Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 by M-G

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2002
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: MuzykGrzes »

Dziś wymiana sprzęgła kompletnego i choć stare sprzęgło było jeszcze w dobrym stanie jak i docisk to łożysko rozpadło się w rękach. Przy okazji wymieniona osłona wewnętrznego przegubu (bo stara miała maleńkie przetarcie ,ale smar wyleciał) oraz simeringi wału (na zdjęciach) i skrzyni . Niestety musiałem zalać stary olej bo nowego MTF nie zdążyłem kupić.
" onclick="window.open(this.href);return false; (galeria zdjęć z prac)
Widać tam też złote Advany niestety 16" ,ale na razie musza wystarczyć ,choć gubią się w tych "otworach"
Na jutro planowana wymiana rozrządu i simeringów oby tylko nie padało.....
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: slepak »

że tak zapytam czemu nie około 100 zł droższy Aisin czy jeszcze droższe Exedy?
Nie twierdzę że Valeo to zło... ale phc valeo a valeo to dwa inne światy niestety. Swojego czasu w połowie lat 90 Valeo szło na pierwszy montaż do audi\vw. Wolałbym po prostu coś made in Japan niż Korea.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2002
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: MuzykGrzes »

Problem polegał na tym że zamawiałem wszystko na biegu ,więc nie wybrzydzałem ,mam mało czasu żeby ogarnąć auto na wyjazd a że budżet był ograniczony (no i zazwyczaj do Coupe jest inny zestaw niż do HB czy Rover'o podobnych) kupiłem takie. Valeo czy PHC Valeo ? Przyznaję się bez bicia że nie wiedziałem nawet że to nie to samo a przy okazji ,kiedyś jak kupowałem pierścienie to koreańskie Rikeny(mimo że pisali Japan) biły na głowę first montage honda japońskie Teikoku. Olejowe były żeliwne a nie stalowe, więc poszedłem trochę tym tropem
Poprzednie sprzęgło było Aisin ,więc jeśli było kupione w komplecie z jednej firmy to łożysko było w opłakanym stanie
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: slepak »

Poprzednie sprzęgło to na pewno było jeszcze OEM:) Co do phc a valeo to jest różnica właśnie w miejscu produkcji jak i jakości.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
tomiek
Posty: 790
Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
Auto: CG3
silnik: H22A
Lokalizacja: Warszawa WK i WD

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: tomiek »

Dobry kolor. Dasz fajną felgę i będzie ekstra.
Wszystko powoli się ogarnie. Kasa i cierpliwość niezbędne :)
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2002
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: MuzykGrzes »

Raczej było zmieniane bo skrzynia już była ściągana i nakrętki na docisku nie posiadały oryginalnych żółtych śladów markera (czy też innych które fabryka robi żeby się nie myliło monterowi co już przykręcił) Były takie ślady na śrubach ,ale już na docisku ich nie było.
Mam nadzieję że sprzęgło pojeździ trochę bo i tak w ostateczności celuje w CG2 żeby zrobić manualną skrzynię do tego, ale to jeszcze trochę potrwa bo jak dostaję auto w swoje posiadanie to i tak muszę je ogarnąć do "perfekcji" nim zmieni właściciela . Dlatego moje poprzednie EJ6 stoi pod domem i czeka na nowy FITV

Edit: Plany złożenia dziś rozrządu spełzły na 4 godzinach walki i tak:
Ja vs nakrętka 0:1
Obrazek
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: Trojan »

kojarzę ,że mój mechanior też solidnie walczył z tą nakrętką :evil:
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: Prywo »

ja u siebie to odkręcałem, bez klucza kontrującego się nie obejdzie i konkretnej przedłużki, u mnie ona miała z 1.5 metra 8-)
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2002
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: MuzykGrzes »

A więc po niedzielnej porażce, we wtorek (już w pracy) wyspawaliśmy odpowiedni klucz do odkręcenia tej śrubki.
Patent kolegi z Inowrocławia ,którym odkręcał w swoim Oplu (klucz - komplet z podstawką został u kumpla na warsztacie, więc jego foty wstawię jak wrócę z niemiec)
Ale śruba nie miała żadnych szans i puściła od pierwszego strzała. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
A więc już w środę po południu zaczęła się (jeszcze na gorącym silniku) akcja wymiany rozrządu ,ale deszcz był nie ubłagany i musiałem skończyć nim wszystko rozebrałem. W czwartek od rana - ogień pod wiatą i mimo deszczu rozbiórka poszła bez oporów.
Większość części miałem z firmy Rouville i jak się okazało to tylko przepakowywacze części, pompa była Aisin ,napinacz mniejszy Koyo a rolka paska rozrządu NSK. Paski Conti i Gates a uszczelniacze Corteco.
O 16-tej rozrząd był na swoim miejscu ,do tego lewa tarcza hamulcowa i komplet klocków oraz drugi simering skrzyni, bo jak składałem sprzęgło to chłopaki ze sklepu dali mi takie same a są różne lewa i prawa.
O 18-tej jechałem już 700 km do niemiec ....
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Flamenco Black Pri ClearCoat CG4 Złomek by M-G

Post autor: slepak »

czemu tylko lewą tarczę wymieniłeś? :mrgreen: sprzedają jeszcze tarcze na sztuki? :shock:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ