Accord Coupe 2.0 iES by Krecik
: 28 sty 2014 21:19
Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: coupe CG4
SILNIK: 2.0 vtec
MOC: 147
KOLOR NADWOZIA: srebrny
ŚRODEK: czarny
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: ori 15 cali
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: seria + jednostka sterująca Pionner DEH - X5600BT
DODATKI: na razie brak
PLANY: wymiana lamp przód, naprawa fotela kierowcy, detailing wnętrza i korekta lakieru, alufelgi
Witam wszystkich zgromadzonych . Od jakiegoś czasu urzęduję na tym forum, więc postanowiłem pokazać swoją Hondę. Może od początku. Po zdaniu prawka i sprzedaniu telefonu kupiłem sobie pierwsze auto. Fiata 126 z 82 roku za całe 500 którym jeździłem przez rok. Następnie był 125p z 87 no i Mercedes W124 200D z 1991. Postanowiłem kupić coś nowszego i kupiłem Peugeota 307 z 2001, którego szybko sprzedawałem bo jednak Francji się nie kupuje . Chciałem wrócić do Merca tyle że w coupe, ale przeglądając internet natrafiłem na jakiegoś tam accorda w coupe .
Po przemaglowaniu internetu, obejrzeniu kilku sztuk, w tym najdroższą w kraju jaka była w listopadzie 2013 w Poznaniu „Pozdrawiam Pana, który mówił że lalka, a okazało się, że tylko dach nie był malowany ” postanowiłem poszukać za zachodnią granicą. Kilka wieczorów w necie i ukazała się ona . Stała sobie w komisie pod Berlinem. Telefon do kolegi, telefon do wypożyczalni lawet. Jedziemy. Auto na zdjęciach jak i przez telefon wydawało się być ok, no i w rzeczywistości nie odbiegało od podanych informacji.
Auto posiadam raptem 1,5 miesiąca także zdjęć nie mam zbyt dużo, ale sukcesywnie doprowadzając wszystko do ładu i składu będę ją fotografował i dzielił się tym na forum .
Auto zaraz po przywiezieniu zostało zaprowadzone do mechanika gdzie wymieniłem wszystkie możliwe filtry oraz oleje w tym olej w skrzyni biegów. Założone także nowe świece oraz przewody WN. Reszta podzespołów nie wymagała napraw czy też wymian (Niemieckie drogi)
Z planów na najbliższy czas:
- wymiana lamp z przodu ( jedna uszkodzona) – plan kupić 2 równe, nowe zamienniki
- ogarnąć fotel kierowcy ( rozdarty w standardowym miejscu)
- pełen detailing wnętrza jak i korekta lakieru
- sprężyny obinżające
- alu 17 lub 18 (koniecznie ciemny grafit)
- inne duperele
Tyle na chwilę obecną. Pozdro
Chciałbym także podziękować wszystkim którzy w jakikolwiek sposób pomogli mi załadować tutaj zdjęcia. Pozdro
ROK: 1998
MODEL: coupe CG4
SILNIK: 2.0 vtec
MOC: 147
KOLOR NADWOZIA: srebrny
ŚRODEK: czarny
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: ori 15 cali
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: seria + jednostka sterująca Pionner DEH - X5600BT
DODATKI: na razie brak
PLANY: wymiana lamp przód, naprawa fotela kierowcy, detailing wnętrza i korekta lakieru, alufelgi
Witam wszystkich zgromadzonych . Od jakiegoś czasu urzęduję na tym forum, więc postanowiłem pokazać swoją Hondę. Może od początku. Po zdaniu prawka i sprzedaniu telefonu kupiłem sobie pierwsze auto. Fiata 126 z 82 roku za całe 500 którym jeździłem przez rok. Następnie był 125p z 87 no i Mercedes W124 200D z 1991. Postanowiłem kupić coś nowszego i kupiłem Peugeota 307 z 2001, którego szybko sprzedawałem bo jednak Francji się nie kupuje . Chciałem wrócić do Merca tyle że w coupe, ale przeglądając internet natrafiłem na jakiegoś tam accorda w coupe .
Po przemaglowaniu internetu, obejrzeniu kilku sztuk, w tym najdroższą w kraju jaka była w listopadzie 2013 w Poznaniu „Pozdrawiam Pana, który mówił że lalka, a okazało się, że tylko dach nie był malowany ” postanowiłem poszukać za zachodnią granicą. Kilka wieczorów w necie i ukazała się ona . Stała sobie w komisie pod Berlinem. Telefon do kolegi, telefon do wypożyczalni lawet. Jedziemy. Auto na zdjęciach jak i przez telefon wydawało się być ok, no i w rzeczywistości nie odbiegało od podanych informacji.
Auto posiadam raptem 1,5 miesiąca także zdjęć nie mam zbyt dużo, ale sukcesywnie doprowadzając wszystko do ładu i składu będę ją fotografował i dzielił się tym na forum .
Auto zaraz po przywiezieniu zostało zaprowadzone do mechanika gdzie wymieniłem wszystkie możliwe filtry oraz oleje w tym olej w skrzyni biegów. Założone także nowe świece oraz przewody WN. Reszta podzespołów nie wymagała napraw czy też wymian (Niemieckie drogi)
Z planów na najbliższy czas:
- wymiana lamp z przodu ( jedna uszkodzona) – plan kupić 2 równe, nowe zamienniki
- ogarnąć fotel kierowcy ( rozdarty w standardowym miejscu)
- pełen detailing wnętrza jak i korekta lakieru
- sprężyny obinżające
- alu 17 lub 18 (koniecznie ciemny grafit)
- inne duperele
Tyle na chwilę obecną. Pozdro
Chciałbym także podziękować wszystkim którzy w jakikolwiek sposób pomogli mi załadować tutaj zdjęcia. Pozdro