Strona 1 z 2

Przeguby wewnętrzne

: 14 lis 2013 13:57
autor: marcello
Czesc,
mam pytanie do Was czy ktos wymieniał u siebie przeguby wewnętrzne?jesli tak to poprosze podpowiedzcie gdzie mozna kupic dobry zamiennik lub jakiej firmy polecacie.Cena orginału odstrasza. Deficyt z tym towarem jest troche.W IC,Saga,Moto Factory brak w ofercie.Znalazlem na Aledrogo zamiennik formy MILE.Nie wiem co to jest i czy daje rade.Cena przystepna.
Link do oferty:

http://allegro.pl/przegub-napedowy-wewn ... 28324.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Z góry dziekuje za kazde info.

Marcello

Re: Przeguby wewnętrzne

: 14 lis 2013 13:59
autor: Cegua
Ja Mile odradzam.

Miałem od nich koło pasowe do Volvo S80, nówka sztuka. Nawet od tego samego sprzedawcy na Allegro.

Rozsypało się bez powodu po 3-5 tyś km i to konkretnie, guma się rozdzieliła i oderwała się część zewnętrzna od wewnętrznej, dobrze, że nie rozwaliło mi osprzętu.

Gwarancji nie uznali oczywiście.

Powinno przetrwać ok. 120 tyś km.

Mam wrażenie, że (i z tego co czytałem) produkty od Mile są warte tyle samo co tańsze chińskie dziadostwo, ale mają ładniejszą nazwę i logo więc udają solidny zachodni towar.

Re: Przeguby wewnętrzne

: 14 lis 2013 14:04
autor: slepak
http://motomax.pl/www-1/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zamiast wkładać jakieś G za przeproszeniem to polecam w\w stronę. Sprawdzony warsztat wielokrotnie. Wysyłasz całą półoś w celu dokładnego jej wyważenia itd i dopiero wtedy dostajesz gwarancję. Mogę śmiało polecić.

Re: Przeguby wewnętrzne

: 14 lis 2013 15:23
autor: krisss111
ja przegub wewnętrzny wymieniałem w sulejówku, ulica dworcowa 21
cena 400 , część oryginalna, ba nawet przy wymianie wyszło na to , że miałem wsadzony jakiś brytyjski zamiennik, a wszystkie pozostałe mam japońskie, i mi na japoński wymienili. cześć dostępną mieli od ręki. zawoziłem do nich wyjęte półosie, cała robota zajęła im z 20 minut. mogę polecić ze swojej strony, jak się pytałem o ceny u "dostawców" z HAKP to podawali od 800 wzwyż, więc 400 to dla mnie dobra promocja

Re: Przeguby wewnętrzne

: 14 lis 2013 23:03
autor: addamah
czemu chcesz wymienić przegub -znacznie korzystniej jest zapodać całą półoś -nawet używaną z allegro ,ja u siebie miałem przegub wewnętrzny do wymiany co objawiło się telepaniem całej budy -wymieniłem półoś prawą (krótką) za 200zł z allegro -i hula .

Re: Przeguby wewnętrzne

: 15 lis 2013 02:48
autor: slepak
tylko nie każdy jest zwolennikiem wkładania używanych gratów. Bo ile taka półoś podziała? pół roku?rok? to jeszcze dobrze...i potem kolejne 200 zł plus robota to ja wolę porządnie zregenerować lub wymienić przegub na nowy i tyle. Bynajmniej nie będę potem sobie pluł w brodę jak samochód stanie.

Re: Przeguby wewnętrzne

: 15 lis 2013 07:49
autor: krisss111
przegubów się nie regeneruje

Re: Przeguby wewnętrzne

: 15 lis 2013 08:54
autor: kbl100
krisss111 pisze:przegubów się nie regeneruje
regeneruje, w przegubach wewnętrznych wymienia się łożyska które eliminują luz.

Wiele osób na hakp wysyłało do http://motomax.pl/www-1/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; i z tego co widzę wszyscy zadowoleni. Sam noszę się z zamiarem wysłania im kompletnych półosi. W acco najczęściej powstaje luz na łączeniu półosi długiej na wieloklinie a nie na przegubach.

Re: Przeguby wewnętrzne

: 15 lis 2013 11:04
autor: krisss111
no nie wiem. jak pojechałem do tego zakładu w którym ja robiłem swój, i się zapytałem, to gościu na mnie tak zrobił :shock:
ale może ja się nie znam tylko powiedz mi jakie tam są łożyska :?
chodzi Ci o element 6 i 7? te "talerzyki"?
Obrazek
owszem może to zniwelować luz, ale nie cały, bo.... co z koronką? napawasz ją?


co do luzu na wieloklinie, to też jest opcja. powiem szczerze, że jak sprawdzałem u siebie , to pierwsza moja diagnoza właśnie to obstawiała, ale jak zawiozłem do w.w. warsztatu całe półośki i wzięli je na warsztat, to od razu stwierdzili że to przegub wewnętrzny na tej krótszej półośce, ale sprawdzili mi obie półośki

Re: Przeguby wewnętrzne

: 15 lis 2013 18:37
autor: kbl100
dokładnie o tych elementach piszę. Ponoć "koronka" jest zrobiona z bardzo twardego materiału i raczej się nie wyciera :)

sam rozważam różne opcje bo też mam luz na półosiach. Rozmawiałem z panem z w/w firmy i przekonał mnie do regeneracji chociaż by dlatego, że są w stanie zrobić nową półoś o wymiarach oryginału, świadczy to m.in. o tym że mają odpowiedni sprzęt oraz wiedzę w tym zakresie.