Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
rychu94
Posty: 215
Rejestracja: 31 maja 2011 00:08
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3
Lokalizacja: EWE

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: rychu94 »

macie tu aku do qp i innego nie pakujcie wymiary jak oryginału
http://allegro.pl/akumulator-varta-d47- ... 44297.html" onclick="window.open(this.href);return false;
były HONDY/SUBARYNY/LEXUS a jest KIZASHI
Awatar użytkownika
GST
Posty: 100
Rejestracja: 02 wrz 2013 16:39
Auto: CG2
silnik: 3.0

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: GST »

W ASO jest teraz promocja do końca stycznia na aku Hondowskie. Cenowo wychodzi trochę ponad 300zł za OEM akumulator.
http://www.autowest.pl/pl/samochody/pro ... aniej.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
STomasz
Posty: 325
Rejestracja: 05 maja 2011 15:41
Auto: Accord coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: STomasz »

Rok temu u siebie kupiłem Boscha 6C, 62Ah,480A Wymiar jak oryginał chyba bo pasuje lepiej niż przednia varta, a kreci jak głupi przy -19 i po tygodniowym postoju w mrozie. Także mogę polecić.
Accord Coupe 2.0 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=335" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: audiotone »

ja kupiłem jakiś rok temu jakiś YUASA 70Ah 650A troszkę większy niż standard ale jestem bardzo zadowolony :) ale to i tak jakiś chińczyk ;)
akumulator.jpg
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: Trojan »

A co to za dywan teściowej tam zamocowałeś :shock:

fajny :mrgreen:
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: audiotone »

dywan spełnia rolę ozdobna oczywiście i tłumiącą drgania przy wysokich prędkościach :lol: :lol: :lol: ( nie naparza po komorze silnikowej tylko ładnie siedzi tam gdzie powinien bo jest troszku za duży ;)
Awatar użytkownika
rychu94
Posty: 215
Rejestracja: 31 maja 2011 00:08
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3
Lokalizacja: EWE

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: rychu94 »

robicie błąd bo nie kupujecie odpowiednich aku do aut i potem dywany albo drewienka pod mocowaniem a nie lepiej kupić aku taki jak powinien być tj.ze słupkami nad obudową i wyższy a YUASA to japończyk myślałem o nim ale nie tak łatwo w sklepach go dostać a varte mieli na miejscu :P
były HONDY/SUBARYNY/LEXUS a jest KIZASHI
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: audiotone »

rychu94 pisze:robicie błąd bo nie kupujecie odpowiednich aku do aut i potem dywany albo drewienka pod mocowaniem a nie lepiej kupić aku taki jak powinien być tj.ze słupkami nad obudową i wyższy a YUASA to japończyk myślałem o nim ale nie tak łatwo w sklepach go dostać a varte mieli na miejscu :P

u mnie była troszkę skomplikowana historia i musiałem wziąć taki jaki był bo mój stary padł a do domu było daleko i dość późno na zakupy po 23.... i musiałem brać co było i tak już został... ;)
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: QuicksilveR »

Odkopię trochę.
Aku mi się wysypał (rozładowałem go niechcący, a potem na sucho trochę pojeździłem i teraz ciężko go podładować, zwłaszcza na krótkich trasach) i szukam nowego.
Czy taki będzie ok? http://allegro.pl/akumulator-varta-blue ... 18650.html" onclick="window.open(this.href);return false;

A może wziąć prostownik i spróbować przez noc podładować... a nóż pomoże?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )

Post autor: figo »

spróbuj naładować go zgodnie ze sztuką (gdzieś w necie są tabelki ile czasu, jaką mocą (jak masz regulację na prostowniku) i zobacz czy pomoże, jak nie to kaplica i trzeba kupić nowy. Przerabiałem rok temu dokładnie to samo.

ja mam osobiście varta silver i mogę powiedzieć tyle że daję radę, szczególnie w mrozy (nawet jak auto stało po 7 dni).
HR
ODPOWIEDZ