Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Hania by Rysiek

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Hania by Rysiek

Post autor: Trojan »

Przekladka skrzyni powinna być tańsza i łatwiej dostępna u nas bo silnik ten wychodził z manualem,nie tak jak 3.0.
Co do redukci to można to robić, nawet w manualu jest o tym napisane.
Ruszanie z 1 i ręczne przerzucanie na wyższe biegi nic u nas nie poprawi jeżeli chodzi o przyspieszenie, jest to samo co na d4.
Awatar użytkownika
jacobsen
Posty: 663
Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
Auto: Accord Coupe V6
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Re: Hania by Rysiek

Post autor: jacobsen »

Mial187 pisze:
jacobsen pisze:Jeśli chodzi o pracę automatu.
W czasie jazdy możesz zmienić na D4, D3, 2, 1 oraz N ale N nie jest zalecane bo nie ma wtedy smarowania skrzyni itd.
Jadąc na D4 wykorzystujesz wszystkie biegi, na D3 biegi do 3, na 2 tylko dwa biegi i 1 czyli pierwszy bieg i koniec.
Jesteś pewny że można podczas jazdy redukować z D3 D4 na 2-1? Od pierwszego biegu tak działa, ale nie redukcja. Zgodze się że D3 D4 tak.
A dlaczego nie? Wiadomo że można to zrobić tylko przy bezpiecznej prędkości i nie jechać na biegu 1 czy 2 aż skrzynia się rozpadnie a silnik będzie wył jak raniony jeleń na rykowisku. ;)


Trojan pisze:Przekladka skrzyni powinna być tańsza i łatwiej dostępna u nas bo silnik ten wychodził z manualem,nie tak jak 3.0.
Co do redukci to można to robić, nawet w manualu jest o tym napisane.
Oj, zauważyłem dopiero że kolega ma 2.0 silnik... :oops: W tym przypadku to problemu nie ma z wymianą skrzyni na manual.
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Hania by Rysiek

Post autor: Prywo »

HA, to tą QP widziałem ostatnio na rondzie przy stacji w Ursusie (wtorek przed 19ta) , i nawet widzę że fotki są zrobione na starych Zakładach Ursusa przy bazarku ;)
Kierownik jechał z niewiastą 8-) a ja na rondzie przed samą maską QP przejechałem białym ATRem 8-) .
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Hania by Rysiek

Post autor: slepak »

Cegua pisze:
Straszna lipa, że 2.0 a automacie :(

Kocham te twoje komentarze, bo w każdym temacie z 2.0 automatem piszesz to samo.....:D Zapewne zrobiłeś chodź 100 km automatem że uważasz że to taka straszna skrzynia, ale przecież to taka lipna i awaryjna skrzynia, najzabawniejsze jest to że piszą to osoby które nigdy automatem nawet nie jeździły tylko klepią w kółko jeden i ten sam schemat że ta skrzynia to zło :lol: ... i chce zobaczyć twoją minę jak lipny automat w 2.3 do 160 km\h będzie z przodu nad 2.0 manualem

Ale wracając do tematu kolorek auta fajny, tylko te gwizdki trzeba szybko zmienić :D
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Cegua
Posty: 469
Rejestracja: 14 paź 2013 11:02
Auto: Accord Coupe 98-02
silnik: 2.0i

Re: Hania by Rysiek

Post autor: Cegua »

Kocham te twoje komentarze, bo w każdym temacie z 2.0 automatem piszesz to samo.....:D Zapewne zrobiłeś chodź 100 km automatem że uważasz że to taka straszna skrzynia, ale przecież to taka lipna i awaryjna skrzynia, najzabawniejsze jest to że piszą to osoby które nigdy automatem nawet nie jeździły tylko klepią w kółko jeden i ten sam schemat że ta skrzynia to zło :lol: ... i chce zobaczyć twoją minę jak lipny automat w 2.3 do 160 km\h będzie z przodu nad 2.0 manualem
Ślepak, nie chcę być niemiły, ale co Ty za bzdury wypisujesz?

Pierwszy raz napisałem JAKIKOLWIEK komentarz o automacie w 2.0 na tym forum, w ogóle pierwszy raz na tym forum napisałem komentarz w kontekście automat = lipa.

Więc może Ci się z kimś innym pomyliło?

Jeździłem automatem, nie miałem na myśli awaryjności, po prostu uważam, że automat przy 147KM to straszna nuda i tyle... Zabawny w tym kontekście staję się Twój komentarz...
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Hania by Rysiek

Post autor: figo »

przy manualu te 147KM to też lipa ;) jak dla mnie brakuje mocy i momentu :roll:
HR
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Hania by Rysiek

Post autor: slepak »

wszystkie silniki z serii F nigdy nie były i nie będą wyścigówkami....można władować tysiące złotych w inne wałki, wydechy,doloty z h22 a i tak przyjdzie ile? z 20\30 koni? Także lata mi czy to automat czy manual bo to i tak nie będzie jechało... a pierwszy lepszy klekot ze 150 końmi robi co chce z 2.0. A przewagą automatu jest trasa...strasznie długi bieg 4 i można sobie lecieć po banie 180\190 km\h i silnik nie wyję wtedy jak w manualu i spalanie niższe. Tylko ogólnie przyjęta łatka że automat to "blle" jest wpieniająca,bo jak ktoś nie wymienia oleju w skrzyni itd to potem gada pierdoły że honda ma gównianą skrzynię.

Jak bym kupił 2.0 w manualnej skrzyni do jakiegoś polatania po mieście to naprawdę bym się rozczarował mocno. A tak mam automat który nie zachęca do latania od świateł do świateł tylko relaksacyjną jazdą bez machania biegami i miłą jazdę na autobanie. Do tego całe ze stopniowanie seryjne zawieszenia,układu kierowniczego w QP daje do zrozumienia że to auto nie do wyścigów...

Bo jak bym chciał coś do zabawy kupił bym b18c4 albo coś z H22

Tyle OT
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
rychu94
Posty: 215
Rejestracja: 31 maja 2011 00:08
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3
Lokalizacja: EWE

Re: Hania by Rysiek

Post autor: rychu94 »

automat to automat :lol:
były HONDY/SUBARYNY/LEXUS a jest KIZASHI
Awatar użytkownika
eMeN
Posty: 67
Rejestracja: 10 lip 2013 14:19
Auto: CG4
silnik: F20B7
Lokalizacja: Lublin

Re: Hania by Rysiek

Post autor: eMeN »

Też mam 2.0 w automacie, początkowo miałem obawy ale wystarczyło trochę pojeździć i manual w dupowozie nie ma już dla mnie sensu, czasem jak mam pojechać gdzieś tatową 406tką w miasto to aż coś mi się robi od tego wajchowania :evil: . Przy wyprzedzaniu automat w niczym mi nie przeszkadza, 147KM wiadomo nie za wiele ale do sprawnego poruszania się wystarczy. Chyba nikt nie kupuję tak dużej i ciężkiej budy z zamiarem latania tym jak jakimś hothatchem ;)
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Hania by Rysiek

Post autor: audiotone »

ładniutki kolorek :)
gratuluje do 2.0 w automacie można się przyzwyczaić ;) ja tam nie narzekam ;)

eMeN pisze:Też mam 2.0 w automacie, początkowo miałem obawy ale wystarczyło trochę pojeździć i manual w dupowozie nie ma już dla mnie sensu, czasem jak mam pojechać gdzieś tatową 406tką w miasto to aż coś mi się robi od tego wajchowania :evil: . Przy wyprzedzaniu automat w niczym mi nie przeszkadza, 147KM wiadomo nie za wiele ale do sprawnego poruszania się wystarczy. Chyba nikt nie kupuję tak dużej i ciężkiej budy z zamiarem latania tym jak jakimś hothatchem ;)
prawda ;)
ODPOWIEDZ