Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Słabo działające ogrzewanie - Accord CP2 '09
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Słabo działające ogrzewanie - Accord CP2 '09
Nie musi stac pod drzewami wystarczy ze jezdzi i syfu nalapie, a kabinowy powinno sie zmieniac w miare czesto, ja wymieniam 2 razy do roku
Re: Słabo działające ogrzewanie - Accord CP2 '09
Dziś nie miałem warunków aby próbować przepłukać nagrzewnicę ,ale
zdjąłem schowek pasażera i przyglądałem się czy pracują silniczki przy zmianie temperatury.
Okazuje że coś tam się rusza ale tylko gdy temperaturę na konsoli reguluję w zakresie od LO-71*F lub schodzę z 71*F-LO (minimum)
Najniższa temperatura na wyświetlaczu jaką można ustawić to 58*F (podziałka niżej daje LO), najwyższa 88*F (powyżej jest HI).
Rozumiem że LO i HI to nastawy nie kontrolowane przez klimatronik tylko możliwie najzimniej bądź najbardziej gorąco.
Wygląda to tak, że gdy ogrzewanie ustawione jest na max (HI) to zmniejszając temperaturę na konsoli przełącznikiem kolejno HI-88-87-86...72 nie dzieje się nic - silniczek jest w tym samym położeniu. Dopiero od 72 i schodząc niżej widać że cięgło sterowane tym silniczkiem delikatnie zmienia swoje położenie. Najbardziej to widać, gdy schodzę z 58*F do oporu w dół (LO) - wtedy silniczek sterowania wyraźnie zmienia położenia cięgła.
Zastanawia mnie brak zmiany położenia od 72* w górę. Wygląda to tak jakby do końca te klapy sterowania nie działały jak należy.
Inna sprawa że 72*F to daje 20C a więc przy tej temperaturze na zewnątrz powinno lecieć w miare ciepłe powietrze z nawiewów.
Tak samo wygląda praca silniczka z prawej strony (po odkręceniu schowka) jak i z lewej pod kierownicą - pracują w tym samym zakresie zmian temperatur na konsoli.
zdjąłem schowek pasażera i przyglądałem się czy pracują silniczki przy zmianie temperatury.
Okazuje że coś tam się rusza ale tylko gdy temperaturę na konsoli reguluję w zakresie od LO-71*F lub schodzę z 71*F-LO (minimum)
Najniższa temperatura na wyświetlaczu jaką można ustawić to 58*F (podziałka niżej daje LO), najwyższa 88*F (powyżej jest HI).
Rozumiem że LO i HI to nastawy nie kontrolowane przez klimatronik tylko możliwie najzimniej bądź najbardziej gorąco.
Wygląda to tak, że gdy ogrzewanie ustawione jest na max (HI) to zmniejszając temperaturę na konsoli przełącznikiem kolejno HI-88-87-86...72 nie dzieje się nic - silniczek jest w tym samym położeniu. Dopiero od 72 i schodząc niżej widać że cięgło sterowane tym silniczkiem delikatnie zmienia swoje położenie. Najbardziej to widać, gdy schodzę z 58*F do oporu w dół (LO) - wtedy silniczek sterowania wyraźnie zmienia położenia cięgła.
Zastanawia mnie brak zmiany położenia od 72* w górę. Wygląda to tak jakby do końca te klapy sterowania nie działały jak należy.
Inna sprawa że 72*F to daje 20C a więc przy tej temperaturze na zewnątrz powinno lecieć w miare ciepłe powietrze z nawiewów.
Tak samo wygląda praca silniczka z prawej strony (po odkręceniu schowka) jak i z lewej pod kierownicą - pracują w tym samym zakresie zmian temperatur na konsoli.