PASQDA AUDIOTONE
: 01 cze 2011 18:27
Na wstępie mieszkam w Szkocji CG4 kupiłem od swojego szefa zony uważała że auto jest za długie dla niej
Koszty były śmieszne, niestety okazało się ze lakier jest w beznadziejnym stanie szczególnie tylni panel tuż przy wlewie paliwa ktoś tam coś próbował ale zp....dolił robote:(
takim to sposobem mogłem troszku zbić z ceny wyjściowej,autko trafiło do mnie bez ospojlerowania wiec po kilku tygodniach spędzonych na E-bay upatrzyłem sobie idealne do CG koszty niezbyt duże, potem przedni grill został zmieniony i parę innych szczegółów tu i ówdzie na forum widać moją prace w tym moim temacie chciałbym dokładnie się tym podzielić i jak tylko mogę służyć pomocą
Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: Coupe
KOLOR: DARK GREEN (G87P)
SILNIK: 2.0 F20B5
UKŁAD WYDECHOWY: seria , końcowy Sportex
ZAWIESZENIE: amorki KAYABA Excel-G ,springi FK -35/40mm
BODY-KIT:całościowe ospojlerowanie OEM Honda,
FILTRY: wkładka KN, wywalony rezonator
HAMULCE: tarcze nacinane i nawiercane przód tył zwykłe Apec
OLEJ: Motul X-Crees 8100 5W40
DODATKI: żadnych szczególnych
PRZEBIEG : 151.000 mil ( jakieś 241.000 km) stan na 8 lipiec 2014
AUDIO : ALPINE CDA-9853R- / przód podszybie alpine DDT-S30 drzwi PEERLESS SKO-165 zasilanie 1x KENWOOD KAC-821 i ALPINE MRV-F400S/
/ tył tuba głośnik JBL GT4-12 zasilanie KENWOOD KAC-PS 200/
FELGI, OPONY :felgi 18cali 4x114.3 7.5J ET45 (sądzę ze to jakaś chińszczyzna nazwy nie pamiętam )
przód : 225/40 R18 YOKOHAMA PARADA SPEC-2
tył 225/45 R18 Dunlop sport maxx
Plany
BLACHARKA woła już o pomstę do nieba potem to co niżej....
1. Doprowadzenie lakieru do stanu pierwotnego tzn.dobrego .
2. Wymiana fotela kierowcy troszku sie już chyboce.. i jest obtarty na dole.
3. Naprawa linki od otwierania wlewu paliwa, bo nie działa, a bagażnik też już się nie otwiera normalnie linka się zacina .
4. Odnowienie felg.
Fotki niżej muszę się uporać z nimi bo niedawno dopiero wróciłem z Polski.
będę się starał pookładać je rocznikowo by pokazać co i jak się zmieniało:
1.Poznaliśmy się w maju 2009 roku odrazu wiedziałem że to będzie owocny związek 2.Zamontowanie tylniego spoilera maj 2010 3.pojechaliśmy sobie gdzieś razem czerwiec 2010 4.gdzieś w szkockich górach czerwiec 2010 5.całe ospoilerowanie zamontowane marzec 2011
Aktualizowane 9 września 2015
CDN....
Koszty były śmieszne, niestety okazało się ze lakier jest w beznadziejnym stanie szczególnie tylni panel tuż przy wlewie paliwa ktoś tam coś próbował ale zp....dolił robote:(
takim to sposobem mogłem troszku zbić z ceny wyjściowej,autko trafiło do mnie bez ospojlerowania wiec po kilku tygodniach spędzonych na E-bay upatrzyłem sobie idealne do CG koszty niezbyt duże, potem przedni grill został zmieniony i parę innych szczegółów tu i ówdzie na forum widać moją prace w tym moim temacie chciałbym dokładnie się tym podzielić i jak tylko mogę służyć pomocą
Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: Coupe
KOLOR: DARK GREEN (G87P)
SILNIK: 2.0 F20B5
UKŁAD WYDECHOWY: seria , końcowy Sportex
ZAWIESZENIE: amorki KAYABA Excel-G ,springi FK -35/40mm
BODY-KIT:całościowe ospojlerowanie OEM Honda,
FILTRY: wkładka KN, wywalony rezonator
HAMULCE: tarcze nacinane i nawiercane przód tył zwykłe Apec
OLEJ: Motul X-Crees 8100 5W40
DODATKI: żadnych szczególnych
PRZEBIEG : 151.000 mil ( jakieś 241.000 km) stan na 8 lipiec 2014
AUDIO : ALPINE CDA-9853R- / przód podszybie alpine DDT-S30 drzwi PEERLESS SKO-165 zasilanie 1x KENWOOD KAC-821 i ALPINE MRV-F400S/
/ tył tuba głośnik JBL GT4-12 zasilanie KENWOOD KAC-PS 200/
FELGI, OPONY :felgi 18cali 4x114.3 7.5J ET45 (sądzę ze to jakaś chińszczyzna nazwy nie pamiętam )
przód : 225/40 R18 YOKOHAMA PARADA SPEC-2
tył 225/45 R18 Dunlop sport maxx
Plany
BLACHARKA woła już o pomstę do nieba potem to co niżej....
1. Doprowadzenie lakieru do stanu pierwotnego tzn.dobrego .
2. Wymiana fotela kierowcy troszku sie już chyboce.. i jest obtarty na dole.
3. Naprawa linki od otwierania wlewu paliwa, bo nie działa, a bagażnik też już się nie otwiera normalnie linka się zacina .
4. Odnowienie felg.
Fotki niżej muszę się uporać z nimi bo niedawno dopiero wróciłem z Polski.
będę się starał pookładać je rocznikowo by pokazać co i jak się zmieniało:
1.Poznaliśmy się w maju 2009 roku odrazu wiedziałem że to będzie owocny związek 2.Zamontowanie tylniego spoilera maj 2010 3.pojechaliśmy sobie gdzieś razem czerwiec 2010 4.gdzieś w szkockich górach czerwiec 2010 5.całe ospoilerowanie zamontowane marzec 2011
Aktualizowane 9 września 2015
CDN....