Remont zawieszenia CG4
: 18 wrz 2014 13:33
Cześć
Temat był pare razy na forum, ale może warto zebrać to w jednym miejscu? Bo pozostałe tematy to różne wątki i ogólniki.
Mianowicie. Pacjent: moje CG4. Problemy:
1. Stuka zawieszenie z tyłu
2. Rozjechana zbieżność
3. Luz na kierownicy
4. Przód pewnie też już skrzywdzony przez życie.
Chciałbym zrobić remont zawieszenia. Najchętniej wszystkie gumki/tuleje.
Pytania:
1. Czy jest sens myśleć kategoriami CAŁOŚCI skoro już i tak rozbiera się wahacze itd czy lepiej zrobić diagnozę poszczególnych gumek?
2. Czy Poli czy OEM? Wiem, że na poli będzie bardziej twardo, ale chcę wytrzymale. Zwłaszcza, że na wiosnę wpadają 18".
3. Czy można kupić albo na eBayu albo w Polsce cały kit tulejek zawieszenia tak, żeby dać mechanikowi taką paczkę cukierków i niech się bawi?
4. Jaki koszt takiej operacji? Bez robocizny.
Michał
Temat był pare razy na forum, ale może warto zebrać to w jednym miejscu? Bo pozostałe tematy to różne wątki i ogólniki.
Mianowicie. Pacjent: moje CG4. Problemy:
1. Stuka zawieszenie z tyłu
2. Rozjechana zbieżność
3. Luz na kierownicy
4. Przód pewnie też już skrzywdzony przez życie.
Chciałbym zrobić remont zawieszenia. Najchętniej wszystkie gumki/tuleje.
Pytania:
1. Czy jest sens myśleć kategoriami CAŁOŚCI skoro już i tak rozbiera się wahacze itd czy lepiej zrobić diagnozę poszczególnych gumek?
2. Czy Poli czy OEM? Wiem, że na poli będzie bardziej twardo, ale chcę wytrzymale. Zwłaszcza, że na wiosnę wpadają 18".
3. Czy można kupić albo na eBayu albo w Polsce cały kit tulejek zawieszenia tak, żeby dać mechanikowi taką paczkę cukierków i niech się bawi?
4. Jaki koszt takiej operacji? Bez robocizny.
Michał