Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
KA9 low budget by Bonio
KA9 low budget by Bonio
Siemanko, witam serdecznie wszystkich którzy mnie znają/kojażą
Do rzeczy... Ci którzy mnie znają wiedzą że lubuję w Hondach i innych japońskich markach... przez moje łapy przewinęło się kilka aut. Po krótce je przedstawie dla tych którzy nie wiedzą...
Civ 4g za mojej kadencji... MEGA wspomnienia !
w między czasie wpadło cg2, civic poszedł pod Częstochowę, obok accorda zastępca civica auto od 1właściciela od nowości
Tzn Toyota Avalon XL (z kanapą na 3osoby z przodu)
Później sprzedałem accorda i kupiłem mieszczucha, jednak karmienie 2x 3.0v6 trochę boli po kieszeni, na miejsce accorda wleciał civic 7gen z racji zamiłowania do marki ale też ogromności wnętrza(z zewnątrz zwykły ale wnętrze spore dzięki płaskiej podłodze)
Do miasta jak znalazł, trochę sztywne auto, ale w trasie mimo 110km mega brakuje mu mocy... pocieszające spalanie przy pełnym bagażniku i osobach w trasie w okolicy ~100km/h spala 5,5-6l/100
Toyota została sprzedana(pojechała do zakopanego) bujałem się 8 miesięcy z autem dla mnie... majaczyłem już nawet z niemcami... ale to nie w moim typie, jezdzilem po bmw e39, audi a6, a4, volvo s40 t4, s70 t5 i jakieś inne niemieckie badziewia nawet 6dni posiadałem e36 1.6 coupe ze szperą heh tam wszystko mogło się zepsuć dosłownie wszystko...
trafiło na KA9, miało być w ogóle co innego ale trafiła się cenowa okazja i żal było nie skożystać, telefon szybki do właściciela szybka podsyłka dodatkowych foto, kolejny telefon ustalenie przyjazdu po auto, no i po ok 22 godz od wystawienia ogłoszenia pruliśmy już 2ma hondami do domciu
od dawna auto nie widziało myjni ręcznej, pucowanie na bezdotykowej nic nie daje, kurz jest mega doklejony do karoserii ale ogarnie się mam zapas kosmetyków
Auto: Honda Legend KA9 przedlift
Rok prod: 1998
Silnik: 3,5v6 + lpg skrzynia automat
Zawieszenie: Seria
Koła: Jakieś 17tki na sprzedaż + 5ori felg z zimówkami
Wyposażenie: a czego nie ma? ma wszystko i to aż nad to do dupowożenia na codzień, aha jest to najbogatsza opcja w przedliftach, bardzo mało spotykana
Kraj pochodzenia: Polska
Przebieg: okolice 200-250tyś km, ile dokładnie nie wiem ponieważ poprzedni licznik został podmieniony na licznik w milach z innym przebiegiem(oryginalny się popsół)
Jestem 3cim właścicielem tego auta
Auto nasze, nie bite, wszystkie szyby w oryginale, z elektryki raczej wszystko sprawne poza spryskami lamp - przerabiałem temat w cg2 (zastany silniczek w zbiorniczku), komplet 4 kluczy 2 piloty, kluczyk serwisowy, ksiązka serwisowa do 2004r. do zrobienia to co w hondach standardowo nadkola tył póki co jestem zadowolony.
Dziękuję za uwagę!
[hr]
Auto po weekendzie zostało od razu zarejestrowane na moje blachy, o dziwo mogłem sobie wybrać końcówkę tablic od 76 do 99
ale w niedzielny dzień nie chciałem próżnować, wziąłem się za przepolerowanie reflektorów... były zdeka zmatowiałe... napewno im nie zaszkodził taki zabieg... hehe
na nowych tablicach...
[hr]
szafa była na wizycie u znajomego gazownika aby sprawdził stan instalki itd, sterownik jaki siedzi to LPG TECH czy jakos tak, wtryski valtek(wiem porażka), zrobiliśmy strojenie gazowni bo odchyły były od mapy paliwa, teraz tak do okolic 4tys obr mam idealne 0, dopiero powyzej jest jakiś skok od mapy paliwa ale później schodzi spowrotem do 0... podobno wina wtrysków... póki co nie wnikam nie przeszkadza mi to, zamontowaliśmy jakiś czujnik ilości gazu w butli(bo mi wyswietlaczyk nie wskazywał poziomu), wymieniliśmy filtr gazu na stag i narazie łap nie wsadzam...
z nudów zająłem się zmianą podświetlenia tablicy bo seryjne jakoś mułowato świeciło, ja lubię jak jest czytelnie, szybka podmiana jednej żarówki na diodę
dobra rozbieram drugą lampkę wkładam diodę a resztę kloszy biorę do domu w celu wymycia bo tego chyba nikt od 16lat nie robił
no i postanowiłem wprowadzić swoje tuningi... czy aby skuteczne o tym dowiem się po jakimś czasie, mianowicie skróciłem uszczelkę ktora zachodzi na klosz celem albo ograniczenia ilości światła na tablicę albo mniejszemu dostawaniu się syfu do lampki. Po myciu jednej lampki, uszczelki i cięciu wygląda to tak przy drugiej
no i na koniec foto jak to świeci w nocy, jak dla mnie mega jasno, ale tak lubię
no i teraz walka z nieszczęsnymi heblami...
hebel ogarnięty raz a dobrze
po dokładniejszym wybebeszeniu tłoczki wyglądały tak... druga strona mimo że gumki były ok to pod gumkami skrywały rdzę... zachowałem je sobie na pamiątke... mają wytłoczone na sobie 42 i drugi 38... może to jeszcze oemowe
ale później było już tylko lepiej, wpadły nowe tłoczki wszystkie nowe gumki i hula jak ta lala... tzn narazie się układa ;P
jakby ktoś był chętny na te alusy 17 to tanio oddam!
3 czarne kluczyki, 1 szary, 1 czerwony, 2 piloty, brak blaszki z nr ale za to na czerwonym kluczyku jest jakaś wlepka z numerkami i literkami
Książka serwisowa, oczywiście PL, jest adres 1szego właściciela.
Instrukcja obsługi PL i książeczka z dilerami Hondy.
Wolny dzień postanowiłem zdeka spędzić przy KA9... ogólnie auto wymyte i poźniej nawoskowane... a i jeszcze przeleciałem wszystkie uszczelki od drzwi i klapy bagażnika sylikonem do uszczelek. Dla mojego lakieru potrzeba glinkowania i korekty, ale to dopiero na wiosnę, nie mam już czasu i ochoty bawić się w korekty na świeżym powietrzu gdzie na dworzu coraz zimniej... a na działce nie mam ciepłej wody, fotki wnętrza (te wcale nie czyszczone ...jeszcze, ale zawisła nowa choinka na lusterku), a i już śmigam na seryjnym kole (te niestety ostro utlenione i z bliska straszy dosłownie) z zimowymi oponami.
Jako że u mnie znajduje się licznik z amerykańca/anglika auto nie jest wyposażone we wszystkie kontrolki jak ma EU, np nie mam w liczniku kontolki od TCS... mam za to taką kontrolkę...(mowa o tej co wygląda jak nagrzany tłumik/katalizator), ktoś wie za co ona odpowiada? Dodam że nie zapala się ona ani przy zapłonie ani w żadnym innym momencie
I tu takie 2 fotki po wosku, efekt słaby bo lakier jest już chropowaty.. ale na wiosnę popracujemy nad tym
Poźniej wypadł mi wolny weekend a nie chciałem go zmarnować...
i tu już poskładana wiązka do kupy razem z całą lampą
fotki z odblokowanymi side markerami
Następne mody szafy... tym razem zmieniły się delikatnie tylne lampy, kierunkowskazy stały się bardziej bursztynowo/czerwone ale świecą na pomarańczowo, no i przednie trochę ściemniały... jak mi się znudzą bądź będą przeszkadzać to wrócę do serii... w planie jest także czarny grill
dziękuję za uwagę, przepraszam za ilość fotek
pozdrawiam
Do rzeczy... Ci którzy mnie znają wiedzą że lubuję w Hondach i innych japońskich markach... przez moje łapy przewinęło się kilka aut. Po krótce je przedstawie dla tych którzy nie wiedzą...
Civ 4g za mojej kadencji... MEGA wspomnienia !
w między czasie wpadło cg2, civic poszedł pod Częstochowę, obok accorda zastępca civica auto od 1właściciela od nowości
Tzn Toyota Avalon XL (z kanapą na 3osoby z przodu)
Później sprzedałem accorda i kupiłem mieszczucha, jednak karmienie 2x 3.0v6 trochę boli po kieszeni, na miejsce accorda wleciał civic 7gen z racji zamiłowania do marki ale też ogromności wnętrza(z zewnątrz zwykły ale wnętrze spore dzięki płaskiej podłodze)
Do miasta jak znalazł, trochę sztywne auto, ale w trasie mimo 110km mega brakuje mu mocy... pocieszające spalanie przy pełnym bagażniku i osobach w trasie w okolicy ~100km/h spala 5,5-6l/100
Toyota została sprzedana(pojechała do zakopanego) bujałem się 8 miesięcy z autem dla mnie... majaczyłem już nawet z niemcami... ale to nie w moim typie, jezdzilem po bmw e39, audi a6, a4, volvo s40 t4, s70 t5 i jakieś inne niemieckie badziewia nawet 6dni posiadałem e36 1.6 coupe ze szperą heh tam wszystko mogło się zepsuć dosłownie wszystko...
trafiło na KA9, miało być w ogóle co innego ale trafiła się cenowa okazja i żal było nie skożystać, telefon szybki do właściciela szybka podsyłka dodatkowych foto, kolejny telefon ustalenie przyjazdu po auto, no i po ok 22 godz od wystawienia ogłoszenia pruliśmy już 2ma hondami do domciu
od dawna auto nie widziało myjni ręcznej, pucowanie na bezdotykowej nic nie daje, kurz jest mega doklejony do karoserii ale ogarnie się mam zapas kosmetyków
Auto: Honda Legend KA9 przedlift
Rok prod: 1998
Silnik: 3,5v6 + lpg skrzynia automat
Zawieszenie: Seria
Koła: Jakieś 17tki na sprzedaż + 5ori felg z zimówkami
Wyposażenie: a czego nie ma? ma wszystko i to aż nad to do dupowożenia na codzień, aha jest to najbogatsza opcja w przedliftach, bardzo mało spotykana
Kraj pochodzenia: Polska
Przebieg: okolice 200-250tyś km, ile dokładnie nie wiem ponieważ poprzedni licznik został podmieniony na licznik w milach z innym przebiegiem(oryginalny się popsół)
Jestem 3cim właścicielem tego auta
Auto nasze, nie bite, wszystkie szyby w oryginale, z elektryki raczej wszystko sprawne poza spryskami lamp - przerabiałem temat w cg2 (zastany silniczek w zbiorniczku), komplet 4 kluczy 2 piloty, kluczyk serwisowy, ksiązka serwisowa do 2004r. do zrobienia to co w hondach standardowo nadkola tył póki co jestem zadowolony.
Dziękuję za uwagę!
[hr]
Auto po weekendzie zostało od razu zarejestrowane na moje blachy, o dziwo mogłem sobie wybrać końcówkę tablic od 76 do 99
ale w niedzielny dzień nie chciałem próżnować, wziąłem się za przepolerowanie reflektorów... były zdeka zmatowiałe... napewno im nie zaszkodził taki zabieg... hehe
na nowych tablicach...
[hr]
szafa była na wizycie u znajomego gazownika aby sprawdził stan instalki itd, sterownik jaki siedzi to LPG TECH czy jakos tak, wtryski valtek(wiem porażka), zrobiliśmy strojenie gazowni bo odchyły były od mapy paliwa, teraz tak do okolic 4tys obr mam idealne 0, dopiero powyzej jest jakiś skok od mapy paliwa ale później schodzi spowrotem do 0... podobno wina wtrysków... póki co nie wnikam nie przeszkadza mi to, zamontowaliśmy jakiś czujnik ilości gazu w butli(bo mi wyswietlaczyk nie wskazywał poziomu), wymieniliśmy filtr gazu na stag i narazie łap nie wsadzam...
z nudów zająłem się zmianą podświetlenia tablicy bo seryjne jakoś mułowato świeciło, ja lubię jak jest czytelnie, szybka podmiana jednej żarówki na diodę
dobra rozbieram drugą lampkę wkładam diodę a resztę kloszy biorę do domu w celu wymycia bo tego chyba nikt od 16lat nie robił
no i postanowiłem wprowadzić swoje tuningi... czy aby skuteczne o tym dowiem się po jakimś czasie, mianowicie skróciłem uszczelkę ktora zachodzi na klosz celem albo ograniczenia ilości światła na tablicę albo mniejszemu dostawaniu się syfu do lampki. Po myciu jednej lampki, uszczelki i cięciu wygląda to tak przy drugiej
no i na koniec foto jak to świeci w nocy, jak dla mnie mega jasno, ale tak lubię
no i teraz walka z nieszczęsnymi heblami...
hebel ogarnięty raz a dobrze
po dokładniejszym wybebeszeniu tłoczki wyglądały tak... druga strona mimo że gumki były ok to pod gumkami skrywały rdzę... zachowałem je sobie na pamiątke... mają wytłoczone na sobie 42 i drugi 38... może to jeszcze oemowe
ale później było już tylko lepiej, wpadły nowe tłoczki wszystkie nowe gumki i hula jak ta lala... tzn narazie się układa ;P
jakby ktoś był chętny na te alusy 17 to tanio oddam!
3 czarne kluczyki, 1 szary, 1 czerwony, 2 piloty, brak blaszki z nr ale za to na czerwonym kluczyku jest jakaś wlepka z numerkami i literkami
Książka serwisowa, oczywiście PL, jest adres 1szego właściciela.
Instrukcja obsługi PL i książeczka z dilerami Hondy.
Wolny dzień postanowiłem zdeka spędzić przy KA9... ogólnie auto wymyte i poźniej nawoskowane... a i jeszcze przeleciałem wszystkie uszczelki od drzwi i klapy bagażnika sylikonem do uszczelek. Dla mojego lakieru potrzeba glinkowania i korekty, ale to dopiero na wiosnę, nie mam już czasu i ochoty bawić się w korekty na świeżym powietrzu gdzie na dworzu coraz zimniej... a na działce nie mam ciepłej wody, fotki wnętrza (te wcale nie czyszczone ...jeszcze, ale zawisła nowa choinka na lusterku), a i już śmigam na seryjnym kole (te niestety ostro utlenione i z bliska straszy dosłownie) z zimowymi oponami.
Jako że u mnie znajduje się licznik z amerykańca/anglika auto nie jest wyposażone we wszystkie kontrolki jak ma EU, np nie mam w liczniku kontolki od TCS... mam za to taką kontrolkę...(mowa o tej co wygląda jak nagrzany tłumik/katalizator), ktoś wie za co ona odpowiada? Dodam że nie zapala się ona ani przy zapłonie ani w żadnym innym momencie
I tu takie 2 fotki po wosku, efekt słaby bo lakier jest już chropowaty.. ale na wiosnę popracujemy nad tym
Poźniej wypadł mi wolny weekend a nie chciałem go zmarnować...
i tu już poskładana wiązka do kupy razem z całą lampą
fotki z odblokowanymi side markerami
Następne mody szafy... tym razem zmieniły się delikatnie tylne lampy, kierunkowskazy stały się bardziej bursztynowo/czerwone ale świecą na pomarańczowo, no i przednie trochę ściemniały... jak mi się znudzą bądź będą przeszkadzać to wrócę do serii... w planie jest także czarny grill
dziękuję za uwagę, przepraszam za ilość fotek
pozdrawiam
- Wloczykij1983
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 cze 2014 17:06
- Auto: CG4
- silnik: F20B7
Re: KA9 low budget by Bonio
Miło się ogląda, miło się czyta. Dwa słowa : PIĘKNA ROBOTA!
Przed Accordem sam czaiłem się na podobnego Legenda. Czemu nie kupiłem? Nie wiem. Tak jak teraz zastanawiam się dlaczego nie wziąłem 3.0 zamiast 2.0
Przed Accordem sam czaiłem się na podobnego Legenda. Czemu nie kupiłem? Nie wiem. Tak jak teraz zastanawiam się dlaczego nie wziąłem 3.0 zamiast 2.0
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2000
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: KA9 low budget by Bonio
To mamy podobnie bo i ja się KA8 czaiłem ,ale pewnie 3,5 l mnie troche przeraziło i automat to jeszcze nie dla mnie jak się z cifka przesiadasz.
Pogratulować auta i zaangażowania.
Pogratulować auta i zaangażowania.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: KA9 low budget by Bonio
Boniek eleganckie to autko, chyba tylko tylny zderzak masz do malowania ?
a nie szukałeś polifta ? jeszcze ciekawiej wygląda.
I tych kluczyków to nie jest za dużo ? zawsze mi się wydawało że mają być 2 - czarne, 1-szary serwisowy, 1- czerwony do programowania
a nie szukałeś polifta ? jeszcze ciekawiej wygląda.
I tych kluczyków to nie jest za dużo ? zawsze mi się wydawało że mają być 2 - czarne, 1-szary serwisowy, 1- czerwony do programowania
Re: KA9 low budget by Bonio
dzięki za komenty.
Prywo, do malowania jest zderzak tył (obity z jednej strony aż popękały spinki zderzaka pod klapą bagażnika na stelażu), zderzak przód, do wymiany drzwi kierowcy bo wychodzi rdza w dziwnym miejscu + do tego pod uszczelką nad lusterkiem tak samo jak w accordach no i do zrobienia nadkola tylne... Ale nic nie wymagałem od tego samochodu bo dałem za niego niewielką kasę. Nie szukałem polifta bo trzeba by było wyłożyć na cos fajnego ponad 15tysi, a ja zanabyłem tego legenda za mniej niż wzięłem za Toyotę. Ogólnie miałbyć LS400 96-98r... ale jak ujżałem cenę tego auta to musiałem zareagować... w dodatku w takiej opcji...
Kluczy jest tyle ile powinno być, chyba nawet w serwisówce jest opisane ile jakich ma być, dodatkowo niektóre jeszcze utytłane w jakimś zielonkawym smarze.
Napewno auto nie powtarzalne, taki przedlift wyposazony jak polift, okazuje się ze przedlifty nie miały el regulacji kierownicy z trybem auto, nie miały pasa na kanapie 3punktowego tylko biodrowy, nie wiem do jakiej opcji wkładali imitację drewna pod poduszką pasażera ale mega cięzko to znaleść (polifty wogóle tego nie miały), no i mam duży logotyp Hondy na grillu, gdzie wszystkie inne mają małe ot co, nawet na forum legenda chłopaki byli zdziwieni i przekonani że takiej opcji do przedlifta nie było... a jednak... ja to zawszę trafię jakiś wynalazek
Prywo, do malowania jest zderzak tył (obity z jednej strony aż popękały spinki zderzaka pod klapą bagażnika na stelażu), zderzak przód, do wymiany drzwi kierowcy bo wychodzi rdza w dziwnym miejscu + do tego pod uszczelką nad lusterkiem tak samo jak w accordach no i do zrobienia nadkola tylne... Ale nic nie wymagałem od tego samochodu bo dałem za niego niewielką kasę. Nie szukałem polifta bo trzeba by było wyłożyć na cos fajnego ponad 15tysi, a ja zanabyłem tego legenda za mniej niż wzięłem za Toyotę. Ogólnie miałbyć LS400 96-98r... ale jak ujżałem cenę tego auta to musiałem zareagować... w dodatku w takiej opcji...
Kluczy jest tyle ile powinno być, chyba nawet w serwisówce jest opisane ile jakich ma być, dodatkowo niektóre jeszcze utytłane w jakimś zielonkawym smarze.
Napewno auto nie powtarzalne, taki przedlift wyposazony jak polift, okazuje się ze przedlifty nie miały el regulacji kierownicy z trybem auto, nie miały pasa na kanapie 3punktowego tylko biodrowy, nie wiem do jakiej opcji wkładali imitację drewna pod poduszką pasażera ale mega cięzko to znaleść (polifty wogóle tego nie miały), no i mam duży logotyp Hondy na grillu, gdzie wszystkie inne mają małe ot co, nawet na forum legenda chłopaki byli zdziwieni i przekonani że takiej opcji do przedlifta nie było... a jednak... ja to zawszę trafię jakiś wynalazek
- seba2213
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: V6
- Lokalizacja: Śląsk
Re: KA9 low budget by Bonio
Gratulacje super sztuka
ps.ten przycisk od przeciwmgłowych na środku deski nie pasował by do Coupety??
ps.ten przycisk od przeciwmgłowych na środku deski nie pasował by do Coupety??
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: KA9 low budget by Bonio
cacy furka. mega mi się podoba. no i pięknie ogarniana, czekam na siakieś nowe niusy
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: KA9 low budget by Bonio
wszystko idzie ładnie do przodu
ale dlaczego "kwadratowa" rejestracja z tyłu ?
ale dlaczego "kwadratowa" rejestracja z tyłu ?
Re: KA9 low budget by Bonio
seba do super sztuki to mu wiele brakuje, grunt że jest sprawny i nie tłuczony
a co do guzika, musiałby ktoś zmierzyć guzik w coupe, mógłbym zmierzyć swój i byśmy wiedzieli, z tego co się zorientowałem to CG2/CG4 ma spryski lamp takie jak ma KA9 po lifcie, więc jak komuś brakuje sprysków w zderzaczu to legend po fl ma raczej takie same
kriss, ogarniam na tyle na ile mi budget pozwala i czas, a jest to raczej low budget i z czasem to tak średnio, tym bardziej że pora jesienno/zimowa to będzie mega zastój w temacie ale modów mam jeszcze kilka w planie... tylko hajsu potrzeba
przemek w moich autach "zabawkach" zawsze była kwadratowa tablica więc wylądowała i tutaj, poza tym blenda usa i eu jest tych samych gabarytów, różnią się tylko przetłoczeniami wewnątrz klapy ... z czasem wpadnie mała rejestracja z allegro aby było bardziej po amerykańsku
cieszę się, że podobają się mody... tylko jak coś będzie nie pasować to też mówić, bo sam nie wiem kiedy zacznę z autem przeginać a na pl forum legenda nie ma tendencji do tuningów, wszyscy są fanami serii i najlepiej im jak jest seria, tylko to nudne jak flaki z olejem bo nie ma co komentować i co oglądać a tym bardziej czym się inspirować... więc na pl scenie legenda to chyba moj przedlift będzie kontrowersyjnym przykładem modyfikacji tego auta hehe, przynajmniej tak mam w planach
a co do guzika, musiałby ktoś zmierzyć guzik w coupe, mógłbym zmierzyć swój i byśmy wiedzieli, z tego co się zorientowałem to CG2/CG4 ma spryski lamp takie jak ma KA9 po lifcie, więc jak komuś brakuje sprysków w zderzaczu to legend po fl ma raczej takie same
kriss, ogarniam na tyle na ile mi budget pozwala i czas, a jest to raczej low budget i z czasem to tak średnio, tym bardziej że pora jesienno/zimowa to będzie mega zastój w temacie ale modów mam jeszcze kilka w planie... tylko hajsu potrzeba
przemek w moich autach "zabawkach" zawsze była kwadratowa tablica więc wylądowała i tutaj, poza tym blenda usa i eu jest tych samych gabarytów, różnią się tylko przetłoczeniami wewnątrz klapy ... z czasem wpadnie mała rejestracja z allegro aby było bardziej po amerykańsku
cieszę się, że podobają się mody... tylko jak coś będzie nie pasować to też mówić, bo sam nie wiem kiedy zacznę z autem przeginać a na pl forum legenda nie ma tendencji do tuningów, wszyscy są fanami serii i najlepiej im jak jest seria, tylko to nudne jak flaki z olejem bo nie ma co komentować i co oglądać a tym bardziej czym się inspirować... więc na pl scenie legenda to chyba moj przedlift będzie kontrowersyjnym przykładem modyfikacji tego auta hehe, przynajmniej tak mam w planach
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: KA9 low budget by Bonio
tak trzymać, musi być ktoś pierwszy przecierający szlaki bo auto ma duży potencjał, dobre koło i gleba zrobią grubą robotęBonio pisze:więc na pl scenie legenda to chyba moj przedlift będzie kontrowersyjnym przykładem modyfikacji tego auta hehe, przynajmniej tak mam w planach
http://www.aimgain.net/products/aero/img/pic1_ka9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.acuraworld.com/forums/attach ... skprl1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;