Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord CG2 by matecojewate
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 paź 2014 20:43
- Auto: Accord
- silnik: 3.0
Accord CG2 by matecojewate
Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: Accord Coupe
SILNIK: 3.0 V6 J30A1
MOC: 200 KM
KOLOR NADWOZIA: Zieleń
ŚRODEK: Jasna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: letnie - oryginalne; zimowe - jeden z podstawowych modeli RIAL 15' - PASKUDY! opony wyglądają jak balony
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: seria, radio Pioneer Honda 639tw
DODATKI: brak
PLANY: Generalnie cel jaki mi przyświeca to żeby zachować samochód jak najbliżej serii. Auto ma przejechane 116 000 km i mam podstawy żeby w to wierzyć, bo kontaktowałem się z niemieckim dealerem Hondy gdzie samochód był serwisowany do 2012 roku. Rzecz jasna od razu po zakupie wymieniałem komplet filtrów, olej silnikowy (LM 5w30 - tak jak jest zalecane w amerykańskiej serwisówce), olej w skrzyni na oryginalny Hondy DW1. Niedawno oddałem auto do regulacji zaworów (niestety w Lublinie, gdzie studiuję nie mam żadnego zaufanego mechanika więc musiałem jechać do zdzierców z ASO; btw, może ktoś poleci jakiegoś mechanika w Lublinie lub w Białymstoku?) Z bliższych planów:
-ponowna zmiana oleju w skrzyni
-wymiana oleju z powrotem na 10w40 z płukanką, bo po zmianie na 5w30 zauważyłem leciutkie wycieki (pewnie spod miski) i zwiększony apetyt na olej
-pomalowanie podłokietnika, bo jest już zmęczony (Niemiec miał chyba szorstkie łokcie)
-czyszczenie przepustnicy i egr
-za jakiś czas wymiana świec i przewodów
-pewnie trzeba będzie wymienić trochę rzeczy w zawieszeniu, bo już po trzech miesiącach jazy po wspaniałych lubelskich drogach coś lekko huczy na dziurach no i pewnie trzeba będzie wymienić amorki z tyłu, bo przy oględzinach gość mówił, że niewiele im zostało, a są jeszcze fabryczne
-wymiana podświetlenia w panelu radia
ROK: 1999
MODEL: Accord Coupe
SILNIK: 3.0 V6 J30A1
MOC: 200 KM
KOLOR NADWOZIA: Zieleń
ŚRODEK: Jasna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: letnie - oryginalne; zimowe - jeden z podstawowych modeli RIAL 15' - PASKUDY! opony wyglądają jak balony
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: seria, radio Pioneer Honda 639tw
DODATKI: brak
PLANY: Generalnie cel jaki mi przyświeca to żeby zachować samochód jak najbliżej serii. Auto ma przejechane 116 000 km i mam podstawy żeby w to wierzyć, bo kontaktowałem się z niemieckim dealerem Hondy gdzie samochód był serwisowany do 2012 roku. Rzecz jasna od razu po zakupie wymieniałem komplet filtrów, olej silnikowy (LM 5w30 - tak jak jest zalecane w amerykańskiej serwisówce), olej w skrzyni na oryginalny Hondy DW1. Niedawno oddałem auto do regulacji zaworów (niestety w Lublinie, gdzie studiuję nie mam żadnego zaufanego mechanika więc musiałem jechać do zdzierców z ASO; btw, może ktoś poleci jakiegoś mechanika w Lublinie lub w Białymstoku?) Z bliższych planów:
-ponowna zmiana oleju w skrzyni
-wymiana oleju z powrotem na 10w40 z płukanką, bo po zmianie na 5w30 zauważyłem leciutkie wycieki (pewnie spod miski) i zwiększony apetyt na olej
-pomalowanie podłokietnika, bo jest już zmęczony (Niemiec miał chyba szorstkie łokcie)
-czyszczenie przepustnicy i egr
-za jakiś czas wymiana świec i przewodów
-pewnie trzeba będzie wymienić trochę rzeczy w zawieszeniu, bo już po trzech miesiącach jazy po wspaniałych lubelskich drogach coś lekko huczy na dziurach no i pewnie trzeba będzie wymienić amorki z tyłu, bo przy oględzinach gość mówił, że niewiele im zostało, a są jeszcze fabryczne
-wymiana podświetlenia w panelu radia
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 paź 2014 20:43
- Auto: Accord
- silnik: 3.0
Re: Accord CG2 by matecojewate
Fotki
Ostatnio zmieniony 24 lut 2015 12:09 przez matecojewate, łącznie zmieniany 1 raz.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2000
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord CG2 by matecojewate
Fakt że balony na tych Rialach a i nie wiem czy dobrze widzę ,ale przednie koła są bardziej do tyłu w otworze z obu stron?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 paź 2014 20:43
- Auto: Accord
- silnik: 3.0
Re: Accord CG2 by matecojewate
O kurde rzeczywiście mogą być, dopiero teraz zauważyłem jak zwróciłeś na to uwagę... trzeba będzie się temu przyjrzeć.
A jeśli chodzi o koła to za tydzień zmieniam w końcu na letnie, mam nadzieję, że będzie dużo leeepiej
A jeśli chodzi o koła to za tydzień zmieniam w końcu na letnie, mam nadzieję, że będzie dużo leeepiej
Re: Accord CG2 by matecojewate
No też zauważyłem że przednia belka jak by cofnięta do tyłu i to nie z powodu skręconych kół bo zarówno z lewej jak i z prawej strony ewidentnie koła są cofnięte,ciekawe jak by to wyglądało przy 17 czy 18 feldze,także myślę że 15 nikt nie wsadził bez powodu... tylko żeby to cofnięcie się mniej w oczy rzucało.
Spasowanie lewego przodu drzwi+błotnik(szpary o góry prawie wcale nie ma ) oraz zderzak+błotnik delikatnie pisząc bardzo słabe,za to z tyłu zderzak jak i szpary dużo lepiej, tylko 3 znaczków z prawej strony brak, no ale ktoś mógł sobie zdjąć.
Do tego coś szybko te OEM amorki poleciały, w V6 u mnie po 250 poleciał tył, a przód po 220 tyś, także jakoś przebieg 116 tyś ni jak pasuję. Jak auto było serwisowane to przy 100 tyś wymieniono rozrząd? Bo nic o nim nie napisałeś.
Do tego wycieki oleju na 5w30 i konsumpcja oleju oraz stuki w zawieszeniu to trochę dziwne jak na przebieg podany przez Ciebie, do tego przejście na 10w40 nie jest zbyt trafionym pomysłem, proponuję zlokalizować wycieki i je usunąć jak najszybciej, a olej zastosować 5w40. W każdym bądź razie bezawaryjności i jak najszybszej realizacji planów żeby V6 sprawiało jak najwięcej przyjemności
Spasowanie lewego przodu drzwi+błotnik(szpary o góry prawie wcale nie ma ) oraz zderzak+błotnik delikatnie pisząc bardzo słabe,za to z tyłu zderzak jak i szpary dużo lepiej, tylko 3 znaczków z prawej strony brak, no ale ktoś mógł sobie zdjąć.
Do tego coś szybko te OEM amorki poleciały, w V6 u mnie po 250 poleciał tył, a przód po 220 tyś, także jakoś przebieg 116 tyś ni jak pasuję. Jak auto było serwisowane to przy 100 tyś wymieniono rozrząd? Bo nic o nim nie napisałeś.
Do tego wycieki oleju na 5w30 i konsumpcja oleju oraz stuki w zawieszeniu to trochę dziwne jak na przebieg podany przez Ciebie, do tego przejście na 10w40 nie jest zbyt trafionym pomysłem, proponuję zlokalizować wycieki i je usunąć jak najszybciej, a olej zastosować 5w40. W każdym bądź razie bezawaryjności i jak najszybszej realizacji planów żeby V6 sprawiało jak najwięcej przyjemności
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- SzwedziuZGR
- Posty: 414
- Rejestracja: 21 mar 2014 12:48
- Auto: IS300 SC
- silnik: 3.0R6 2JZ GE
- Lokalizacja: Zgierz
Re: Accord CG2 by matecojewate
Ładny lakierek powodzenia w modach i nie pisz posta pod postem bo nasz wspaniały przywódca duchowy Trojan cię opierdzieli
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 paź 2014 20:43
- Auto: Accord
- silnik: 3.0
Re: Accord CG2 by matecojewate
Rozrząd był zmieniany przy 90 tys. Generalnie wiem, że samochód miał lekką stłuczkę (zdjęcie). Ale czy to możliwe żeby przesunęła się belka...
- jerek
- Posty: 195
- Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Accord CG2 by matecojewate
Wydaje mi sie czy tylne kola tez sa bardziej do przodu przesuniete? Cos tu jest nie halo
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
Re: Accord CG2 by matecojewate
Honda widywana na mieście Przy najbliższej okazji przyjrze się jej dokładnie, pozdro
- SzwedziuZGR
- Posty: 414
- Rejestracja: 21 mar 2014 12:48
- Auto: IS300 SC
- silnik: 3.0R6 2JZ GE
- Lokalizacja: Zgierz
Re: Accord CG2 by matecojewate
widać że pod coś wjechał może belka się wykrzywiła.
A peugeot niebiesko obok z mojego miasta EZG
A peugeot niebiesko obok z mojego miasta EZG