Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
: 18 wrz 2014 23:28
No powiem Ci Marcin wiele osób mówiło że miedzy 2.0 a 3.0 nie ma dużej różnicy w osiągach, do tego sporo pali itp rzeczy....
Ja uważam że jest i to spora różnica w osiągach, może nie w sprincie od 0 do 100, ale w elastyczności,kulturze pracy i w szybkości nabierania prędkości między 110 km\h a 200.Jak 2.0 zaczyna puchnąć przy 160\170 km\h to 3.0 idzie do 200km\h bez najmniejszego problemu. A przy normalnej jeździe różnica w spalaniu jest prawie żadna. Myślę że jak ktoś jeździ głównie po mieście i krótkie trasy będzie zadowolony z 2.0 w zupełności,a jak ktoś jeździ głównie w trasy i to za granicę gdzie są autostrady bez limitów prędkości będzie zadowolony z 3.0
No a wir w baku przy 200km\h w górę jest spory i to chyba jedyna sytuacja gdzie zwolniłem do 150km\h i wskazówka poszła o dwie kreski do góry
Ja uważam że jest i to spora różnica w osiągach, może nie w sprincie od 0 do 100, ale w elastyczności,kulturze pracy i w szybkości nabierania prędkości między 110 km\h a 200.Jak 2.0 zaczyna puchnąć przy 160\170 km\h to 3.0 idzie do 200km\h bez najmniejszego problemu. A przy normalnej jeździe różnica w spalaniu jest prawie żadna. Myślę że jak ktoś jeździ głównie po mieście i krótkie trasy będzie zadowolony z 2.0 w zupełności,a jak ktoś jeździ głównie w trasy i to za granicę gdzie są autostrady bez limitów prędkości będzie zadowolony z 3.0
Tyle po mieście?Trojan pisze:Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać
No a wir w baku przy 200km\h w górę jest spory i to chyba jedyna sytuacja gdzie zwolniłem do 150km\h i wskazówka poszła o dwie kreski do góry