Strona 8 z 12

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 14 kwie 2014 16:05
autor: figo
tylny sworzeń jest razem z wahaczem i go nie wymienisz samego, trzeba cały wahacz.

tutaj widać
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 15 kwie 2014 11:53
autor: MaRkO911
Jak trzeba to kurde zawsze zapomnę o tej stronce :( Teraz wszystko jasne:) To na razie tylne sworznie poczekają:P

No i okazało się najgorsze :( Tarcza ma poprawny otwór na piastę ~157mm a to oznacza że mam jakąś modzoną piastę i teraz nie wiem co robić. Kupować nową piastę (trzeba z łożyskiem) co raz wyjdzie dużo pesos a dwa nie mam pewności że znowu nowa przypasuje:( Czy może wytoczyć piastę? Trzeba by wytoczyć ~2,5mm po promieniu co jest dość dużo:( Doradźcie coś proszę bo mnie już witki opadły:(

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 15 kwie 2014 14:32
autor: Cegua
To nie jest jakoś mega dużo kasy, piastę powinieneś dostać za ok 200 zł.

Ja kupiłem za 250 zł i to chińczyka bo kupowałem w mega pośpiechu (rozsypała mi się 3 dni przed wyjazdem w trasę), ale trzyma się dobrze, za 200 zł idzie dostać coś przyzwoitej jakości, a będziesz miał pewność, że masz dedykowaną.

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 16 kwie 2014 09:15
autor: womer
siemka, fela fajna ale blacha do ogarniecia :) daj znac jakbys sie wybieral na spota czy zlot h3m, skrzykne ziomkow, 4xcg2 sa w mojej ekipie :)

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 05 maja 2014 18:22
autor: MaRkO911
Podziękował:) Kwestii blach jestem świadomy ale priorytet ma mechanika:) Najpierw ma jeździć potem wyglądać (no dobra felga to wyjątek potwierdzający regułę:)) Jak tylko ogarnę temat tych sworzni i tylnych piast to z chęcią wpadnę:)

No i w końcu zawitał kurier z dłuuugo oczekiwaną paczuszką:)

Obrazek

Niestety czeka mnie kolejny etap czekania tym razem na mechanika;( Ale obiecał że na majówkę będzie zrobione, musi być bo wybieram się do Wawy:) Strasznie jestem ciekaw jak zmienią się odczucia jazdy na takim zestawie. Nienawidzę czekania :evil:

I jeszcze pytanie, może błache ale nigdy gwintu nie miałem dlatego też pytam. Jak to ustawiać? Znaczy którym się kręci, który zostawia w spokoju? No i jaki jest magiczny sposób żeby ustawić wszystko na równo żeby nie było że jeden jest wyżej od drugiego.

//Po zamontowaniu gwintu

Tak więc gwint zamontowany i mogę się podzielić wrażeniami bo od razu po odebraniu fury od mechanika pojechałem do przyszłej teściowej do Wawy:) Różnica między tym co było a ISC, no co tu dużo mówić, niebo a ziemia. Wcześniej się wahałem czy brać gwint a teraz nie żałuję żadnej złotówki. Jest twardo na prawdę twardo ale tego się człowiek spodziewał. Przynajmniej nie buja jak na łódce przy poprzednim setupie. Zakres regulacji w kwestii twardości jest na połowie więc może być jeszcze totalny beton albo większy komfort. Do tego to muszę jeszcze pojeździć i stwierdzić w którą stronę chcę iść ale raczej w stronę komfortu się nie kieruję:) Kwestia wysokości. Na razie nie kładłem jej totalnie na glebę bo gwint czy nie, po czasie się trochę rozrusza i sam z siebie opadnie kilka mm/cm. Jest ciut niżej niż na poprzednich fotach (aktualne zrobię po robocie) ale końcowe dostrajanie zrobię w weekend. Tu zakresu góra dół mechanik mówił że trochę zostało, dokładniej powiem jak sam zerknę. Sama jazda po prostu bajka. Trasa A1 do Łodzi potem A2 do Wawy. Trochę kilometrów się nadrabia ale czasowo wychodzi lepiej no i droga prosta bez dziur więc na gwint jak znalazł. Jadąc średnio ~180km/h nie czujesz prędkości (oprócz moich głośnych jak Boeing opon), boczne wiatry które poprzednio było czuć tak że bałem się że samochód sam zacznie skręcać tutaj nic, puszczając kierownice (oczywiście ręce blisko w pogotowiu) nic nie skręcał jechał prosto jak mu się kazało (razem z tempomatem myślałem że mogę iść spać :lol: ) Odniosłem również wrażenie że jakby łatwiej mu było się rozpędzić albo to tylko sam sobie uroiłem żeby jeszcze bardziej zachwalać gwint.
P.s przy takich prędkościach swoje gazu wypalił bo ~20l/100km.

A teraz minusy że człowiek sam nie grzebie przy samochodzie. Czasu mało bo 2 etaty i wszystko mechanior musi robić i tu właśnie pojawiają się problemiki:(

Podczas wymiany stwierdził że tuleje górnego wahacza są do wymiany więc wymienił.... cały wahacz w komplecie z nowymi tulejami i sworzniem;( Oczywiście przedstawił mnie przed faktem dokonanym i za BluePrinty skasował 250 od sztuki + plus dodatkowo robocizna 100;( Kolejną rzeczą co się okazało to to że gwint nie potrzebuje poduszek McPhersona (mam nadzieję że to prawda) bo za cholerę nie mógł ich zamontować więc stwierdził jak stwierdził. Tak więc został mi komplet poduszek, dwa sworznie górnego wahacza które w tym momencie nie potrzebnie kupiłem :evil: oraz dwa 'puste' wahacze które wyjął z samochodu a są dobre bo wymienił TYLKO ze względu na tuleje.

Podsumowując.
Mimo przygody z mechanikiem która popsuła mi humor nie miłosiernie, humor wrócił jak się tylko trochę nim przejechałem a im dalej w trasę tym większy banan na ryju "Zaje***** ten gwint :D" Zadowolony jestem niesamowicie i z czystym sumieniem mogę polecić gwint tym którzy się wahają. Ufff trochę się rozpisałem. Dobra czas wracać do pracy a foty wstawię po o ile nie będzie już za ciemno.
P.s ciekawe komu będzie się chciało przeczyta całość :)

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 05 maja 2014 18:38
autor: Edi
MaRkO911 pisze: P.s ciekawe komu będzie się chciało przeczyta całość :)
Oczywiście, że będzie się chciało 8-)

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 05 maja 2014 18:43
autor: maxel
Dlatego ja tak samo jestem ogromnie zadowolony z tego gwintu i wszystkim go tu polecałem zawsze :)

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 05 maja 2014 21:47
autor: slepak
No to czekamy na foto. Co do ceny wahaczy to bynajmniej nie przyciął za wiele bo niektórzy potrafią je po 400 sprzedawać... :?
Hurt na nie jak pamiętam koło 220 zł także spoko.

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 06 maja 2014 19:55
autor: MaRkO911
Obiecane zdjęcia jak furka usiadła na gwincie. Tył ma jeszcze dużo miejsca więc na pewno pójdzie na dół. Przód hmm.. kusi ale nie wiem czy nie będzie obcierać. Trzeba by to dokładnie obadać. W weekend dalsze dostrajanie:)

Obrazek

Obrazek

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

: 06 maja 2014 19:58
autor: Trojan
Fajnie ,tył faktycznie ze 2 cm można by posadzić .
Przód nie powinien trzeć ale chyba jest optymalnie teraz :)