Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
REX J30A1
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
REX J30A1
Troche historii:
To, ze ten samochod pojawil sie u mnie jest czystym przypadkiem, patrzac jednak z perspektywy czasu niezwykle milym...
Od wielu lat jezdzilem Civiciem, od nowosci w rodzinie, chuchany, dmuchany, oczko w glowie. Wiosna 2014 r. postanowilem jednak przesiasc sie na VIII GENA TYPE-R. Moj Civic zostal sprzedany a z rzeczowym Type-R'em sie sknocilo i zostalem bez auta. Z racji tego, ze auto potrzebuje jedynie jako obiekt do woskowania i przejazdzek bez celu nie mialem wielkiego cisnienia na kupno auta.
I tak by zostalo, ale powiedzialem znajomemu ktory zajmuje sie sprzedaza aut - szukaj mi VI gena albo VII gena w Coupe. Moze cos bedzie. W okolicach czerwca podsyla linka z niemieckim ogloszeniem. 2002 rok, bez przygod, seria, od nowosci jeden wlasciciel, stan b.dobry, przebieg (jak sie pozniej okazalo potwierdzony i wiarygodny) 55.000 KM! Cena 7300 euro. Pogadalismy, podziekowalem bo stwierdzilem ze troche drogo - nie mialem wtedy tego efektu napalenia jak szczerbaty na suchary. Sprawa by sie rypla gdyby znowu nie Michał - po okolo 2 tygodniach pisze ze kobieta obnizyla cene na 5.500 euro. Chwila namyslu i jego wspolnik ktory obczaja auta w Niemczech czy sa godne uwagi pojechal go ogladac z jednym wyznacznikiem - auto nie na handel lecz dla pasjonata debila
Werdykt - stan niewiarygodny, kilka bolaczek - glownie slady gradu na masce, dachu i klapie plus lakier do polerki bo ma 2 obcierki ale niegrozne. Ksiazka do konca, przeglady potwierdzone, wiarygodne wszystko od A do Z. Sprzedajacy ludzie z kasa wiec nie bylo oszczedzania na aucie podczas eksploatacji. Znajomy powiedzial ze podczas ogledzin byl w szoku ze wszystkie srubki pod maska byly jak nowe - mowi ze kazda starsza Honda ma zawsze srubki pordzewiale mniej lub bardziej a tutaj nic.
No i znalazl sie w Polsce. Po gradzie pozostalo wspomnienie - wszystko dalo sie bezproblemowo wyciagnac przez specjaliste, polerka w 95% zalatwila sprawe, zaczal sie swiecic jak psu .... Od spodu sprawdzony w ASO Hondy pod katem zawieszenia, jakis przygod, korozji, etc. Wynik - igla.
Od razu dostal Eibach ProKit, nowe kola i opony, pomalowane zaciski, wyczyszczone i zakonserwowane nadkola. Zrobilem tez profesjonalna konserwacje podwozia u znajomego lakiernika, wlacznie z profilami zamknietymi i tylnymi nadkolami od wewnatrz. Od spodu ten samochod mial lekki nalot korozji w jednym miejscu na laczeniu blach, reszta jak z fabryki. Przewody hamulcowe i paliwowe jak nowe, wszystkie elementy gumowe zawieszenia bez zarzutu, na szarpakach zero luzow czy stukow, brak wyciekow, pocenia sie, czegokolwiek skadkolwiek. Jedno co czasem kapie to woda z klimy.
Komfort jazdy w tym aucie jest rewelacyjny! Zupelnie jakby to auto mialo rok, gora dwa. Wszystko dziala wzorowo. Az sie geba smieje jak nim jade.
MODEL : Honda Accord Coupe CG2 2002
SILNIK : J30A1 - seria
UKŁAD DOLOTOWY : seria, wkladka K&N, bez rezonatora
UKŁAD WYDECHOWY : seria do srodkowego tlumika, reszta z kwasowy robiona w mgmatorsport.pl
ELEKTRONIKA : seria
UKŁAD NAPĘDOWY : seria
ZAWIESZENIE : seria na sprężynach Eibach ProKiit
UKŁAD HAMULCOWY : seria
BODY-KIT : Dokładka zderzaka przód, OEM halogeny, OEM spoiler, lotka na gorze szyby SpoilerKing, tylne lampy zmienione na DEPO z bialymi kierunkami, boczne kierunki biale TYC, OEM złote emblematy H
KOŁA : Felgi Japan Racing JR-10 18x8,5 , opony Federal 595 235/40
ŚRODEK : kastomowa kierownica z Accord VII GEN, nowe obszycie foteli przod, podlokietnika i galki biegów, reszta seria w ciemnej skórze
CAR-AUDIO : Pioneer AVH-X8700BT + kamera cofania + seryjne glosniki BOSE
ZDJĘCIA:
07/07/2014 - jeszcze na seryjnym zawiasie po wrzuceniu nowych kol:
14/07/2014 - tutaj juz Eibach ProKit:
25/08/2014 - Spoiler OEM i lampy DEPO:
Serducho i wnetrze :
27/08/2014 - koncowki tlumikow, w koncu dostlem tez swoje blachy:
20/09/2014 - przyciemnione szyby (lekko) oraz OEM znaczki w kolorze złotym
05/11/2014 - dokladka zderzaka OEM look sciagana z US, polakierowana ze zderzakiem, boczne biale kierunki TYC, haloegeny OEM:
24/12/2014 - lotka na tylna szybe:
Wigilia 2014, pogoda dopisala to runda zaliczona:
31/01/2015:
Fanem zlota nigdy nie bylem ale po zalozeniu do czarnej fury zlotych znaczkow cos mnie tchnelo i za kilka dni wpadnie takie kolo:
No i fura juz na nowej obreczy :
11/02/2015:
na dokladke od Jarusa musze czekac do konca kwietnia wiec nie wytrzymalem i zderzak poszedl juz do malowania + montaz side markerow:
Pierwsza czesc zardzewiala w qp to tylna belka. Na szczescie jest odkrecana. Pojechala do piaskowania i malowania proszkowego.
16.02.2015 : Zderzak w nowym laierze z markerami. Brakuje jeszcze dokladki i lotki na szybie.
Lepy usaccord w kolorze zlotym :
26.03.2015: Kierownica z VII GEN polift
04.04.2015 Monaz radia 2DIN wraz z kamera cofania
Dojechal rzutem na tasme zajaczek z :
Rozbebeszenie konsoli i tunelu srodkowego by dostac sie do radia oraz podpiac sie pod reczny. Wiem, ze mozna obejsc motyw z recznym by zapuscic film ale nie chcialem.
Wszystko poskladane do kupy :
Radio siadlo ladnie, kolor paska z przyciskami ladnie sie komponuje z grafitem konsoli srodkowej. Bylem do tego zabiegu nastawiony bardzo sceptycznie widzac czasto radia wygladajace jak choinki z odpustu totalnie psujace wyglad deski. Na szczescie jest git dzieki prostemu designowi radia i nienachalnej grafice wyswietlacza.
Przy okazji dowiedzialem sie ze ring z gniazda zapalniczki jest podswietlany. Wymiana zarowki i ladnie swieci
Kamera dotarla po Wielkanocy :
Kamera zamontowana na swoim miejscu :
Podlaczenie banalne i proste. Kabelek sygnalowy wzialem z wiazki tylnego wstecznego.
Z daleka nie rzuca sie w oczy wiec spoko :
Filmow raczej nie bede w aucie ogladal ale dla testow zauscilem. Dziala wzorowo.
Liiec 2015 : sesja To Inspire:
15.09.2015 - tylna dokladka oraz montaż wydechu w mgmotorsport:
Zrobiony 1 etap, kolejny MOZE w przyszlym roku. Tutaj chlopaki skupili sie na koncowym rozgalezieniu oraz dwóch tylnych tlumikach. Ustalilem delikatny pomruk i to sie udalo osiagnac. Priorytetem byl wyglad - twinloop, puchy srebrne na wysoki polysk, rury po przepaleniu zrobia sie zlotawe. Koncowki zostaly juz przebarwione na zloty kolor (palony kwas).
Wczesniej nosilem sie z zamiarem "dodrutowania" jakis nadkoli w czesci tylnej za kolem a przed zderzakiem ale w tym momencie bylby to grzech :
I jeszcze tylna lotka poszla w kolor:
19.06.2016 - Sesja spontan z wczoraj
20.01.2017 Fotele obszyte na nowo
Fotele odebrane. Byly w sumie 4 projekty - srodek perforowany, na wzor oem, alcantara i romby. Ostatni wygral i nie zaluje, jakosc skory rewelacyjna, wykonanie 1 klasa, kolor skory jak oem, nitka szaro-srebrzysta super pasuje do elementow na desce i drzwiach oraz swietnie sie komponuje z kolorem skory na fotelach. Podlokietnik i galka biegow tez obszyte, wszystko z jednej parafii.
16.02.2017 Kierownica gotowa
13.04.2017 Dotarly rozporki i dywaniki OEM.
To, ze ten samochod pojawil sie u mnie jest czystym przypadkiem, patrzac jednak z perspektywy czasu niezwykle milym...
Od wielu lat jezdzilem Civiciem, od nowosci w rodzinie, chuchany, dmuchany, oczko w glowie. Wiosna 2014 r. postanowilem jednak przesiasc sie na VIII GENA TYPE-R. Moj Civic zostal sprzedany a z rzeczowym Type-R'em sie sknocilo i zostalem bez auta. Z racji tego, ze auto potrzebuje jedynie jako obiekt do woskowania i przejazdzek bez celu nie mialem wielkiego cisnienia na kupno auta.
I tak by zostalo, ale powiedzialem znajomemu ktory zajmuje sie sprzedaza aut - szukaj mi VI gena albo VII gena w Coupe. Moze cos bedzie. W okolicach czerwca podsyla linka z niemieckim ogloszeniem. 2002 rok, bez przygod, seria, od nowosci jeden wlasciciel, stan b.dobry, przebieg (jak sie pozniej okazalo potwierdzony i wiarygodny) 55.000 KM! Cena 7300 euro. Pogadalismy, podziekowalem bo stwierdzilem ze troche drogo - nie mialem wtedy tego efektu napalenia jak szczerbaty na suchary. Sprawa by sie rypla gdyby znowu nie Michał - po okolo 2 tygodniach pisze ze kobieta obnizyla cene na 5.500 euro. Chwila namyslu i jego wspolnik ktory obczaja auta w Niemczech czy sa godne uwagi pojechal go ogladac z jednym wyznacznikiem - auto nie na handel lecz dla pasjonata debila
Werdykt - stan niewiarygodny, kilka bolaczek - glownie slady gradu na masce, dachu i klapie plus lakier do polerki bo ma 2 obcierki ale niegrozne. Ksiazka do konca, przeglady potwierdzone, wiarygodne wszystko od A do Z. Sprzedajacy ludzie z kasa wiec nie bylo oszczedzania na aucie podczas eksploatacji. Znajomy powiedzial ze podczas ogledzin byl w szoku ze wszystkie srubki pod maska byly jak nowe - mowi ze kazda starsza Honda ma zawsze srubki pordzewiale mniej lub bardziej a tutaj nic.
No i znalazl sie w Polsce. Po gradzie pozostalo wspomnienie - wszystko dalo sie bezproblemowo wyciagnac przez specjaliste, polerka w 95% zalatwila sprawe, zaczal sie swiecic jak psu .... Od spodu sprawdzony w ASO Hondy pod katem zawieszenia, jakis przygod, korozji, etc. Wynik - igla.
Od razu dostal Eibach ProKit, nowe kola i opony, pomalowane zaciski, wyczyszczone i zakonserwowane nadkola. Zrobilem tez profesjonalna konserwacje podwozia u znajomego lakiernika, wlacznie z profilami zamknietymi i tylnymi nadkolami od wewnatrz. Od spodu ten samochod mial lekki nalot korozji w jednym miejscu na laczeniu blach, reszta jak z fabryki. Przewody hamulcowe i paliwowe jak nowe, wszystkie elementy gumowe zawieszenia bez zarzutu, na szarpakach zero luzow czy stukow, brak wyciekow, pocenia sie, czegokolwiek skadkolwiek. Jedno co czasem kapie to woda z klimy.
Komfort jazdy w tym aucie jest rewelacyjny! Zupelnie jakby to auto mialo rok, gora dwa. Wszystko dziala wzorowo. Az sie geba smieje jak nim jade.
MODEL : Honda Accord Coupe CG2 2002
SILNIK : J30A1 - seria
UKŁAD DOLOTOWY : seria, wkladka K&N, bez rezonatora
UKŁAD WYDECHOWY : seria do srodkowego tlumika, reszta z kwasowy robiona w mgmatorsport.pl
ELEKTRONIKA : seria
UKŁAD NAPĘDOWY : seria
ZAWIESZENIE : seria na sprężynach Eibach ProKiit
UKŁAD HAMULCOWY : seria
BODY-KIT : Dokładka zderzaka przód, OEM halogeny, OEM spoiler, lotka na gorze szyby SpoilerKing, tylne lampy zmienione na DEPO z bialymi kierunkami, boczne kierunki biale TYC, OEM złote emblematy H
KOŁA : Felgi Japan Racing JR-10 18x8,5 , opony Federal 595 235/40
ŚRODEK : kastomowa kierownica z Accord VII GEN, nowe obszycie foteli przod, podlokietnika i galki biegów, reszta seria w ciemnej skórze
CAR-AUDIO : Pioneer AVH-X8700BT + kamera cofania + seryjne glosniki BOSE
ZDJĘCIA:
07/07/2014 - jeszcze na seryjnym zawiasie po wrzuceniu nowych kol:
14/07/2014 - tutaj juz Eibach ProKit:
25/08/2014 - Spoiler OEM i lampy DEPO:
Serducho i wnetrze :
27/08/2014 - koncowki tlumikow, w koncu dostlem tez swoje blachy:
20/09/2014 - przyciemnione szyby (lekko) oraz OEM znaczki w kolorze złotym
05/11/2014 - dokladka zderzaka OEM look sciagana z US, polakierowana ze zderzakiem, boczne biale kierunki TYC, haloegeny OEM:
24/12/2014 - lotka na tylna szybe:
Wigilia 2014, pogoda dopisala to runda zaliczona:
31/01/2015:
Fanem zlota nigdy nie bylem ale po zalozeniu do czarnej fury zlotych znaczkow cos mnie tchnelo i za kilka dni wpadnie takie kolo:
No i fura juz na nowej obreczy :
11/02/2015:
na dokladke od Jarusa musze czekac do konca kwietnia wiec nie wytrzymalem i zderzak poszedl juz do malowania + montaz side markerow:
Pierwsza czesc zardzewiala w qp to tylna belka. Na szczescie jest odkrecana. Pojechala do piaskowania i malowania proszkowego.
16.02.2015 : Zderzak w nowym laierze z markerami. Brakuje jeszcze dokladki i lotki na szybie.
Lepy usaccord w kolorze zlotym :
26.03.2015: Kierownica z VII GEN polift
04.04.2015 Monaz radia 2DIN wraz z kamera cofania
Dojechal rzutem na tasme zajaczek z :
Rozbebeszenie konsoli i tunelu srodkowego by dostac sie do radia oraz podpiac sie pod reczny. Wiem, ze mozna obejsc motyw z recznym by zapuscic film ale nie chcialem.
Wszystko poskladane do kupy :
Radio siadlo ladnie, kolor paska z przyciskami ladnie sie komponuje z grafitem konsoli srodkowej. Bylem do tego zabiegu nastawiony bardzo sceptycznie widzac czasto radia wygladajace jak choinki z odpustu totalnie psujace wyglad deski. Na szczescie jest git dzieki prostemu designowi radia i nienachalnej grafice wyswietlacza.
Przy okazji dowiedzialem sie ze ring z gniazda zapalniczki jest podswietlany. Wymiana zarowki i ladnie swieci
Kamera dotarla po Wielkanocy :
Kamera zamontowana na swoim miejscu :
Podlaczenie banalne i proste. Kabelek sygnalowy wzialem z wiazki tylnego wstecznego.
Z daleka nie rzuca sie w oczy wiec spoko :
Filmow raczej nie bede w aucie ogladal ale dla testow zauscilem. Dziala wzorowo.
Liiec 2015 : sesja To Inspire:
15.09.2015 - tylna dokladka oraz montaż wydechu w mgmotorsport:
Zrobiony 1 etap, kolejny MOZE w przyszlym roku. Tutaj chlopaki skupili sie na koncowym rozgalezieniu oraz dwóch tylnych tlumikach. Ustalilem delikatny pomruk i to sie udalo osiagnac. Priorytetem byl wyglad - twinloop, puchy srebrne na wysoki polysk, rury po przepaleniu zrobia sie zlotawe. Koncowki zostaly juz przebarwione na zloty kolor (palony kwas).
Wczesniej nosilem sie z zamiarem "dodrutowania" jakis nadkoli w czesci tylnej za kolem a przed zderzakiem ale w tym momencie bylby to grzech :
I jeszcze tylna lotka poszla w kolor:
19.06.2016 - Sesja spontan z wczoraj
20.01.2017 Fotele obszyte na nowo
Fotele odebrane. Byly w sumie 4 projekty - srodek perforowany, na wzor oem, alcantara i romby. Ostatni wygral i nie zaluje, jakosc skory rewelacyjna, wykonanie 1 klasa, kolor skory jak oem, nitka szaro-srebrzysta super pasuje do elementow na desce i drzwiach oraz swietnie sie komponuje z kolorem skory na fotelach. Podlokietnik i galka biegow tez obszyte, wszystko z jednej parafii.
16.02.2017 Kierownica gotowa
13.04.2017 Dotarly rozporki i dywaniki OEM.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2017 09:25 przez rexio, łącznie zmieniany 36 razy.
- STomasz
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 maja 2011 15:41
- Auto: Accord coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo
Re: REX J30A1
Ale masz fajny garaż, czy to pokój?
Ładny accordzik.
Zastanawiałem się jak te lampy depo z tyłu wyglądają z ciemną budą i patrząc na te zdjęcia chyba nie jestem przekonany do nich :/
A powiedz jak wyglądał u Ciebie montaż spoilera, też mnie to czeka. miejsca na śruby są zaznaczone, a miejsce przez który idzie kabel tez jest zaznaczone? Kabel od stopu trzeba przedłużać?
Ładny accordzik.
Zastanawiałem się jak te lampy depo z tyłu wyglądają z ciemną budą i patrząc na te zdjęcia chyba nie jestem przekonany do nich :/
A powiedz jak wyglądał u Ciebie montaż spoilera, też mnie to czeka. miejsca na śruby są zaznaczone, a miejsce przez który idzie kabel tez jest zaznaczone? Kabel od stopu trzeba przedłużać?
Accord Coupe 2.0 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=335" onclick="window.open(this.href);return false;
- seba2213
- Posty: 283
- Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: V6
- Lokalizacja: Śląsk
Re: REX J30A1
gratulacje super
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: REX J30A1
STomasz ->
dziurki sa od spodu oznaczone - te do przykrecenia spoilera. Nie ma oznaczenia na dziurke do kabla ale to proste. Wystarczy kawalek kartki. Nasadzasz ja na spoiler i odrysowujesz miejsce dziurki, na srodku tej dziury w klapie wiercisz i jest. U mnie kabel byl z taka gumka zeby bylo szczelnie. Kabel od spoilera jest krotki, ja podpialem pod 3 stop z auta - tamten odlaczylem, dorobilem kable, przeciagnalem w peszlu na zawiasie klapy i jest.
Zalezy kto jaki ma gust i co komu pasi ale nawet ci, ktorzy mi odradzali te depo stwierdzili ze jednak jest duzo ladniej.
dziurki sa od spodu oznaczone - te do przykrecenia spoilera. Nie ma oznaczenia na dziurke do kabla ale to proste. Wystarczy kawalek kartki. Nasadzasz ja na spoiler i odrysowujesz miejsce dziurki, na srodku tej dziury w klapie wiercisz i jest. U mnie kabel byl z taka gumka zeby bylo szczelnie. Kabel od spoilera jest krotki, ja podpialem pod 3 stop z auta - tamten odlaczylem, dorobilem kable, przeciagnalem w peszlu na zawiasie klapy i jest.
Zalezy kto jaki ma gust i co komu pasi ale nawet ci, ktorzy mi odradzali te depo stwierdzili ze jednak jest duzo ladniej.
Re: REX J30A1
Nówka sztuka!
Tylko też nie za bardzo podchodzą mi lampy na tył, w czarnej budzie wolałbym przyciemnić oryginały
Tylko też nie za bardzo podchodzą mi lampy na tył, w czarnej budzie wolałbym przyciemnić oryginały
Re: REX J30A1
Ale laleczka;)
Naprawdę ładnie utrzymane coupe, można rzec jak nowe.
Naprawdę ładnie utrzymane coupe, można rzec jak nowe.
Re: REX J30A1
Auto bardzo ładne, pokaż jeszcze wnętrze jak wygląda po tym przebiegu.
Lampy tylne osobiście mi się nie podobają, wolałbym oryginalne czy USDM.
Końcówki wydechu znajome
Powodzenia w planach i bez awaryjności.
p.s:http://www.usaccord.pl/viewforum.php?f=31
Lampy tylne osobiście mi się nie podobają, wolałbym oryginalne czy USDM.
Końcówki wydechu znajome
Powodzenia w planach i bez awaryjności.
p.s:http://www.usaccord.pl/viewforum.php?f=31
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: REX J30A1
Ciachne foty jak wroce z pracy do domu. Machne tez silnik bo jest jak nowy
Czy macie jakis patent na wlacznik przeciwmgielnych przednich? Jest jedna zaslepka pod radiem - tam bym chcial miec wlacznik. Tylko co i skad tam wpasowac?
Czy macie jakis patent na wlacznik przeciwmgielnych przednich? Jest jedna zaslepka pod radiem - tam bym chcial miec wlacznik. Tylko co i skad tam wpasowac?
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: REX J30A1
Ładna sztuka,z profilu wygląda ciekawie.
Ja bym te białe kierunki lekko przydymił jakimś sprayem, a w końcówkach wydechu to co jest w środku srebrne też na czarno bym zamalował, poza tym końcówek od S2K poliftowej poszukaj (każdy i wszędzie to powtarza ale trzeba przyznać,że są to bardzo udane i zgrabne końcówki wydechu)
Fajna rejestracja ,no i 'noclegownia' fury też nie głupia
Ja bym te białe kierunki lekko przydymił jakimś sprayem, a w końcówkach wydechu to co jest w środku srebrne też na czarno bym zamalował, poza tym końcówek od S2K poliftowej poszukaj (każdy i wszędzie to powtarza ale trzeba przyznać,że są to bardzo udane i zgrabne końcówki wydechu)
Fajna rejestracja ,no i 'noclegownia' fury też nie głupia
Re: REX J30A1
piekny egzemplarz, gratulacje! tylne lampy pasują, sam bym sobie takie zalozyl
skad dorwales tylni spoiler?
skad dorwales tylni spoiler?
Ostatnio zmieniony 30 sie 2014 13:31 przez pablowwa, łącznie zmieniany 1 raz.
moja czarna V6 * http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?t=2185 *