Strona 7 z 10

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 18 wrz 2014 23:28
autor: slepak
No powiem Ci Marcin wiele osób mówiło że miedzy 2.0 a 3.0 nie ma dużej różnicy w osiągach, do tego sporo pali itp rzeczy....
Ja uważam że jest i to spora różnica w osiągach, może nie w sprincie od 0 do 100, ale w elastyczności,kulturze pracy i w szybkości nabierania prędkości między 110 km\h a 200.Jak 2.0 zaczyna puchnąć przy 160\170 km\h to 3.0 idzie do 200km\h bez najmniejszego problemu. A przy normalnej jeździe różnica w spalaniu jest prawie żadna. Myślę że jak ktoś jeździ głównie po mieście i krótkie trasy będzie zadowolony z 2.0 w zupełności,a jak ktoś jeździ głównie w trasy i to za granicę gdzie są autostrady bez limitów prędkości będzie zadowolony z 3.0 :)
Trojan pisze:Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać :lol:
Tyle po mieście? :shock:

No a wir w baku przy 200km\h w górę jest spory i to chyba jedyna sytuacja gdzie zwolniłem do 150km\h i wskazówka poszła o dwie kreski do góry :lol: :lol: :lol:

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 18 wrz 2014 23:35
autor: Trojan
Dżołk dzikusie :lol:

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 18 wrz 2014 23:45
autor: slepak
U Ciebie to ludzie nago biegają po ulicy także i może takie manewry jak 200km\h po mieście przejdą :lol: :lol: :lol: :lol:
Teraz pewnie gnojówką ganiasz sobie po 200 i cieszysz się że spali maks 8\9 litrów :mrgreen: ale DKZ itp pierdoły to nie dla mnie bo naoglądałem i nasłuchałem się klientów płaczących jak przychodzi do płacenia za te rzeczy :twisted: Do tego pewnie tankujesz auto w foliowej rękawiczce bo pistolety zawsze całe brudne i śmierdzące od gnójówki:lol:

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 19 wrz 2014 01:30
autor: Trojan
slepak pisze: Do tego pewnie tankujesz auto w foliowej rękawiczce bo pistolety zawsze całe brudne i śmierdzące od gnójówki :lol:
haha jasnowidz czy ki ch.. :lol: :lol:

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 23 wrz 2014 21:43
autor: slepak
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: taaa wróżbita Maciej

Obrazek



:arrow: 23\09\2014

-liqui moly 5w40 synthoil high tech 5l
-Filtr oleju LS350 Purflux

Jako że warunki do wymiany miałem jakie miałem i bojler się nie mieścił pod auto :lol: :lol: i do tego oczkowa 17 stka do odkręcenia śruby spustowej w misce było mega ciężko śrubę ruszyć, ale udało się przy pomocy młotka :mrgreen: Miałem nadzieje że bynajmniej z filtrem pójdzie sprawniej i uda się odkręcić w "rękach" ale tak nie było, także długi śrubokręt wbity w filtr załatwił sprawę i udało się odkręcić.

Dla potomnych: do V6 wchodzi idealnie 4,4 litra oleju.

Obrazek

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 24 wrz 2014 03:44
autor: przemek
podziwiam Cię, że zaufałeś temu podnośnikowi 8-)

Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 24 wrz 2014 07:18
autor: Trojan
Też się dziwiłem jak widziałem foto.

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 24 wrz 2014 08:38
autor: QuicksilveR
przemek pisze:podziwiam Cię, że zaufałeś temu podnośnikowi 8-)
Nie ma ryzyka, nie ma zabawy :lol:

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 24 wrz 2014 08:58
autor: slepak
Ale troskliwi jesteście :twisted: :mrgreen: ale to nie jest OEM podnośnik :mrgreen: Wymieniony na PL produkt z szerszymi stopkami i większym podparciem na górze.
Wiem że przy OEM samochód by już cały się ruszał, ale na tym podnośniku naprawdę nawet auto nie drgnęło.

Bardziej to zaufałem sąsiadom bo na Policję nie zadzwonili o dziwo :lol:

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

: 24 wrz 2014 12:43
autor: scorpion3m
No i "wilka" można złapać od leżenia na betonie ;)