tak jak napisałem -
JA stanowczo mówię NIE
z prostej przyczyny i z kilku powodów:
- w mojej żony CIVICu EG pękł pasek rozrządu GATES po 15000 km od wymiany (po rozebraniu wyglądał na nowy, może wada fabryczna, nie wiem nie wnikałem, na szczęście nic się nie stało silnikowi, pękł pod czas zatrzymywania i wyłączania samochodu
)
- mi w ACC IV genie pękł pasek wspomagania w miesiąc po założeniu nowego (i w tym momencie darowałem sobie firmę GATES)
- znajomemu w ACC IV genie też pękł pasek GATES jak zwalniał przed światłami (on miał większy problem jemu spustoszyło głowicę
)
Z tym GATES i OEM HONDA jest dziwnie, ja do IV gena zamawiałem paski OEM HONDA z USA i dostałem MITSHUBOSHI rozrządu i balansowy + rolki KOYO i też OEM, potem jak wymieniałem silnik to już kupiłem w Polsce MITSHUBOSHI - nie bawiłem się w wysyłkę.
Kiedyś rozmawiałem z gościem który swego czasu miał pawilon z paskami różnej maści przy Nowolipkach i też mi odradzał GATES, twierdził że paski produkuje kilka fabryk i zanim w Polsce w Legnicy powstała filia to sprowadzali paski z Turcji i była z nimi lipa, zresztą pokazywał mi łączenie paska (zszycie) GATES i Contitecha, w GATES nawet zakończenie nici szwu dyndało i nie było w żaden sposób zabezpieczone (wyglądało to jak wisząca nitka w guziku przy koszuli - jak za nią pociągniesz to guzik odpadnie
)
i
JA tej wersji się będę trzymał, bo się po prostu boję że sytuacja się powtórzy, wiem że cała masa ludzi mocno poleca tego producenta bo produkuje osprzęt do większości producentów, ale JA mam niestety taką zasadę, że jak się na czymś zawiodę (np producencie) to z gigantycznym oporem będę podchodził do jego produktów.
P.S. w mojej obecnej są założone paski Contitecha, a rozrząd był wymieniany w ASO w Berlinie przy 120 tyś.