Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Rozumiem No chyba, że tak.
Ja z przeglądami nie będę miał tak różowo, bo z miesiąca na miesiąc moja Hanka jest coraz dalej od "nie ma się do czego przyczepić"
Ja z przeglądami nie będę miał tak różowo, bo z miesiąca na miesiąc moja Hanka jest coraz dalej od "nie ma się do czego przyczepić"
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Jak diagnosci byli by kobietami to moze na usmiech dalo by rade
Ale niestety hehe;) takowej diagnostki jeszcze nie spotkalem
Po kolejnym wieczorze doktoryzowania sie z diod juz wiem czemu zwykly szereg/rownolegly uklad diod PowerLED nie da rady... Diody power LED nie dzialaja jak zarowki.... Najwzaniejsza jest stabilizacja pradu....
Czego w instalacji do kierunkow nie ma.
A co do samego napiecia....
Wczoraj pochylilem sie bardziej nad pomiarem samego i tak:
Mrugajac alarmem na kierunkowskazy idzie 9V
Przy wlaczonej stacyjce i puszczonych kierunkach mamy 11~12V
Natomiast przy odpalonym silniku sa piki do ok 14,5V
Prad wogole nie jest kontrolowany....
Wiec w sumie przy niekontrolownym pradzie i takich wahaniach napiecia sie nie dziwie czemu moj wczesniej zbudownany zacny uklad zgasl po pewnym czasie;)
Musze wyczarowac stabilizator pradu na ok 500mA (pod diody 3W 750mA) i na niego wpuscic wczesnie wystabilizowane napiecie mysle ok 10V... Wtedy beda najmniejsze straty mocy na trzech diodach.
Planuje uklad oprzec na LM317 lub czyms podobnym.
Moze ktos z Was ma jakies doswiadczenia z tymi ukladami ? Lub jakimis podobnymi do stabilizacji pradowo napieciowej?
Cale czas pod gorke hehe ale efekt jest super wiec uparlem sie na te LEDy wiec rzezbie w temacie caly czas....
Ale niestety hehe;) takowej diagnostki jeszcze nie spotkalem
Po kolejnym wieczorze doktoryzowania sie z diod juz wiem czemu zwykly szereg/rownolegly uklad diod PowerLED nie da rady... Diody power LED nie dzialaja jak zarowki.... Najwzaniejsza jest stabilizacja pradu....
Czego w instalacji do kierunkow nie ma.
A co do samego napiecia....
Wczoraj pochylilem sie bardziej nad pomiarem samego i tak:
Mrugajac alarmem na kierunkowskazy idzie 9V
Przy wlaczonej stacyjce i puszczonych kierunkach mamy 11~12V
Natomiast przy odpalonym silniku sa piki do ok 14,5V
Prad wogole nie jest kontrolowany....
Wiec w sumie przy niekontrolownym pradzie i takich wahaniach napiecia sie nie dziwie czemu moj wczesniej zbudownany zacny uklad zgasl po pewnym czasie;)
Musze wyczarowac stabilizator pradu na ok 500mA (pod diody 3W 750mA) i na niego wpuscic wczesnie wystabilizowane napiecie mysle ok 10V... Wtedy beda najmniejsze straty mocy na trzech diodach.
Planuje uklad oprzec na LM317 lub czyms podobnym.
Moze ktos z Was ma jakies doswiadczenia z tymi ukladami ? Lub jakimis podobnymi do stabilizacji pradowo napieciowej?
Cale czas pod gorke hehe ale efekt jest super wiec uparlem sie na te LEDy wiec rzezbie w temacie caly czas....
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
100lat, 100lat...
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Dzięki za pamięć:Dprzemek pisze:100lat, 100lat...
A przy okazji na urodziny pojawił się zestaw do stabilizacji prądu na każdą lampę no i diody znowu trafiły w lampy - tym razem 3W... wiec testu ciąg dalszy...
Po kilku dniach jazdy wszystko ok wiec niedługo przechodzę tylko na diodki i wrzucam stop w górne lampy także podczas hamowania będzie mienił się cały tył
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Łooo A powiedz Ty mi, ile zapłaciłeś za te stabilizatory? Podzielisz się na forum? To jak mi dojdą lampki USDM to zrobię dokładnie tak samo
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Chcialem robic sam druciarnie, ale znalazłem ciekawy gotowy układ - Zasilacz do power LED z AVT
http://sklep.avt.pl/zasilacz-do-powerle ... ntazu.html" onclick="window.open(this.href);return false;
W układzie stabilizacji prądu jeden obsługuje max 3 DIODy w szeregu przy 12 V... wiec w przypadku np 6 diodek potrzeba dwóch sprzętów na jedna lampę...
Ja na razie mam aktywne trzy diody i działa git (widoczność jest dobra, ale ładniej wygląda jak świeci się 6;) ) - do pozostałych trzech mam wypuszczone kable wiec jak mi przyjdą kolejne układy to tylko podpinam i będzie 6 diód w dwoch niezależnych układach wiec przy okazji jest back up jakby coś padło...
PS.
W schemacie AVT jest błąd w ustawieniu zworek dla przypadku stabilizacji prądu;)
Po kilku dniach walki z nie działającym sprzętem dałem znać do serwisu AVT ze podymali coś na schemacie opisowym, gość odpisał, że rzeczywiście jest błąd, ale widzę ze nadal w PDFie na stronie jest złe ustawienie.
Na rys. 1 Zworki na schemacie powinny być ustawione dokładnie na odwrót;)
W oryginale jest tak i wtedy uklad nie działa:
A powinno byc tak :
Poza tym do ukladu dałem troche wieksze rezystory (4,4 Ohm) zeby uniknąć pików powyżej max prądu diody nawet przy napięciu 14,4 V... Bo nie chce mi sie kolejny raz rozklejac lamp - chyba 5 razy je w sumie rozklejałem i sklejałem
http://sklep.avt.pl/zasilacz-do-powerle ... ntazu.html" onclick="window.open(this.href);return false;
W układzie stabilizacji prądu jeden obsługuje max 3 DIODy w szeregu przy 12 V... wiec w przypadku np 6 diodek potrzeba dwóch sprzętów na jedna lampę...
Ja na razie mam aktywne trzy diody i działa git (widoczność jest dobra, ale ładniej wygląda jak świeci się 6;) ) - do pozostałych trzech mam wypuszczone kable wiec jak mi przyjdą kolejne układy to tylko podpinam i będzie 6 diód w dwoch niezależnych układach wiec przy okazji jest back up jakby coś padło...
PS.
W schemacie AVT jest błąd w ustawieniu zworek dla przypadku stabilizacji prądu;)
Po kilku dniach walki z nie działającym sprzętem dałem znać do serwisu AVT ze podymali coś na schemacie opisowym, gość odpisał, że rzeczywiście jest błąd, ale widzę ze nadal w PDFie na stronie jest złe ustawienie.
Na rys. 1 Zworki na schemacie powinny być ustawione dokładnie na odwrót;)
W oryginale jest tak i wtedy uklad nie działa:
A powinno byc tak :
Poza tym do ukladu dałem troche wieksze rezystory (4,4 Ohm) zeby uniknąć pików powyżej max prądu diody nawet przy napięciu 14,4 V... Bo nie chce mi sie kolejny raz rozklejac lamp - chyba 5 razy je w sumie rozklejałem i sklejałem
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Masz zacięcie do tej roboty. Zazdroszczę i czekam na efekt końcowy.
Odnośnie przeglądów i koloru kloszy kierunkowskazów. To światło ma być żółte (pomarańczowe) a nie klosz. Klosz może być w kolorze czarnym, zielonym albo pedalskim (tęczowym), ale musi dawać światło zgodne z przepisami.
Odnośnie przeglądów i koloru kloszy kierunkowskazów. To światło ma być żółte (pomarańczowe) a nie klosz. Klosz może być w kolorze czarnym, zielonym albo pedalskim (tęczowym), ale musi dawać światło zgodne z przepisami.
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
No przegląd wczoraj bez problemów przeszedłem z USDMami + ledy za odblaskiem.
W lewej górnej lampie na potrzeby przepisów zaimplementowałem światło przeciwmgłowe włączane kneflem ze środka na krótko.
Dzisiaj kable wróciły na miejśce i już świeci jak Oryginal przykazał;)
PS.
No i 337 000 juz trafiło w System, gosteczek sam się śmiał, że takiego już nikt nie kupi hehe;)
A mogłem sobie strzelić 115 000 to taka ładna liczba:D
EDIT:
Po dłuższym czasie zastanowienia i 150 km w deszczu po drodze gdzie nie było linii i nic odblaskowego doszedłem do wniosku ze Narva Range Power nie daje rady... jaki by to power nie był... wszystko co daje pseudo białe światło i ma na sobie niebieską poświatę nie sprawdzi się podczas deszczu.
Mgła, piękna pogoda w nocy jest ok malina, ale w deszczu na drodze bez linii masakra - a ze zbliża się zima, przyszedł czas na kolejny test.
Narva Contrast+
EDIT: 15.10.2014 po miesiącu jazdy w lipnych warunkach o wiele lepiej widać.
Niestety nie miałem statywu i foto robione sandałem, ale cos tam widać
To ładna pogoda...
Przy okazji i wolnej chwili machnę coś ze statywu (oraz w ciemnej ulicy w deszczu) wtedy będzie identiko kadr bez takich skoków no i różnica w lipnych warunkach:D no i lustrzaną będą te same warunki jeśli chodzi o naświetlanie, balans bieli itp...bo sandał to ustawiał co chciał:D
Poniżej róznica pomiedzy NARVA RANGE POWER i NARVA Contrast +
2 x Range power (niebieskawe światło) -> lewy Contrast + , prawy Range -> 2 x Contrast+ i tak w kółko...
światło jest spoko nie jest to tzw. żółte selektywne wiec zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami:)
Patrzac z przodu - klasyczne żółte jak takie stare żarówy
W lewej górnej lampie na potrzeby przepisów zaimplementowałem światło przeciwmgłowe włączane kneflem ze środka na krótko.
Dzisiaj kable wróciły na miejśce i już świeci jak Oryginal przykazał;)
PS.
No i 337 000 juz trafiło w System, gosteczek sam się śmiał, że takiego już nikt nie kupi hehe;)
A mogłem sobie strzelić 115 000 to taka ładna liczba:D
EDIT:
Po dłuższym czasie zastanowienia i 150 km w deszczu po drodze gdzie nie było linii i nic odblaskowego doszedłem do wniosku ze Narva Range Power nie daje rady... jaki by to power nie był... wszystko co daje pseudo białe światło i ma na sobie niebieską poświatę nie sprawdzi się podczas deszczu.
Mgła, piękna pogoda w nocy jest ok malina, ale w deszczu na drodze bez linii masakra - a ze zbliża się zima, przyszedł czas na kolejny test.
Narva Contrast+
EDIT: 15.10.2014 po miesiącu jazdy w lipnych warunkach o wiele lepiej widać.
Niestety nie miałem statywu i foto robione sandałem, ale cos tam widać
To ładna pogoda...
Przy okazji i wolnej chwili machnę coś ze statywu (oraz w ciemnej ulicy w deszczu) wtedy będzie identiko kadr bez takich skoków no i różnica w lipnych warunkach:D no i lustrzaną będą te same warunki jeśli chodzi o naświetlanie, balans bieli itp...bo sandał to ustawiał co chciał:D
Poniżej róznica pomiedzy NARVA RANGE POWER i NARVA Contrast +
2 x Range power (niebieskawe światło) -> lewy Contrast + , prawy Range -> 2 x Contrast+ i tak w kółko...
światło jest spoko nie jest to tzw. żółte selektywne wiec zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami:)
Patrzac z przodu - klasyczne żółte jak takie stare żarówy
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
duża różnica na + w porównaniu z range power ? "w mokrych" warunkach lepiej niż pseudoxenony ?
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Ogólnie wszystko co nie jest pseudo ksenonem z jakimś niebieskim nalotem zaświeci lepiej w deszczu niż pseduo ksenon...
Range Power (jeżdżone prawie rok - wytrzymały i nie straciły swoich właściwości - podobnie jak odbłyśniki cale i zdrowe)
+ ładna gwieździsta noc - świecą zajebczo - 60 W robi swoje:)
+/- mgła (jeśli na drodze są pasy lub inne odblaskowe to widać to bardzo dobrze - na autostradzie byłem zaskoczony, że we mgle widzę wszystkie słupki i odblaski z daleka, jeśli nie ma nic na drodze lub jest mokro jak po deszczu to ciemno jak w d... )
- deszcz i po deszczu (jeśli są pasy lub coś odblaskowego to widać tylko to, ale słabiej niż we mgle... - natomiast światło na asfalcie czy poboczu ginie wiec ciemno jak w d... nie widać też kamieni czy innych leżących różnych ciemnych mokrych przedmiotów)
Contrast + (jezdzone jakis miesiac)
+ Deszcz i po deszczu - w porównaniu z RANGE jest znacznie lepiej światło ściele się przed autem wiec widać jakieś ciemne przeszkody i inne rzeczy na drodze:)
+ Ładna noc - może delikatnie słabiej niż w RANGE ( range są o +/- 10 W mocniejsze stad pewnie różnica...)
- jak na razie w stosunku do Range Power nie zauważyłem bo cały czas głównie skupiam się na lipnej pogodzie - zobaczymy jak będzie na śniegu i chlapie
Range Power (jeżdżone prawie rok - wytrzymały i nie straciły swoich właściwości - podobnie jak odbłyśniki cale i zdrowe)
+ ładna gwieździsta noc - świecą zajebczo - 60 W robi swoje:)
+/- mgła (jeśli na drodze są pasy lub inne odblaskowe to widać to bardzo dobrze - na autostradzie byłem zaskoczony, że we mgle widzę wszystkie słupki i odblaski z daleka, jeśli nie ma nic na drodze lub jest mokro jak po deszczu to ciemno jak w d... )
- deszcz i po deszczu (jeśli są pasy lub coś odblaskowego to widać tylko to, ale słabiej niż we mgle... - natomiast światło na asfalcie czy poboczu ginie wiec ciemno jak w d... nie widać też kamieni czy innych leżących różnych ciemnych mokrych przedmiotów)
Contrast + (jezdzone jakis miesiac)
+ Deszcz i po deszczu - w porównaniu z RANGE jest znacznie lepiej światło ściele się przed autem wiec widać jakieś ciemne przeszkody i inne rzeczy na drodze:)
+ Ładna noc - może delikatnie słabiej niż w RANGE ( range są o +/- 10 W mocniejsze stad pewnie różnica...)
- jak na razie w stosunku do Range Power nie zauważyłem bo cały czas głównie skupiam się na lipnej pogodzie - zobaczymy jak będzie na śniegu i chlapie
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle