QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
ROK: 1998
MODEL: Coupe V6
SILNIK: 3.0 /J30A1\
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Końcówki Simoni Racing(spawane)
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: sprężyny Eibach -30mm, amorki Kayaba Exel-G,
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 282, tarcze jakieś nacinane i nawiercane przód,plyn Ferodo 5.1
NA ZEWNĄTRZ: delikatnie ściemnione wszystkie szyby, obrysy USDM
ŚRODEK: okleina a'la Carbon zamiast drewna ,białe tarcze zegarów, alu ramki na zegry
CAR-AUDIO: Radio Alpine CDA-9831R
KOŁA:Lato: Felgi 18x8J ET45 grafitowe, Opony 225/40/18 Falken Ziex 912\Zima:Alu enzo 6,5JX15 ET40 5x114,3+Kleber Krisalp Hp2 195/65R15 91T
MOC: 200
PLANY: powoli a do celu
-białe kierunki tyc, kierownica prelude
-ducktail na klapę
-Może jakiś dolot i pozbycie się przed ostatnich tłumików, chodź szkoda psuć ciszę jaką panuję w aucie z połączeniem V6
-Z blacharki na początek lakierka zderzaków i maski
-Skrzynia AT- druga do generalnego remontu już zaklepana B7XA
-Może LPG
Po przesiadce z cg3 2.3 jest tylko lepiej.I jedna wilka cisza w kabinie. V6 pracuję na 5w30. Osobny tematem było by porównanie R4 AT z V6 AT. Jednak kultura pracy,moc,elastyczność są nie do porównania, co do osiągów to uważam przepaść, zwłaszcza w zakresie między 100 a 200 km\h gdzie V6 przyśpiesza jednostajnie bez zająknięcia. Spalanie jak na razie nie przekroczyłem 12 litrów. A na trasie 1000 km wyszło 9,4l także bez tragedii jakiej się spodziewałem na samym początku.
Samochodem zrobiłem już ponad 3 tyś km. Zawieszenie super pracuję, hamulce znacznie skuteczniejsze w porównaniu do 260 jakie miałem w cg3. Priorytetem będzie zrobienie skrzyni, ale tutaj udało mi się nawiązać kontakty z Polakami pracującymi w DE którzy zajmują się reanimacjami skrzyń, także "po kosztach" skrzynia będzie zrobiona, a z racji tego że auta potrzebuję na co dzień udało mi się znaleźć skrzynię b7xa do remontu(wypadają biegi i ma nie szarpać między 1 a 2 biegiem) Do tego lakierowanie zderzaków i maski, bo eksploatacja auta przez wcześniejszego użytkownika po Francji trochę nadszarpnęła wizerunek auta. Także jak na razie jestem zadowolony i kolor auta jak i wnętrza dużo lepiej mi pasuję niz w poprzednim QP.
Na razie tylko takie zdjęcie w momencie zakupu auta.
Do tej pory zakupiłem 10 litrów oleju ATF do wymiany dynamicznej oleju w skrzyni, bo jak do tej pory wymieniany był tylko statycznie <3 litry>
27\08\2014
31\08\201
Pełna wymiana oleju w AT. Przepłukana wraz z zalaniem do stanu koło 8 litrami. Korek spustowy miał pięknego jeżyka z opiłków. Skrzynia pracuję płynniej, ale wiadomo do "nowej" skrzyni wiele brakuję. Za 10 tyś wymiana 3 litrów z miski i zobaczymy jak będzie. Bynajmniej tak i owak kolejna skrzynia AT do odbioru czeka
I dwie paskudy
23\09\2014
-liqui moly 5w40 synthoil high tech 5l
-Filtr oleju LS350 Purflux
Jako że warunki do wymiany miałem jakie miałem i bojler się nie mieścił pod auto i do tego oczkowa 17 stka do odkręcenia śruby spustowej w misce było mega ciężko śrubę ruszyć, ale udało się przy pomocy młotka Miałem nadzieje że bynajmniej z filtrem pójdzie sprawniej i uda się odkręcić w "rękach" ale tak nie było, także długi śrubokręt wbity w filtr załatwił sprawę i udało się odkręcić.
Dla potomnych: do V6 wchodzi idealnie 4,4 litra oleju.
25\09\2014
Alpine CDA-9831R CD/MP3, kultowy model z serii CDA z procesorem dźwięku i korekcją czasową głośników
O różnicy w dźwięku między pionkiem co był wypowiadać się nie będę, bo nie ma nawet co porównywać.
Radio udało się wylicytować za 45 euro, a starego pionka sprzedać za 35
" onclick="window.open(this.href);return false;
26\09\2014
->Cztery sztuki Alu enzo kba 45715 6,5JX15 ET40 5x114,3 z 2012 + TUV
->Kleber Krisalp Hp2 195/65R15 91T po dwóch zimach, jeszcze z "frędzlami" z 2010r
->Kpl łańuchów zimowych nowych
Powyższe kółka namierzyłem na ogłoszeniach lokalnych, miłe małżeństwo chcieli za ten kpl 170 euro, telefonicznie udało się dogadać na 90 euro. Na miejscu okazało się że ich korzenie są z PL i to Trójmiasta i że mieszkaliśmy na tej samej dzielnicy i jak mieli kilka lat wyjechali do DE i tak od słowa do słowa i usłyszałem 50 euro za ten kpl A koła sprzedał bo za małe do nowego auta:D
Jak widać koła już na aucie i nawet dostałem je z pierścieniami centrującymi na 64 do Hondy. Kapselki są w kpl, ale na foto jeszcze ich nie założyłem. Felgi jak nowe, po maks 15gram na nich i bez żadnych uszkodzeń, a opony nie wyząbkowane i w końcu nastała cisza w aucie Także jak za 200 PLN taki komplet to jestem zadowolony. Czemu już złożyłem zimówki? Bo przednie opony na 18 delikatnie pisząc mocno się zużyły i na mokrym zero przyczepności, więc zamiast kupować nowe opony 18, zaopatrzyłem się już na zimę Tym bardziej że ostatnio w dzień po maks 15 stopni a w nocy 8\9.
15\11\2014
Wymiana podświetlenia na LED (6 szt t10 w5w)
Oem:
Jak dla mnie mało widoczne to podświetlenie co potęgują jeszcze białe tarcze.
Led:
Do tego od kobiety prezenty imieninowe
MODEL: Coupe V6
SILNIK: 3.0 /J30A1\
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Końcówki Simoni Racing(spawane)
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: sprężyny Eibach -30mm, amorki Kayaba Exel-G,
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 282, tarcze jakieś nacinane i nawiercane przód,plyn Ferodo 5.1
NA ZEWNĄTRZ: delikatnie ściemnione wszystkie szyby, obrysy USDM
ŚRODEK: okleina a'la Carbon zamiast drewna ,białe tarcze zegarów, alu ramki na zegry
CAR-AUDIO: Radio Alpine CDA-9831R
KOŁA:Lato: Felgi 18x8J ET45 grafitowe, Opony 225/40/18 Falken Ziex 912\Zima:Alu enzo 6,5JX15 ET40 5x114,3+Kleber Krisalp Hp2 195/65R15 91T
MOC: 200
PLANY: powoli a do celu
-białe kierunki tyc, kierownica prelude
-ducktail na klapę
-Może jakiś dolot i pozbycie się przed ostatnich tłumików, chodź szkoda psuć ciszę jaką panuję w aucie z połączeniem V6
-Z blacharki na początek lakierka zderzaków i maski
-Skrzynia AT- druga do generalnego remontu już zaklepana B7XA
-Może LPG
Po przesiadce z cg3 2.3 jest tylko lepiej.I jedna wilka cisza w kabinie. V6 pracuję na 5w30. Osobny tematem było by porównanie R4 AT z V6 AT. Jednak kultura pracy,moc,elastyczność są nie do porównania, co do osiągów to uważam przepaść, zwłaszcza w zakresie między 100 a 200 km\h gdzie V6 przyśpiesza jednostajnie bez zająknięcia. Spalanie jak na razie nie przekroczyłem 12 litrów. A na trasie 1000 km wyszło 9,4l także bez tragedii jakiej się spodziewałem na samym początku.
Samochodem zrobiłem już ponad 3 tyś km. Zawieszenie super pracuję, hamulce znacznie skuteczniejsze w porównaniu do 260 jakie miałem w cg3. Priorytetem będzie zrobienie skrzyni, ale tutaj udało mi się nawiązać kontakty z Polakami pracującymi w DE którzy zajmują się reanimacjami skrzyń, także "po kosztach" skrzynia będzie zrobiona, a z racji tego że auta potrzebuję na co dzień udało mi się znaleźć skrzynię b7xa do remontu(wypadają biegi i ma nie szarpać między 1 a 2 biegiem) Do tego lakierowanie zderzaków i maski, bo eksploatacja auta przez wcześniejszego użytkownika po Francji trochę nadszarpnęła wizerunek auta. Także jak na razie jestem zadowolony i kolor auta jak i wnętrza dużo lepiej mi pasuję niz w poprzednim QP.
Na razie tylko takie zdjęcie w momencie zakupu auta.
Do tej pory zakupiłem 10 litrów oleju ATF do wymiany dynamicznej oleju w skrzyni, bo jak do tej pory wymieniany był tylko statycznie <3 litry>
27\08\2014
31\08\201
Pełna wymiana oleju w AT. Przepłukana wraz z zalaniem do stanu koło 8 litrami. Korek spustowy miał pięknego jeżyka z opiłków. Skrzynia pracuję płynniej, ale wiadomo do "nowej" skrzyni wiele brakuję. Za 10 tyś wymiana 3 litrów z miski i zobaczymy jak będzie. Bynajmniej tak i owak kolejna skrzynia AT do odbioru czeka
I dwie paskudy
23\09\2014
-liqui moly 5w40 synthoil high tech 5l
-Filtr oleju LS350 Purflux
Jako że warunki do wymiany miałem jakie miałem i bojler się nie mieścił pod auto i do tego oczkowa 17 stka do odkręcenia śruby spustowej w misce było mega ciężko śrubę ruszyć, ale udało się przy pomocy młotka Miałem nadzieje że bynajmniej z filtrem pójdzie sprawniej i uda się odkręcić w "rękach" ale tak nie było, także długi śrubokręt wbity w filtr załatwił sprawę i udało się odkręcić.
Dla potomnych: do V6 wchodzi idealnie 4,4 litra oleju.
25\09\2014
Alpine CDA-9831R CD/MP3, kultowy model z serii CDA z procesorem dźwięku i korekcją czasową głośników
O różnicy w dźwięku między pionkiem co był wypowiadać się nie będę, bo nie ma nawet co porównywać.
Radio udało się wylicytować za 45 euro, a starego pionka sprzedać za 35
" onclick="window.open(this.href);return false;
26\09\2014
->Cztery sztuki Alu enzo kba 45715 6,5JX15 ET40 5x114,3 z 2012 + TUV
->Kleber Krisalp Hp2 195/65R15 91T po dwóch zimach, jeszcze z "frędzlami" z 2010r
->Kpl łańuchów zimowych nowych
Powyższe kółka namierzyłem na ogłoszeniach lokalnych, miłe małżeństwo chcieli za ten kpl 170 euro, telefonicznie udało się dogadać na 90 euro. Na miejscu okazało się że ich korzenie są z PL i to Trójmiasta i że mieszkaliśmy na tej samej dzielnicy i jak mieli kilka lat wyjechali do DE i tak od słowa do słowa i usłyszałem 50 euro za ten kpl A koła sprzedał bo za małe do nowego auta:D
Jak widać koła już na aucie i nawet dostałem je z pierścieniami centrującymi na 64 do Hondy. Kapselki są w kpl, ale na foto jeszcze ich nie założyłem. Felgi jak nowe, po maks 15gram na nich i bez żadnych uszkodzeń, a opony nie wyząbkowane i w końcu nastała cisza w aucie Także jak za 200 PLN taki komplet to jestem zadowolony. Czemu już złożyłem zimówki? Bo przednie opony na 18 delikatnie pisząc mocno się zużyły i na mokrym zero przyczepności, więc zamiast kupować nowe opony 18, zaopatrzyłem się już na zimę Tym bardziej że ostatnio w dzień po maks 15 stopni a w nocy 8\9.
15\11\2014
Wymiana podświetlenia na LED (6 szt t10 w5w)
Oem:
Jak dla mnie mało widoczne to podświetlenie co potęgują jeszcze białe tarcze.
Led:
Do tego od kobiety prezenty imieninowe
Ostatnio zmieniony 23 lis 2014 16:48 przez slepak, łącznie zmieniany 16 razy.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: QP 3.0 V6 CG2 " śliwa" bY ŚlePak
Pogratulować zakupu i życzyć powodzenia w planach bo śliwka trafiła w dobre i doświadczone ręce.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwa" bY ŚlePak
W koncu sie wypucowal
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwa" bY ŚlePak
no wiedziałem że jakiś spisek jest z tymi waszymi podtekstami felga dobra
HR
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwa" bY ŚlePak
łał ale czadowe QP Na zdjęciach jak zawsze idealne
Felgi mają ET45 jakby co
No i powodzenia w doprowadzaniu do stanu jakiego chcesz.
Felgi mają ET45 jakby co
No i powodzenia w doprowadzaniu do stanu jakiego chcesz.
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwa" bY ŚlePak
No felga też mi się podoba i faktycznie przez te ramiona wydaję się większa niż w rzeczywistościfigo pisze:no wiedziałem że jakiś spisek jest z tymi waszymi podtekstami felga dobra
Bo masz dobry aparat Et już poprawiłem bo przy kopiuj\wklej tak wyszło jakoś hahTrojan pisze:łał ale czadowe QP Na zdjęciach jak zawsze idealne
Felgi mają ET45 jakby co
No i powodzenia w doprowadzaniu do stanu jakiego chcesz.
Powoli a do celu się ogarnie lakierkę i skrzynia będzie miód malina.
" onclick="window.open(this.href);return false;
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2140
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Koło fajne, wzór podobny do mojego, ale ET o niebo lepsze
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
" onclick="window.open(this.href);return false;
Obiecałem sobie po wycieczce do Wrocka że więcej z Tobą "dużo" nie piję Ale wiedziałem że tak będzie!! no i sklię nie udało <jak zwykle z resztą>
Ewidentnie brakuję dokładek ale wysokość taka sama przodu, jak nie niżej u mnie
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
dziwisz sie ? jak Twój nurkuje do przodu ?