Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Witam. Czy accord 2.0 1999 ma lampkę rezerwy paliwa? Bo wskazówka już dużo poniżej kreski Empty i dalej nic
Są takie opcje:
Spalona żarówka? Jak ktoś wymieniał to może napisać jaka to żarówka i czy gdzieś ma instrukcje rozbierania tego ustrojstwa
Jakiś bezpiecznik ? Jeśli tak to jaki ?
Za mało przejechałem
Lub nie ma w tej opcji wyposażenia
Są takie opcje:
Spalona żarówka? Jak ktoś wymieniał to może napisać jaka to żarówka i czy gdzieś ma instrukcje rozbierania tego ustrojstwa
Jakiś bezpiecznik ? Jeśli tak to jaki ?
Za mało przejechałem
Lub nie ma w tej opcji wyposażenia
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Lampka rezerwy jest i powinna świecić jak już mało paliwa.
Co do rozbierania, modelu żarówki, bezpieczników - nie pomogę.
Nie miałem potrzeby tego sprawdzić - więc nie wiem.
Co do rozbierania, modelu żarówki, bezpieczników - nie pomogę.
Nie miałem potrzeby tego sprawdzić - więc nie wiem.
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Żarówka jest i rezerwa świecić się powinna. Wystarczy wyjąć zegary, 5min roboty i sprawdzić. Bezpiecznik możesz łatwo sprawdzić w manualu albo na rozpisce jak zdejmiesz dekielek. Jak bezpiecznik i żarówka jest ok to pozostaje wiązka, pływak i inne gadżety. Podobno wiązkę można sprawdzić zwierając dwa przewody od kostki która jest przy baku ale nie wiem które :/
U mnie nie działa niestety też kontrolka, a żarówka jak i bezpiecznik ok.
U mnie nie działa niestety też kontrolka, a żarówka jak i bezpiecznik ok.
HR
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Witam to jest mój pierwszy wpis na tym forum i mam terz taki problem z tą kontrolką żarówka dobra bezpiecznik ok przewody ok.
po przeanalizowaniu kostki w bagażniku wchodzącej do zbiornika zwarłem 2 przewody i zapaliła sie kontrolka do niskiego stanu paliwa, postanowiłem wyciągnąć pompe paliwa i stwierdziłem że coś musi być z pływakiem lub tą ścierzką rezystancyjną po której przesówa sie wodzik z konektorem ale nic nie zauwazyłem nieprawidłowego ...
po przeanalizowaniu kostki w bagażniku wchodzącej do zbiornika zwarłem 2 przewody i zapaliła sie kontrolka do niskiego stanu paliwa, postanowiłem wyciągnąć pompe paliwa i stwierdziłem że coś musi być z pływakiem lub tą ścierzką rezystancyjną po której przesówa sie wodzik z konektorem ale nic nie zauwazyłem nieprawidłowego ...
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
audiotone pisze:zwarłem 2 przewody i zapaliła sie kontrolka do niskiego stanu paliwa,
które
HR
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
co do tego które przewody to nie pamietam ale jutro zobaczę i postaram sie dokładnie rozpisać który jest od czego bo przewodów jest chyba 4 i mamy takie możliwosci :
1. masa
2. zasilanie pompy paliwowej
3. kontrolka niskiego stanu paliwa
4. wskaźnik stanu paliwa
jutro dokladnie sprawdzę kolory przewodów i umiejscowienie w kostce.
Także mam teraz nowy problem z startem silnika, nie zawsze startuje zdaża sie to czesto w zmie wyglada to tak przekrecam kluczyk w pozycje pierwszą potem na drugą i powinno byc słychać załączenie sie pompy paliwa i wyraźny dzwięk przekaźnika, teraz mam tak jakby przekażnik nie załanczał pompy bo nic nie słychać chyba ze coś jest jeszcze możliwe?
Bezpiecznik od pompy paliwa jest 15 A i jest sprawny. sprawdzalem takze pompe wyjmowalem ją i sprawdzalem czy działa- także bez zażutów..
już pomału zaczyna brakować mi pomysłów bo teraz naprzyklad w znimie na 10 prób odpalenia 1 skuteczna
pzd. Wojtas
1. masa
2. zasilanie pompy paliwowej
3. kontrolka niskiego stanu paliwa
4. wskaźnik stanu paliwa
jutro dokladnie sprawdzę kolory przewodów i umiejscowienie w kostce.
Także mam teraz nowy problem z startem silnika, nie zawsze startuje zdaża sie to czesto w zmie wyglada to tak przekrecam kluczyk w pozycje pierwszą potem na drugą i powinno byc słychać załączenie sie pompy paliwa i wyraźny dzwięk przekaźnika, teraz mam tak jakby przekażnik nie załanczał pompy bo nic nie słychać chyba ze coś jest jeszcze możliwe?
Bezpiecznik od pompy paliwa jest 15 A i jest sprawny. sprawdzalem takze pompe wyjmowalem ją i sprawdzalem czy działa- także bez zażutów..
już pomału zaczyna brakować mi pomysłów bo teraz naprzyklad w znimie na 10 prób odpalenia 1 skuteczna
pzd. Wojtas
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Dziś rozebrałem i porobiłem zdjęcia i dokładnie sie temu przyjżałem. Wiec tak jest jednak 5 konektorów
patrząc na kostkę od strony która wchodzi do pompy mamy 2 rzedy konektorów dwa górne to zasilanie pompy prawy to masa zasilania pompy, lewy zaś to plus ,
dolne to prawy to czujnik niskiego stanu paliwa, środkowy to zasilanie wskaźnika paliwa lewy zaś to masa wskażnika i czujnika niskiego stanu .
Więc żeby sprawdzić czy działa nam kontrolka od niskiego stanu paliwa trzeba zewrzeć dwa dolne skrajne przewody od masy i czujnika niskiego stanu, dziś sprawdziłem u siebie pozwarciu zapaliła sie mi kontrolka niskiego stanu paliwa a nigdy się nie paliła więc wnioskuje że mam uszkodzony czujnik w zbiorniku
postaram sie wkleic zdjęcia tego całego ustrojstwa jeśli mi sie uda to bedzie dobrze
widok rozrysowanej kostki jest to widok ze strony wejscia do pompy czyli wtyczka wchodząca jest odbiciem lustrzanym
czy ktoś ma schemat instalacji elektrycznej do CG4 ? chodzi mi konkretnie o zasilanie pompy paliwa czyli całe sterowanie, pytam bo chcem wyeliminować ten brak startu u mnie za kazdym razem...
pzd.Wojtas
patrząc na kostkę od strony która wchodzi do pompy mamy 2 rzedy konektorów dwa górne to zasilanie pompy prawy to masa zasilania pompy, lewy zaś to plus ,
dolne to prawy to czujnik niskiego stanu paliwa, środkowy to zasilanie wskaźnika paliwa lewy zaś to masa wskażnika i czujnika niskiego stanu .
Więc żeby sprawdzić czy działa nam kontrolka od niskiego stanu paliwa trzeba zewrzeć dwa dolne skrajne przewody od masy i czujnika niskiego stanu, dziś sprawdziłem u siebie pozwarciu zapaliła sie mi kontrolka niskiego stanu paliwa a nigdy się nie paliła więc wnioskuje że mam uszkodzony czujnik w zbiorniku
postaram sie wkleic zdjęcia tego całego ustrojstwa jeśli mi sie uda to bedzie dobrze
widok rozrysowanej kostki jest to widok ze strony wejscia do pompy czyli wtyczka wchodząca jest odbiciem lustrzanym
czy ktoś ma schemat instalacji elektrycznej do CG4 ? chodzi mi konkretnie o zasilanie pompy paliwa czyli całe sterowanie, pytam bo chcem wyeliminować ten brak startu u mnie za kazdym razem...
pzd.Wojtas
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Nie wiem czy do tego doszedłeś ale czujnikiem rezerwy w tym samochodzie jest termistor NTC podłączony równolegle z żarówka rezerwy, kiedy nie jest zanurzony w paliwie, rozgrzewa się zmniejszając rezystancję, stąd efekt powoli zapalającej się żarówki rezerwy. Termistor znajduję się w tej jakby puszeczce obok pływaka, czętso wygląda jak kawałek drutu
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
witam.
Wiem że tam jest termistor tylko niewiem czy da sie jakoś go wymienić ? bo samej tej puszki z mocującym go drutem napewno nie dostane.. przeszukalem juz wszystkie e-bay-e itp. czy poprostu dac sobie spokój i nie ruszac go poprostu uważac na niski stan paliwa. Co do mojej pompy to na 100 procent jest do wymiany ale nie moglem znalesc przekaznika pod spodem obok kolumny kierownicy, bo podczas przekrecania kluczyka przełancza sie tylko jeden taki duzy szary gdzies 5 cm na 2 cm na 3 cm z chyba 6 wyprowadzeniami , po otworzeniu go widać dwa mniejsze przekazniki kilka diód prostowniczych i rezystor i nie jestem pewien czy ten od tej paskudnej pompy paliwa..
Wiem że tam jest termistor tylko niewiem czy da sie jakoś go wymienić ? bo samej tej puszki z mocującym go drutem napewno nie dostane.. przeszukalem juz wszystkie e-bay-e itp. czy poprostu dac sobie spokój i nie ruszac go poprostu uważac na niski stan paliwa. Co do mojej pompy to na 100 procent jest do wymiany ale nie moglem znalesc przekaznika pod spodem obok kolumny kierownicy, bo podczas przekrecania kluczyka przełancza sie tylko jeden taki duzy szary gdzies 5 cm na 2 cm na 3 cm z chyba 6 wyprowadzeniami , po otworzeniu go widać dwa mniejsze przekazniki kilka diód prostowniczych i rezystor i nie jestem pewien czy ten od tej paskudnej pompy paliwa..
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
myślę że takie coś załatwi twoje problemy:
http://allegro.pl/termistor-czujnik-rez ... 37465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To duże szare pudełko to przekażnik pompy i zasilania wtryskiwaczy. Jeden z przekaźników wewnątrz powinien się włączać na stałe (wtryski) drugi od pompy na jakies 2s. Zasilany są bezpośrednio z bezpiecznika 11 7,5A. Sprawdz czy na kablu blu/org dochodzacym do szarego, czy jest zasilanie po stacyjce. A także czy na kablu grn/yel pojawia sie GND na 2s po wlaczeniu zapłonu
http://allegro.pl/termistor-czujnik-rez ... 37465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To duże szare pudełko to przekażnik pompy i zasilania wtryskiwaczy. Jeden z przekaźników wewnątrz powinien się włączać na stałe (wtryski) drugi od pompy na jakies 2s. Zasilany są bezpośrednio z bezpiecznika 11 7,5A. Sprawdz czy na kablu blu/org dochodzacym do szarego, czy jest zasilanie po stacyjce. A także czy na kablu grn/yel pojawia sie GND na 2s po wlaczeniu zapłonu