Coupe CG4 by Nirnroot
: 13 lip 2013 23:38
Witam, trochę męczyłem różne osoby na forum jakiś czas temu z - jak widać poniżej - pozytywnym skutkiem Dzięki nieocenionej pomocy wielu stałych forumowiczów praktycznie bezproblemowo kupiłem właściwą dla siebie Hondę. W końcu pamiętałem, by zrobić zdjęcia "w terenie" a nie w ciemnym jak kiszka garażu i oto jest...
Honda Accord Coupe 2.0i ES
ROK: wyprodukowana 13 grudnia 1999, ale MY chyba 2000
MODEL:CG4
SILNIK: 2.0
MOC: 147KM
KOLOR NADWOZIA: Niebieski (jest na nie jakaś fajna nazwa producenta? )
ŚRODEK: Beżowa skóra
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria (z tyłu nowe klocki ATE)
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: seria (w miarę nowe Michelin Energy Saver)
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: seria (zestaw z kaseciakiem BOSE)
DODATKI: chyba dokupione zostały opcjonalne boczne airbagi
PLANY: x) - poza kolejnością, bo już zaklepane: instalacja gazowa
a) odświeżanie całego lakieru - pozbywanie się swirli, glinkowanie, takie sprawy
b) kupno 17-calowych obręczy i opon na sezon letni
c) oddanie oryginalnych obręczy do odnowienia i zabezpieczenia przed zimą
d) zmiana radia na coś z XXIw.
Auto sprowadzone na przełomie maja i czerwca z Niemiec. Zapewne od jednego właściciela, na co wskazują zarówno książki serwisowe, jak i ogólny stan auta. Pierwszy raz zarejestrowane w 2002 roku ma przejechane 104 tys. km i jest praktycznie "dziewicze". Zero przeróbek wnętrza/poważnych napraw blacharskich/modyfikacji/tuningu. Poza drobnymi otarciami tu i ówdzie auto jest w stanie perfekcyjnym.
Jak na razie koszty auta po zakupie (pomijając ubezpieczenie oraz rejestrację) to 470zł na które składały się: sprawdzenie przed zakupem, bardziej szczegółowe sprawdzenie po zakupie (Morawicar z wymianą tylnych klocków, filtrów i oleju do sprzęgła) oraz geometria.
Chciałbym od razu podziękować Edi za ogromną pomoc i zaprezentowanie swojego auta, które przekonało mnie, że Accord Coupe to auto dla mnie. Podziękowania także dla Trojana, Prywo, szuto i krisss111 za podpowiedzi czego i gdzie szukać, by nie dać się wyrolować przy zakupie.
Honda Accord Coupe 2.0i ES
ROK: wyprodukowana 13 grudnia 1999, ale MY chyba 2000
MODEL:CG4
SILNIK: 2.0
MOC: 147KM
KOLOR NADWOZIA: Niebieski (jest na nie jakaś fajna nazwa producenta? )
ŚRODEK: Beżowa skóra
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria (z tyłu nowe klocki ATE)
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: seria (w miarę nowe Michelin Energy Saver)
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: seria (zestaw z kaseciakiem BOSE)
DODATKI: chyba dokupione zostały opcjonalne boczne airbagi
PLANY: x) - poza kolejnością, bo już zaklepane: instalacja gazowa
a) odświeżanie całego lakieru - pozbywanie się swirli, glinkowanie, takie sprawy
b) kupno 17-calowych obręczy i opon na sezon letni
c) oddanie oryginalnych obręczy do odnowienia i zabezpieczenia przed zimą
d) zmiana radia na coś z XXIw.
Auto sprowadzone na przełomie maja i czerwca z Niemiec. Zapewne od jednego właściciela, na co wskazują zarówno książki serwisowe, jak i ogólny stan auta. Pierwszy raz zarejestrowane w 2002 roku ma przejechane 104 tys. km i jest praktycznie "dziewicze". Zero przeróbek wnętrza/poważnych napraw blacharskich/modyfikacji/tuningu. Poza drobnymi otarciami tu i ówdzie auto jest w stanie perfekcyjnym.
Jak na razie koszty auta po zakupie (pomijając ubezpieczenie oraz rejestrację) to 470zł na które składały się: sprawdzenie przed zakupem, bardziej szczegółowe sprawdzenie po zakupie (Morawicar z wymianą tylnych klocków, filtrów i oleju do sprzęgła) oraz geometria.
Chciałbym od razu podziękować Edi za ogromną pomoc i zaprezentowanie swojego auta, które przekonało mnie, że Accord Coupe to auto dla mnie. Podziękowania także dla Trojana, Prywo, szuto i krisss111 za podpowiedzi czego i gdzie szukać, by nie dać się wyrolować przy zakupie.