Strona 1 z 3

CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 20:21
autor: Pedro
Nie wiem czy tylko ja odnoszę takie wrażenie ale wykonywanie manewru zawracania CG2 niczym nie różni się od manewrowania Ikarusem przegubowym :) Dla mnie ta przypadłość jest dość irytująca, bo chcąc wykonać nawrotkę na drodze dwujezdniowej (z pasem rozdzielającym) zaczynam manewr z pasa środkowego (notabene do jazdy na wprost) a kończę manewr po pokonaniu dwóch pasów jezdni dla kierunku przeciwnego i zahaczeniu o zatoczkę dla autobusów...co oznacza, że do pełnego nawrotu potrzebuję 4,5 pasa drogi + pas rozdzielający z trawnikiem:shock: I teraz pytanie z mojej strony czy to wina kapci R18/225, czy też tak już te małe skośne ludki zaprojektowały acordeona, że się prowadzi jak chiński kontenerowiec. Mam zamiar zmienić koła na 16" i się zastanawiam, czy to coś poprawi sytuację :?:

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 20:23
autor: maxel
Spróbuj mondeo, to przestaniesz narzekać na accorda :lol:

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 20:43
autor: seba2213
Po mercu to się zgadzam ale CLIO V6 to Mistrz zwrotności Średnica zawracania 13,0 m

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 20:50
autor: SzwedziuZGR
Polecam Alfe 156 SW do zawracania podobnie jak clio :D dla mnie accord zawraca w miejscu po tym co było z Alfą.

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 21:20
autor: Pedro
Do mercedesa, np. W124 to nawet nie śmiem Hondy przyrównywać bo wiem co tam można na skręconych kołach wyprawiać, ale tak porównując np. do Octavii (bo z większych to takim najczęściej się wożę) albo nawet do Volva 940 to moim zdaniem katastrofalnie Acco wypada. Nie dziwcie się mojej irytacji ale ja taki manewr jak opisałem powyżej muszę codziennie wykonywać żeby wyjechać spod domu, a jak się przytrafi że jakiś patafian postanowi sobie zaparkować w zatoczce (żeby iść ziemniaki odcedzić :lol: ) to muszę do następnej nawrotki 6 km jechać :? A o łamaniu się na dwa razy to mogę pomarzyć - bo w zasięgu wzroku zakręt a tam grubo ponad stówę wszyscy cisną, a auto za autem sunie.

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 21:48
autor: Trojan
Niestety ten typ tak ma :| Zmiana opon i felg nic nie da.
Acco VII zdecydowanie lepiej zawraca.

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 22:05
autor: slepak
Mnie tam bardziej wkurza brak regulacji wysokości pasów bezpieczeństwa,bo jak ktoś za wiele cm wzrostu nie ma i lubi mieć fotel na samym dole i do tego oparcie na wysokości słupka środkowego to pas na szyi jest a nie na ramieniu.

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 01 paź 2014 22:47
autor: marcin
amerykańskie auto, tak ma być ... :)

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 02 paź 2014 02:17
autor: krisss111
a mnie bardziej irytuje to, że nie ma regulacji kierownicy w płaszczyźnie poziomej, najmniejszy nie jestem i fotel mam dość daleko to łapy do kiery muszę mieć prawie wyprostowane, bo niestety nie lubię jeździć z oparciem jak w krześle

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

: 02 paź 2014 05:59
autor: MuzykGrzes
slepak pisze:Mnie tam bardziej wkurza brak regulacji wysokości pasów bezpieczeństwa,bo jak ktoś za wiele cm wzrostu nie ma i lubi mieć fotel na samym dole i do tego oparcie na wysokości słupka środkowego to pas na szyi jest a nie na ramieniu.
x2