Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: Trojan »

Z fabryki było 205/55/16
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2101
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: QuicksilveR »

Chmura pisze: Na sezon letni zakupione ori felgi z Pralki w 16calach stan adekwatny do ceny :D Na dniach oddaję do reanimacji
powoli też rozglądam się za ogumieniem na nie. Jaki rozmiar montować? Jak to szło z fabryki?
W wersji EU standardem byłby 205/55R16 i taki rozmiar byłby najtańszy. Z tego co pamiętam to dla rynku US przewidziany był wyższy profil 205/60R16, ale myślę, że spokojnie możesz pakować ten pierwszy.
BTW. Fajne wiatraki.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: slepak »

Owiewki nie hałasują w trasie? Bo mi Troj temat owiewek wybił z głowy jak ktoś lata w trasie :mrgreen:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
VIDMO
Posty: 49
Rejestracja: 01 gru 2014 16:20
Auto: Accord 2000
silnik: 2000
Lokalizacja: Yaxley uk/slupsk pl

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: VIDMO »

chmura to dla Ciebie ode Mnie ;D pozdro

" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: Chmura »

Gdy wszyscy w ostatnim czasie myli okna i trzepali dywany dla Jezusa, ja zabrałem się za wyminę belki maglownicy.
Sprawa niby łatwa wykręcić starą wstawić nową.. Powiem tyle udało się. Nie ma co się żalić ile to wszystko nerwów kosztowało.. Cóż jeśli przyjdzie mi kiedy kolwiek to robić jeszcze raz, na pewno pójdzie to szybciej. Ofiar nie było, nic się nie pourywało :D Przy wymianie wymieniłem końcówki drążków i łączniki stabilizatora przedniego, wszystko Japan Parts. Pospawałem wydech na łączeniu przy lewej końcowej puszcze a resztą, było już bardzo słabo. Ewidentnie prosi się o nowy przelot z kwasa 8-)
Obrazek

Obrazek

Edit.

Kolejne kilometry przeskakują na liczniku.. Obecnie Acco po wymianie piast na tyle, czeka na olej silnika i skrzyni.
Taki sprzęt przyniósł dziś listonosz:
Obrazek
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2101
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: QuicksilveR »

To lewarek z Acury? Skrzynię będziesz zmieniał, czy to tylko tak dla wyglądu?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: Chmura »

Lewarek z preludy Vgen. Tylko lewarek, zaczęła mnie wkurzać seryjna wajcha od automatu...
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 398
Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
Auto: CG4 i BA2
silnik: F20B7, B20A1
Lokalizacja: Warszawa

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: Piter »

No dobra, w sumie nie znam się na skrzyniach automatycznych, ale co z wybierakiem - czy jak to się nazywa? U nas to działa po linii prostej, a tutaj są schodki i nieco inny układ. Masz pomysł jak to dopasować?
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: Chmura »

Linka jest tu najmniejszym problemem, wszystkie odległości wysunięcia linki na każdym biegu są takie same jak w seryjnym szifterze. Problemem jedynie jest idealne wpasowanie w obudowę "drewnopodobną. Ten preludowy przodem idzie delikatnie w dół i trzeba go zainstalować na podkładkach. Kolejną rzeźbą jest powiększenie otworu w obudowie na lewarek. Generalnie w usa wkładają, opisują to jako p&p a łatwość instalacji jest prostsza niż wymiana sprężyn zawieszenia. Niestety nie do końca tak jest jak piszą lub jak mi się wydawało. Ale wszystko jest do ogarnięcia
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2101
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura

Post autor: QuicksilveR »

...ale podoba mnie się ten koncept. :mrgreen: Sam kiedyś o takim myślałem, ale stwierdziłem, że jak skrzynia nie ma trybu ręcznej zmiany biegów (oczywiście poza D4>D3 i na odwrót), to szkoda roboty. Z ciekawości - ile za ten gadżet dałeś?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
ODPOWIEDZ