Strona 2 z 5

Re: Piasta tylna

: 17 kwie 2015 09:39
autor: przemek
jest ktoś mi w stanie podać numer piasty NTN lub SNR
mam taki sam problem jak Tomek http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=2&t=1725" onclick="window.open(this.href);return false;
oryginalna piasta, którą zdjąłem ma oznaczenie NTN HUB181, a piasta którą zamówiłem i niby była sprawdzona według VIN ma oznaczenie NTN HUB199-23 (na kartoniku SNR 174.47) http://www.yoyopart.com/oem/668547/oe-42200s84c51.html" onclick="window.open(this.href);return false; według tej strony powinno pasować, ale jest o jakieś ok 15mm "za długa"
według katalogu ruskich numer OEM 42200-S84-C51 (http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk=B__1910" onclick="window.open(this.href);return false;)
ktoś może pomóc, auto stoi rozebrane i nie wiem już jaką piastę kupić... :(
edit
w katalogach SNR wkradł się błąd i odpowieni numer to SNR R174.80

Re: Piasta tylna

: 17 kwie 2015 22:38
autor: Camel
mam SNR R174.80 pasuje idealnie ;)

Re: Piasta tylna

: 18 kwie 2015 00:26
autor: blackbazyl
W tamtym roku wymieniałem piasty tylne w moim sedanie na używkę. Gość na szrocie dał mi od sedana EU. Oczywiście się nie nadawały. Musiałem jechać jeszcze raz i wymienić na te z coupe i była gitara. Jak coś mam 2 komplety do pogonienia na 4 śruby.

Re: Piasta tylna

: 19 kwie 2015 19:29
autor: STomasz
Tydzień temu wymieniałem drugą piaste, tak jak pisze Camel, potrzebujesz SNR R174.80 z przesyłką wyszło mnie 220zł, a krzyczeli niektórzy nawet 360zł :D

Re: Piasta tylna

: 19 kwie 2015 20:00
autor: przemek
też już ogarnąłem temat i w końcu cisza w aucie ;) ja płaciłem 250 bo potrzebowałem na już. jeszcze jakąś SKF mi proponowano i była rozmiarami jak OEM, ale kosztowała ponad 320

Re: Piasta tylna

: 20 kwie 2015 11:42
autor: slepak
zamontowałeś snr za 250? naprawdę lepiej było dopłacić 70 zł do SKF czy tam ileś do NTN i mieć spokój....
Na dokładki jest moneta, ale na porządne piasty już nie :mrgreen:

Re: Piasta tylna

: 20 kwie 2015 17:34
autor: przemek
zarówno w SNR jak i SKF łożysko miało takie samo oznaczenie (gdzieś obiło mi się, że NTN właśnie kupiło fabrykę SNR itp itd). poza tym na HAKP czytałem trochę i większość montuje ten zestaw (to nie Optimal itd) i nie sądzę, żebym zdążył zajechać tylne piasty nim Honda się rozpadnie :P w Saga za NTN wołali 350 ;)
PS na dokładkę chyba też nie wystarczy jak cło i vat doliczą :lol:

Re: Piasta tylna

: 29 paź 2015 19:59
autor: cisek33
kto mi powie jakie jest dopuszczalne bicie piasty oraz tarczy hamulcowej? czy przy wymianie piasty przedniej wymienia się też łożysko?

Re: Piasta tylna

: 29 paź 2015 20:42
autor: MuzykGrzes
Na przodzie nie mia piast a jedynie łożysko dwu bieżniowe wprasowane w zwrotnicę z nabitym w środek wieloklinem.

Re: Piasta tylna

: 29 paź 2015 21:02
autor: cisek33
u mnie jest coś takiego http://allegro.pl/piasta-kola-przod-hon ... 24723.html" onclick="window.open(this.href);return false; do tego przykręca się tarczę, a następnie zacisk i koło, coś mi trzęsie kierownicą po przejechaniu kilkunastu kilometrów, opony są nowe, felgi wyprostowane (zaliczyłem kilka dziur prawym przednim kołem 18"), jest deczko lepiej ,ale nadal chcę kierownicę z rąk wyrwać przy delikatnym hamowaniu przy prędkości 100-80 km/h na rozgrzanych hamulcach ;)