Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: QuicksilveR »

Zastanawiam się, ile czasu będzie się ładował. Mam 70Ah...
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: slepak »

Akumulator 70Ah to 7A przez 10 godzin itd.
Proponuje w jakimś "przewiewnym" miejscu to robić balkon\taras żeby się gazy nie gromadziły.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: QuicksilveR »

No cóż, akumulator naładowany. Na razie pali od pierwszego. Zobaczymy jak długo. Przy okazji dowiedziałem się, że jest marki Hella :-)

EDIT: Dzisiaj z rana... d.pa. Chyba przyjdzie mi jednak nabyć nowy akumulator, bo i tak sądzę, że obecny zimy by nie przetrzymał w tym stanie. Niby odpala, ale po długim kręceniu, za trzecim razem. W sobotę wieczorem było jeszcze OK, w niedzielę po południu też, ale dzisiaj już słabiutko.

EDIT 2: Drugie podejście do ładowania, ale innym prostownikiem. Jest jakby lepiej. Zobaczymy jutro.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: Prywo »

Przemek sprawdź czy zmieścisz akumulator o wymiarach 278x175x190 (szer x gł x wys ) mam takiego BOSCHa silvera powinien działać z "+" po lewej stronie.
sprawdzałem dzisiaj rano i trzyma 12.50V nie wiem jak przy rozruchu, możemy sprawdzić jak będziesz chciał i jak się zmieści pod maskę byś sobie nie robił kosztów przed wyjazdem, mogę go pożyczyć.
takiego mam
http://allegro.pl/akumulator-bosch-silv ... 05357.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: QuicksilveR »

Prywo pisze:Przemek sprawdź czy zmieścisz akumulator o wymiarach 278x175x190 (szer x gł x wys ) mam takiego BOSCHa silvera powinien działać z "+" po lewej stronie.
sprawdzałem dzisiaj rano i trzyma 12.50V nie wiem jak przy rozruchu, możemy sprawdzić jak będziesz chciał i jak się zmieści pod maskę byś sobie nie robił kosztów przed wyjazdem, mogę go pożyczyć.
takiego mam
http://allegro.pl/akumulator-bosch-silv ... 05357.html" onclick="window.open(this.href);return false;
OK, sprawdzę miejsce i dam znać.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: Prywo »

ja chyba do swojej QP zakładałem taki akumulator
http://allegro.pl/promocja-akumulator-e ... 61557.html" onclick="window.open(this.href);return false;
na pewno marka i model się zgadza tylko nie wiem czy z takim prądem
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: QuicksilveR »

Zmierzyłem i, jeśli się zmieści, to na styk.
Na razie powalczę jeszcze z tym co mam, bo póki co, odpala super - jak dawniej. Jak do jutra nie wysiądzie, to będę dzwonił do Ciebie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: Prywo »

OK
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: QuicksilveR »

Tomek, jest petarda. Jeszcze raz dzięki.
I od razu pytanie: czy stan akumulatora ma wpływ na płynną pracę silnika? Bo różnica jest znaczna (na +), zwłaszcza przy zatrzymaniu się, jak skrzynia się wysprzęgla.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: figo »

po odpaleniu prąd masz z alternatora, ładuje aku itd.
HR
ODPOWIEDZ