CG2 od wysia
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: CG2 od wysia
Ja nie miałem żadnych objawów i też mi sie urwał ,na moje szczęście przy 0 km/h pod domem jak chciałem cofnąć.
BTW chyba nawet w tym kolorze Cisek ma nadkole z tej właśnie strony.
BTW chyba nawet w tym kolorze Cisek ma nadkole z tej właśnie strony.
- wysio
- Posty: 786
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: CG2 od wysia
Miałem sprzedać samochód, ale cały czas ze mną jest i ma się bardzo dobrze. Żadnych problemów. Skrzynia wymieniona rok temu z Anglika działa pięknie. Na jesień oddałem do profesjonalnego zabezpieczenia podwozia + mycie silnika. Pod maską wygląda jak nowy. Ogólnie po tylu latach auto cały czas daje dużo przyjemności z jazdy...
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Topólka
Re: CG2 od wysia
Bardzo fajny egzemplarz
Pewnie bez wkładek wydechu ładnie "gada"
Pewnie bez wkładek wydechu ładnie "gada"
- wysio
- Posty: 786
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: CG2 od wysia
Bez wkładek nawet nie jeżdżę, bo jest przesadnie głośno. Ale na wkładkach dźwięk mi się już podoba. Zwraca na siebie uwagę. Ostatnio zamówiłem z Ali inne - lepsze wkładki. Ciekaw jestem, jak to będzie "grało".
Generalnie mam chęć kupić legend 2006 lub świeższy, ale teraz na sprzedaż auta nie jest dobry czas..
Generalnie mam chęć kupić legend 2006 lub świeższy, ale teraz na sprzedaż auta nie jest dobry czas..
- wysio
- Posty: 786
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: CG2 od wysia
Kurcze, tęsknię już za wiosną. Auto stoi cały czas w garażu. Kupiłem na zimę niegłupią Mazde 2 1.3 sport, która jest bardzo ekonomiczna i idealna na dojazdy do pracy czy na miasto po zakupy.
W Hondzie zastał pomalowany tylny zderzak, bo był już bardzo porysowany, tylne nadkola zabezpieczone i pomalowane i wreszcie naprawiony i pomalowany prawy przedni błotnik po przygodzie z kołem. Za zderzakiem była masakra. Lampki od podświetlenia rejestracji aż się pourywały. Na szczęście znalazłem bardzo dobrego lakiernika, który ładnie mi to wszystko ogarnął za nieduże pieniądze.
Do zrobienia zostało mi usunięcie luzu w prawnym przednim kole - prawdopodobnie na końcówce drążka. Do kompletnej renowacji będę oddawać też felgi, bo już farba z nich schodzi. Będą zrobione na lekki połysk.
W Hondzie zastał pomalowany tylny zderzak, bo był już bardzo porysowany, tylne nadkola zabezpieczone i pomalowane i wreszcie naprawiony i pomalowany prawy przedni błotnik po przygodzie z kołem. Za zderzakiem była masakra. Lampki od podświetlenia rejestracji aż się pourywały. Na szczęście znalazłem bardzo dobrego lakiernika, który ładnie mi to wszystko ogarnął za nieduże pieniądze.
Do zrobienia zostało mi usunięcie luzu w prawnym przednim kole - prawdopodobnie na końcówce drążka. Do kompletnej renowacji będę oddawać też felgi, bo już farba z nich schodzi. Będą zrobione na lekki połysk.
- wysio
- Posty: 786
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: CG2 od wysia
Na liczniku stuknęło 271tyś km. Na początku lata oddałem auto do dobrego serwisu tylko od Hondy na wymianę końcówki drążka, lewego przegubu, oraz płynu wspomagania. Tydzień po odebraniu samochodu zaczęło mi szumieć tylne łożysko i trzeba było wymienić piastę. Do zrobienia została mi jeszcze przednia prawa piasta, gdyż na skręcie w lewo już słychać łożysko. Odezwały się też hamulce - zaczęło nieprzyjemnie bić przy hamowaniu z większych prędkości. Mój obecny zestaw to tarcze A.B.S. z klockami ATE. Zrobiłem na nim 30tyś i trzeba wszystko wyrzucić, także nie polecam. W dodatku te klocki mocno pylą i felgi szybko tracą swój blask. Obecnie chyba się zdecyduje na tarcze HERTH+BUSS JAKOPARTS, które chyba są najlepsze z tych dostępnych - przynajmniej tylko na nich są wypisane jakieś certyfikaty. Klocki tym razem zmienię na Ebc Ultimax II. Chyba nie ma nić lepszego w przystępnej cenie.
Tymczasem korzystając z pięknej, jesiennej niedzieli, zrobiłem wreszcie glinkowanie i położyłem wosk. Efekt robi wrażenie.
Zastanawiałem się już kilka razy nad sprzedażą auta, ale nadal mi sprawia przyjemność z jazdy, a po drugie nie widzę za bardzo nic, co by mnie tak mocniej urzekło. Jedynie może Acura TL IV 3.7 SH-AWD, ale trzeba by ją targać ze stanów. U nas brak....
Tymczasem korzystając z pięknej, jesiennej niedzieli, zrobiłem wreszcie glinkowanie i położyłem wosk. Efekt robi wrażenie.
Zastanawiałem się już kilka razy nad sprzedażą auta, ale nadal mi sprawia przyjemność z jazdy, a po drugie nie widzę za bardzo nic, co by mnie tak mocniej urzekło. Jedynie może Acura TL IV 3.7 SH-AWD, ale trzeba by ją targać ze stanów. U nas brak....
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2140
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: CG2 od wysia
Nie sprzedawaj. Jeździj, dopóki będzie można, albo się rozpadnie. Skoro cieszy jazda nią, to nie ma powodu.wysio pisze:Na liczniku stuknęło 271tyś km. Na początku lata oddałem auto do dobrego serwisu tylko od Hondy na wymianę końcówki drążka, lewego przegubu, oraz płynu wspomagania. Tydzień po odebraniu samochodu zaczęło mi szumieć tylne łożysko i trzeba było wymienić piastę. Do zrobienia została mi jeszcze przednia prawa piasta, gdyż na skręcie w lewo już słychać łożysko. Odezwały się też hamulce - zaczęło nieprzyjemnie bić przy hamowaniu z większych prędkości. Mój obecny zestaw to tarcze A.B.S. z klockami ATE. Zrobiłem na nim 30tyś i trzeba wszystko wyrzucić, także nie polecam. W dodatku te klocki mocno pylą i felgi szybko tracą swój blask. Obecnie chyba się zdecyduje na tarcze HERTH+BUSS JAKOPARTS, które chyba są najlepsze z tych dostępnych - przynajmniej tylko na nich są wypisane jakieś certyfikaty. Klocki tym razem zmienię na Ebc Ultimax II. Chyba nie ma nić lepszego w przystępnej cenie.
Tymczasem korzystając z pięknej, jesiennej niedzieli, zrobiłem wreszcie glinkowanie i położyłem wosk. Efekt robi wrażenie.
Zastanawiałem się już kilka razy nad sprzedażą auta, ale nadal mi sprawia przyjemność z jazdy, a po drugie nie widzę za bardzo nic, co by mnie tak mocniej urzekło. Jedynie może Acura TL IV 3.7 SH-AWD, ale trzeba by ją targać ze stanów. U nas brak....
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: CG2 od wysia
Obawiam się że jak szóste geny zaczną już tak naprawdę się rozpadać i nie będzie co ratować to zostanie grzebanie w rodzimym rynku lub sprowadzanie z USA końcówki 8 i całej 9 generacji. Dlatego zawczasu kupiłem 8 żeby potem nie "polować" i mam nadzieję że tak jak szósta uda się nią 7 lat prawie bezawaryjnie przejeździć. Tylko co potem? Ale o to będę się martwił w okolicy 2028 roku
- Edi
- Moderator
- Posty: 1396
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: CG2 od wysia
Bardzo ładnie .wysio pisze: Tymczasem korzystając z pięknej, jesiennej niedzieli, zrobiłem wreszcie glinkowanie i położyłem wosk. Efekt robi wrażenie.
Nie sprzedawaj, bo potem będziesz szukał innego egzemplarza 6 gena w qp .
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: CG2 od wysia
wysio pisze: Zastanawiałem się już kilka razy nad sprzedażą auta
Ileż razy ja miałem takie myśli...
Podziwiam ludzi którzy potrafią jeździć autem, na stalówkach z kołpakami... używając go jak szczoteczki do zębów i na nic nie patrzeć i zmieniając fury raz na dwa lata...
W ogóle to czasami mi się wydaje, że przez tą "ponadczasowość" VI gena i IV gena utknąłem w czarnej d... jeśli chodzi o postęp technologiczny i pewne zmiany na rynku motoryzacyjnym... ale wchodząc do garażu i widząc czy VI czy IV przy której teraz rzeźbie to te "złe" myśli odchodzą. Chyba te dwie budy spróchnieją do końca przy mnie tzn. razem ze mną xD
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle