Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
ejec
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2010 14:54
Auto: Accord 99
silnik: f20b5
Lokalizacja: RSL

LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: ejec »

Witam. Czy accord 2.0 1999 ma lampkę rezerwy paliwa? Bo wskazówka już dużo poniżej kreski Empty i dalej nic ;)
Są takie opcje:
Spalona żarówka? Jak ktoś wymieniał to może napisać jaka to żarówka i czy gdzieś ma instrukcje rozbierania tego ustrojstwa ;)
Jakiś bezpiecznik ? Jeśli tak to jaki ?
Za mało przejechałem
Lub nie ma w tej opcji wyposażenia ;)
Awatar użytkownika
rurka8
Posty: 78
Rejestracja: 16 lis 2010 12:30
Auto: CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: zagłębie

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: rurka8 »

Lampka rezerwy jest i powinna świecić jak już mało paliwa.
Co do rozbierania, modelu żarówki, bezpieczników - nie pomogę.
Nie miałem potrzeby tego sprawdzić - więc nie wiem.
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: figo »

Żarówka jest i rezerwa świecić się powinna. Wystarczy wyjąć zegary, 5min roboty i sprawdzić. Bezpiecznik możesz łatwo sprawdzić w manualu :) albo na rozpisce jak zdejmiesz dekielek. Jak bezpiecznik i żarówka jest ok to pozostaje wiązka, pływak i inne gadżety. Podobno wiązkę można sprawdzić zwierając dwa przewody od kostki która jest przy baku ale nie wiem które :/
U mnie nie działa niestety też kontrolka, a żarówka jak i bezpiecznik ok.
HR
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

Witam to jest mój pierwszy wpis na tym forum i mam terz taki problem z tą kontrolką :( żarówka dobra bezpiecznik ok przewody ok.
po przeanalizowaniu kostki w bagażniku wchodzącej do zbiornika zwarłem 2 przewody i zapaliła sie kontrolka do niskiego stanu paliwa, postanowiłem wyciągnąć pompe paliwa i stwierdziłem że coś musi być z pływakiem lub tą ścierzką rezystancyjną po której przesówa sie wodzik z konektorem ale nic nie zauwazyłem nieprawidłowego :( ...
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: figo »

audiotone pisze:zwarłem 2 przewody i zapaliła sie kontrolka do niskiego stanu paliwa,

które :?:
HR
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

co do tego które przewody to nie pamietam ale jutro zobaczę i postaram sie dokładnie rozpisać który jest od czego bo przewodów jest chyba 4 i mamy takie możliwosci :

1. masa
2. zasilanie pompy paliwowej
3. kontrolka niskiego stanu paliwa
4. wskaźnik stanu paliwa

jutro dokladnie sprawdzę kolory przewodów i umiejscowienie w kostce.

Także mam teraz nowy problem z startem silnika, nie zawsze startuje zdaża sie to czesto w zmie :( wyglada to tak przekrecam kluczyk w pozycje pierwszą potem na drugą i powinno byc słychać załączenie sie pompy paliwa i wyraźny dzwięk przekaźnika, teraz mam tak jakby przekażnik nie załanczał pompy bo nic nie słychać :( chyba ze coś jest jeszcze możliwe? :(
Bezpiecznik od pompy paliwa jest 15 A i jest sprawny. sprawdzalem takze pompe wyjmowalem ją i sprawdzalem czy działa- także bez zażutów.. :(
już pomału zaczyna brakować mi pomysłów bo teraz naprzyklad w znimie na 10 prób odpalenia 1 skuteczna :(
pzd. Wojtas
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

Dziś rozebrałem i porobiłem zdjęcia i dokładnie sie temu przyjżałem. Wiec tak jest jednak 5 konektorów
patrząc na kostkę od strony która wchodzi do pompy mamy 2 rzedy konektorów dwa górne to zasilanie pompy prawy to masa zasilania pompy, lewy zaś to plus ,
dolne to prawy to czujnik niskiego stanu paliwa, środkowy to zasilanie wskaźnika paliwa lewy zaś to masa wskażnika i czujnika niskiego stanu .
Więc żeby sprawdzić czy działa nam kontrolka od niskiego stanu paliwa trzeba zewrzeć dwa dolne skrajne przewody od masy i czujnika niskiego stanu, dziś sprawdziłem u siebie pozwarciu zapaliła sie mi kontrolka niskiego stanu paliwa a nigdy się nie paliła :( więc wnioskuje że mam uszkodzony czujnik w zbiorniku :(
postaram sie wkleic zdjęcia tego całego ustrojstwa jeśli mi sie uda to bedzie dobrze :)
scan0001.jpg
forum 1.jpg
forum 2.jpg


widok rozrysowanej kostki jest to widok ze strony wejscia do pompy czyli wtyczka wchodząca jest odbiciem lustrzanym
czy ktoś ma schemat instalacji elektrycznej do CG4 ? chodzi mi konkretnie o zasilanie pompy paliwa czyli całe sterowanie, pytam bo chcem wyeliminować ten brak startu u mnie za kazdym razem...
pzd.Wojtas
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

Nie wiem czy do tego doszedłeś ale czujnikiem rezerwy w tym samochodzie jest termistor NTC podłączony równolegle z żarówka rezerwy, kiedy nie jest zanurzony w paliwie, rozgrzewa się zmniejszając rezystancję, stąd efekt powoli zapalającej się żarówki rezerwy. Termistor znajduję się w tej jakby puszeczce obok pływaka, czętso wygląda jak kawałek drutu
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

witam.
Wiem że tam jest termistor tylko niewiem czy da sie jakoś go wymienić ? bo samej tej puszki z mocującym go drutem napewno nie dostane.. :( przeszukalem juz wszystkie e-bay-e itp. czy poprostu dac sobie spokój i nie ruszac go poprostu uważac na niski stan paliwa. Co do mojej pompy to na 100 procent jest do wymiany :( ale nie moglem znalesc przekaznika pod spodem obok kolumny kierownicy, bo podczas przekrecania kluczyka przełancza sie tylko jeden taki duzy szary gdzies 5 cm na 2 cm na 3 cm z chyba 6 wyprowadzeniami , po otworzeniu go widać dwa mniejsze przekazniki kilka diód prostowniczych i rezystor i nie jestem pewien czy ten od tej paskudnej pompy paliwa..
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

myślę że takie coś załatwi twoje problemy:
http://allegro.pl/termistor-czujnik-rez ... 37465.html" onclick="window.open(this.href);return false;

To duże szare pudełko to przekażnik pompy i zasilania wtryskiwaczy. Jeden z przekaźników wewnątrz powinien się włączać na stałe (wtryski) drugi od pompy na jakies 2s. Zasilany są bezpośrednio z bezpiecznika 11 7,5A. Sprawdz czy na kablu blu/org dochodzacym do szarego, czy jest zasilanie po stacyjce. A także czy na kablu grn/yel pojawia sie GND na 2s po wlaczeniu zapłonu
ODPOWIEDZ