32
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Dolot

Post autor: matysziom »

ale sam mowiles ze nie wiesz czy na CAI bylo lepiej czy SRI z wlasnego doswiadczenia..
na stozku z doprowadzonym zimnym dobrze mi sie jezdzi :) efekty dzwiekowe tez spoko 8-)
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Dolot

Post autor: Trojan »

Jasne jeżeli chodziło o chwilowe odczucia ,nie dając stożkowi się mocno nagrzać miałem wrażenie ,że auto lepiej reagowało na gaz od ok 2000obr/min ale po nagrzaniu się w komorze silnika a nie daj borze postoju w korkach robi się kibel i zdania nie zmieniam. ;)
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Dolot

Post autor: audiotone »

czyli z tego co czytam i wnioskuje to optymalnym rozwiązaniem jest wywalić rezonator, założyć jakąś lepszą wkładkę coś typu K/N, i doprowadzić do niego powietrze najlepiej z przodu... na pewno będzie zimne ;) .
Ja na razie wezmę i poszukam jakiejś wkładki K/N i chyba wymienię u siebie hm....pomyśle nad tym ;)
ODPOWIEDZ