Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Trójmiasto wita:)
Re: Trójmiasto wita:)
siema siema dawaj znaka jak bedziesz juz mial, poscigamy sie mam cg2 z 2001;)
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Trójmiasto wita:)
Witaj
Re: Trójmiasto wita:)
Boogie pisze:siema siema dawaj znaka jak bedziesz juz mial, poscigamy sie mam cg2 z 2001;)
ze ścigania się już wyrosłem,a coupe w acordzie myślę się do tego nie nadaje to nie prelude czy civic:P jedynie jakiś spocik jak będzie okazja w trójmieście gdy będę w PL
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Trójmiasto wita:)
Wyrosłeś ze ścigania? A czym Ty się kiedyś ścigałeś? Co miałeś przed tym B4? Bo tym to można się pościgać z autobusami.
Co do tego że Accord Coupe nie bardzo jest do ścigania to się zgodzę
Co do tego że Accord Coupe nie bardzo jest do ścigania to się zgodzę
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
Re: Trójmiasto wita:)
hah Marcin pisząc "ścigania" nie miałem na myśli tak jak Ty przygotowanego do tego auta "mocowo\w pełni technicznie itd" ale jakieś latanie bez sensu po mieście miedzy samochodami jak oszołom co świeżo odebrał prawko i może dla tego "wyrosłem" bo do ścigania to trzeba mieć "czym i gdzie" przede wszystkim jeździć prawda? bo właśnie dawno temu, chyba rok po zrobieniu prawka się o tym przekonałem jak rozbiłem samochód na samochodzie księdza ale skutki w kręgosłupie tego zdarzenia odczuwam do dziś...
No wcześniej było Audi coupe czy dwa b3 z mocniejszymi silnikami niż ten co mam w b4 i to auto jak i poprzednie traktuje jako ekonomiczny środek wożenia tyłka z punktu A do punktu B na trasie D\PL, ale na zawodach w Borsku na tym zawieszeniu co mam obecnie w połączeniu z oponą o profilu 195\45\15 czy krótka skrzynia biegów wsadzona przez którą aż tak małej mocy nie czuć i jak na najsłabsze auto na całej imprezie z pełnym środkiem czy kierowcą oraz pilotem po 100 kg+ każdy jeździło mi się bardzo fajnie i Audi łapało się w drugiej połowie generalki czy w klasie i to wcale nie na samym końcu:) Więc zawsze co robiłem w audi to zawieszenie ale może dla tego że na seryjnym to się w ogóle nic szybciej jechać nie dało bo bym lusterkami szorował po zakrętach
a żeby pogodzić i ekonomiczna\komfortową jazdę i dobrze przygotowane auto do "zawodów" to musiał bym zrobić właśnie tak jak Ty czyli dwa auta
No wcześniej było Audi coupe czy dwa b3 z mocniejszymi silnikami niż ten co mam w b4 i to auto jak i poprzednie traktuje jako ekonomiczny środek wożenia tyłka z punktu A do punktu B na trasie D\PL, ale na zawodach w Borsku na tym zawieszeniu co mam obecnie w połączeniu z oponą o profilu 195\45\15 czy krótka skrzynia biegów wsadzona przez którą aż tak małej mocy nie czuć i jak na najsłabsze auto na całej imprezie z pełnym środkiem czy kierowcą oraz pilotem po 100 kg+ każdy jeździło mi się bardzo fajnie i Audi łapało się w drugiej połowie generalki czy w klasie i to wcale nie na samym końcu:) Więc zawsze co robiłem w audi to zawieszenie ale może dla tego że na seryjnym to się w ogóle nic szybciej jechać nie dało bo bym lusterkami szorował po zakrętach
a żeby pogodzić i ekonomiczna\komfortową jazdę i dobrze przygotowane auto do "zawodów" to musiał bym zrobić właśnie tak jak Ty czyli dwa auta
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1