Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Hania by Rysiek
Hania by Rysiek
Honda Accord
ROK:1999
MODEL:?
SILNIK:2.0
MOC:147KM
KOLOR NADWOZIA: Black Currant Pearl ???
ŚRODEK:beżowa skóra
UKŁAD WYDECHOWY:seria
UKŁAD DOLOTOWY:seria
UKŁAD HAMULCOWY:seria
ZAWIESZENIE:seria
KOŁA:teraz paskudne 16"jeszcze zimówka, na lato jest niegłupie 17"ale czekam na oponki
BODY-KIT:seria
CAR AUDIO:sony Xplod
DODATKI:
PLANY:
* grill siatka
*układ dolotowy i wydechowy
*dokładki zderzaków i progi
*w sferze marzeń jakiś mocniejszy silnik i manualna skrzynia biegów (jaki silnik mozecie polecic aby było bez wiekszych komplikacji?)
Jestem tutaj nowy i chętnie dowiem się wszystkiego na temat Hani:)
I pytanie dotyczące używania tej automatycznej skrzyni:
[P]
[R]
[N]
[D4]
[D3]
[2]
[1]
Czy w trakcie jazdy można zmieniać te biegi np. jadę sobie na [D4] 70km/h i wbijam na [2] obroty idą w górę załącza się Vtec i można całkiem dynamicznie wyprzedzić,Hania ciągnie tą [2] do 110km/h i przepina wyżej,czy można w ogóle tak robić?
Dodam że nie robię tak z "każdych świateł" bo wiem że automat to nie wyścigówka, ale chętnie poprosiłbym o kilka wskazówek co można a czego nie:)
Pozdrawiam
Rysiek
ROK:1999
MODEL:?
SILNIK:2.0
MOC:147KM
KOLOR NADWOZIA: Black Currant Pearl ???
ŚRODEK:beżowa skóra
UKŁAD WYDECHOWY:seria
UKŁAD DOLOTOWY:seria
UKŁAD HAMULCOWY:seria
ZAWIESZENIE:seria
KOŁA:teraz paskudne 16"jeszcze zimówka, na lato jest niegłupie 17"ale czekam na oponki
BODY-KIT:seria
CAR AUDIO:sony Xplod
DODATKI:
PLANY:
* grill siatka
*układ dolotowy i wydechowy
*dokładki zderzaków i progi
*w sferze marzeń jakiś mocniejszy silnik i manualna skrzynia biegów (jaki silnik mozecie polecic aby było bez wiekszych komplikacji?)
Jestem tutaj nowy i chętnie dowiem się wszystkiego na temat Hani:)
I pytanie dotyczące używania tej automatycznej skrzyni:
[P]
[R]
[N]
[D4]
[D3]
[2]
[1]
Czy w trakcie jazdy można zmieniać te biegi np. jadę sobie na [D4] 70km/h i wbijam na [2] obroty idą w górę załącza się Vtec i można całkiem dynamicznie wyprzedzić,Hania ciągnie tą [2] do 110km/h i przepina wyżej,czy można w ogóle tak robić?
Dodam że nie robię tak z "każdych świateł" bo wiem że automat to nie wyścigówka, ale chętnie poprosiłbym o kilka wskazówek co można a czego nie:)
Pozdrawiam
Rysiek
Re: Hania by Rysiek
Heja
Tak, to Black Currant, taki jak mój Ładniusi.
Straszna lipa, że 2.0 a automacie
Mocniejszy silnik, niestety do coupe nic nie podejdzie bez większych komplikacji H22A możesz rzeźbić, ale to wydatek rzędu 10 tyś zł. Za tyle można kupić sobie Preludę do zabawy...
Tak, to Black Currant, taki jak mój Ładniusi.
Straszna lipa, że 2.0 a automacie
Mocniejszy silnik, niestety do coupe nic nie podejdzie bez większych komplikacji H22A możesz rzeźbić, ale to wydatek rzędu 10 tyś zł. Za tyle można kupić sobie Preludę do zabawy...
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Hania by Rysiek
Jeśli chodzi o pracę automatu.
W czasie jazdy możesz zmienić na D4, D3, 2, 1 oraz N ale N nie jest zalecane bo nie ma wtedy smarowania skrzyni itd.
Jadąc na D4 wykorzystujesz wszystkie biegi, na D3 biegi do 3, na 2 tylko dwa biegi i 1 czyli pierwszy bieg i koniec. Czyli nie ma takiej możliwości że jak zredukujesz na 2 to później na wysokich obrotach automatycznie wrzuci wyższy bieg, po redukcji i wyprzedzeniu jakiegoś golfa musisz sam wrzucić wyższy bieg np. od razu przesunąć na D4.
Rzecz jasna nie wrzucaj 2 jak jedziesz 100km/h czy inne tym podobne sytuacje.
Pamiętaj! Pod żadnym pozorem nie włączaj rakiety R jadąc do przodu, bez zatrzymania.
P.S. Ładne autko i nie daleko ode mnie. Chyba że blachy po poprzednim właścicielu.
W czasie jazdy możesz zmienić na D4, D3, 2, 1 oraz N ale N nie jest zalecane bo nie ma wtedy smarowania skrzyni itd.
Jadąc na D4 wykorzystujesz wszystkie biegi, na D3 biegi do 3, na 2 tylko dwa biegi i 1 czyli pierwszy bieg i koniec. Czyli nie ma takiej możliwości że jak zredukujesz na 2 to później na wysokich obrotach automatycznie wrzuci wyższy bieg, po redukcji i wyprzedzeniu jakiegoś golfa musisz sam wrzucić wyższy bieg np. od razu przesunąć na D4.
Rzecz jasna nie wrzucaj 2 jak jedziesz 100km/h czy inne tym podobne sytuacje.
Pamiętaj! Pod żadnym pozorem nie włączaj rakiety R jadąc do przodu, bez zatrzymania.
P.S. Ładne autko i nie daleko ode mnie. Chyba że blachy po poprzednim właścicielu.
Re: Hania by Rysiek
Dzięki za odpowiedź,ale właśnie chodzi o to że po wyprzedzeniu golfa skrzynia przepina sama wyżej nawet jak nie przesunę wajchy na d3 lub d4......
i kolejne pytanie po co tak właściwie jest ten przycisk w lewarku zmiany biegów?trzeba go używać i kiedy?
i kolejne pytanie po co tak właściwie jest ten przycisk w lewarku zmiany biegów?trzeba go używać i kiedy?
Re: Hania by Rysiek
kickdown chyba? je
Re: Hania by Rysiek
Blachy faktycznie po pierwszym właścicielu:)
A jest sens włożyć tu manualną skrzynię?
A jest sens włożyć tu manualną skrzynię?
Re: Hania by Rysiek
Nie wiem jak od strony technicznej, ale jeśli jest to proste (imo nie powinno być straszne) to myślę, że zdecydowanie jest.
Mi 147 KM i manual na spokojnie starczą. Rozsądne spalanie + frajda z jazdy też jest
Mi 147 KM i manual na spokojnie starczą. Rozsądne spalanie + frajda z jazdy też jest
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Hania by Rysiek
Szybkie wciśniecie na pedał gazu załącza kickdown. Nic wtedy sam nie musisz redukować.RysiekWWA pisze:Dzięki za odpowiedź,ale właśnie chodzi o to że po wyprzedzeniu golfa skrzynia przepina sama wyżej nawet jak nie przesunę wajchy na d3 lub d4......
i kolejne pytanie po co tak właściwie jest ten przycisk w lewarku zmiany biegów?trzeba go używać i kiedy?
Ten guzik z boku to zabezpieczenie przed przypadkowym przesunięciem wajchy. Bez naciskania przycisku możesz operować biegami D4 i D3 oraz zrzucić na N. Przełączenie na bieg 2 i 1 wymaga wciśnięcia przycisku, to samo się tyczy biegu wstecznego R i postojowego P.
Sens ma i to wielki ale koszta pewnie są ogromne. Prywo albo Trojan kiedyś zarzucił linkiem do projektu ze stanów jak ktoś zmieniał automat na manuala. Poszukaj na forum.RysiekWWA pisze:Blachy faktycznie po pierwszym właścicielu:)
A jest sens włożyć tu manualną skrzynię?
Re: Hania by Rysiek
Jesteś pewny że można podczas jazdy redukować z D3 D4 na 2-1? Od pierwszego biegu tak działa, ale nie redukcja. Zgodze się że D3 D4 tak.jacobsen pisze:Jeśli chodzi o pracę automatu.
W czasie jazdy możesz zmienić na D4, D3, 2, 1 oraz N ale N nie jest zalecane bo nie ma wtedy smarowania skrzyni itd.
Jadąc na D4 wykorzystujesz wszystkie biegi, na D3 biegi do 3, na 2 tylko dwa biegi i 1 czyli pierwszy bieg i koniec.
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Hania by Rysiek
Kolorek ładny
A z automatem trzeba się zżyć... a nie od razu myśleć o pakowaniu manuala. To pewien rodzaj premium
D3 - zalecane do jazdy z przyczepą... mozna też pałować silnik bo korzysta tylko z 3 biegów...
Od zapierdzielania masz tryb sportowy... ostatnio ktoś wspominał że w VI się aktywuje jak wciśniesz sandał w podłoge... Nie robi tylko kick down`a ale i ciągnie na wyższe obroty... ja w IV genie mam przycisk sport i wtedy aktywuje się demon i ciagnie do czerwonego pola i jakby trochę szybciej biegi zmienia...
Nie wiem też jak jest w VI bo u siebie mam manual, ale u mnie IV genie na automacie biegi 1 i 2 działają na zasadzie reduktora... na koła idzie duży moment lecz kosztem prędkości... i wydaje mi się ze pałowanie silnika i ruszanie z 1 lub 2 to zabójstwo dla skrzyni... i trochę bez sens...
Ja używam 1 lub 2 np. jak nie mogę wjechać na działkę po deszczu bo mi się koła ślizgają na trawie bo mam nieźle pod górke.... wrzucam sobie 1 lub 2... mam 3 tysie obrotów, a koła ledwo się toczą i ciągnie do góry jak traktor...
A z automatem trzeba się zżyć... a nie od razu myśleć o pakowaniu manuala. To pewien rodzaj premium
To jest "zabezpieczenie" żeby nie wrzucić sobie R lub P podczas jazdy pchając dźwignie... W prawidłowo działającej skrzyni, żeby przestawić na R lub P trzeba to wcisnąc i dopiero da się lewarek przesunąć.RysiekWWA pisze: i kolejne pytanie po co tak właściwie jest ten przycisk w lewarku zmiany biegów?trzeba go używać i kiedy?
D3 - zalecane do jazdy z przyczepą... mozna też pałować silnik bo korzysta tylko z 3 biegów...
Od zapierdzielania masz tryb sportowy... ostatnio ktoś wspominał że w VI się aktywuje jak wciśniesz sandał w podłoge... Nie robi tylko kick down`a ale i ciągnie na wyższe obroty... ja w IV genie mam przycisk sport i wtedy aktywuje się demon i ciagnie do czerwonego pola i jakby trochę szybciej biegi zmienia...
Nie wiem też jak jest w VI bo u siebie mam manual, ale u mnie IV genie na automacie biegi 1 i 2 działają na zasadzie reduktora... na koła idzie duży moment lecz kosztem prędkości... i wydaje mi się ze pałowanie silnika i ruszanie z 1 lub 2 to zabójstwo dla skrzyni... i trochę bez sens...
Ja używam 1 lub 2 np. jak nie mogę wjechać na działkę po deszczu bo mi się koła ślizgają na trawie bo mam nieźle pod górke.... wrzucam sobie 1 lub 2... mam 3 tysie obrotów, a koła ledwo się toczą i ciągnie do góry jak traktor...
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2014 11:08 przez fotografiks, łącznie zmieniany 3 razy.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle