Strona 3 z 77
Re: emerald bullet by miechoo
: 02 sty 2015 18:34
autor: regret
MuzykGrzes pisze:A mnie tu nie było pochwalić? Wstyd
Ale OK mnie tam chromy nie przeszkadzają ,ale ta pokrywa zaworów to jednak ciemna zieleń czy niebieski? Bo na pierwszych fotach wygląda na zieleń a potem na niebieski.
a dzieki dzieki
co do pokrywa to jest niebieska
Re: emerald bullet by miechoo
: 02 sty 2015 21:45
autor: MuzykGrzes
To będą dwie bo ja swoją też już pomalowałem ,teraz schnie
Re: emerald bullet by miechoo
: 03 sty 2015 00:22
autor: regret
tez lakierem vht lakierowales ?
Re: emerald bullet by miechoo
: 03 sty 2015 01:09
autor: MuzykGrzes
Oprócz złotej która była proszkowo ,pozostałe malowane zwykłym lakierem.
Re: emerald bullet by miechoo
: 04 sty 2015 02:35
autor: Bonio
regret swirle to mikroryski, jak słońce(lub inne źródło światła) świeci na lakier a Ty je w nim widzisz to dookoła widzisz tak jakby pajęczynę... u mnie to tak wyglądało 50/50 po delikatnej korekcie
Re: emerald bullet by miechoo
: 04 sty 2015 14:25
autor: regret
Bonio pisze:regret swirle to mikroryski, jak słońce(lub inne źródło światła) świeci na lakier a Ty je w nim widzisz to dookoła widzisz tak jakby pajęczynę... u mnie to tak wyglądało 50/50 po delikatnej korekcie
no ta ;// w tym sezponie tymi mikroryskami musze sie zajac tylko za bardzo nie mam pomyslu jak t ozrobic..
Re: emerald bullet by miechoo
: 04 sty 2015 21:26
autor: krisss111
trzeba kupić jakiś preparat np: megsa swirlX i jechać ...jechać... jechać .... aż znikną
Re: emerald bullet by miechoo
: 04 sty 2015 22:44
autor: STomasz
Do pracy na całym aucie lepszy od SwirlX-a będzie Ultimate Compound jeśli chodzi o Megsa
Re: emerald bullet by miechoo
: 05 sty 2015 00:28
autor: regret
STomasz pisze:Do pracy na całym aucie lepszy od SwirlX-a będzie Ultimate Compound jeśli chodzi o Megsa
i to bedzie reczna polerka czy macie na to jakis patent ?
Re: emerald bullet by miechoo
: 05 sty 2015 13:35
autor: QuicksilveR
regret pisze:i to bedzie reczna polerka czy macie na to jakis patent ?
Najlepiej byłoby mieć polerkę mechaniczną, bo ręcznie to możesz narobić jeszcze więcej swirli... i zarobisz się na śmierć
UC jest rzeczywiście dobry na całe auto, swirlX stosowałem najczęściej po UC, bo jest delikatniejszy.
Tak wyglądała moja poprzednia Coupe po polerce Ultimate Coumpound + SwirlX + politura + wosk.
https://plus.google.com/photos/11274257 ... i6i4w5TdGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko robione polerką DualAction.