Moj civic 4g :D
: 31 lip 2011 15:12
Auto: Honda Civic '90 hb ed6
Silnik: standardowe d15b2 przerobione na mpfi, kapitalny remont silnika na oem'owych klamotach dokonany pod koniec 2009roku przy przebiegu 230tys km
Dolot: kompletny Aoma zakonczony stozkiem aoma. Short ram na zime,cai na lato,niedlugo zmiana filtra na fujite
Uklad napedowy: skrzynia biegow byla seria jest hybryda, + odchudzony zamach na 4kg
Uklad wydechowy: Kolektor 4-2-1 2" na wyjsciu reszta skunk2 mega power 2,25"
Zawieszenie: amortyzatory i sprezyny supersport, amorki -50 springi -60
Uklad hamulcowy: seria powymieniane tarcze i klocki na EBC i jakies okladziny w bembnach
Wnetrze: Seria brak jakichs dodatkowych udziwnien typu malowane plastiki
Elektryka: Nic poza el. regulacja wysokosci swiatel
Body kit: Zderzak tyl z kanadyjki,lampy tylne z kanadyjki,kupa wgniotek i sporo rdzy, bagaznik dachowy, bra na masce, po blacharce dojdzie midwing i lotka sir'a
Krotki opis auta: Honde kupilem w 2006r. mial byc to samochod do nauki jazdy,ale jakos szybko zmienilem do tego nastawienie no i jest moim oczkiem w glowie,poki co pompuje w nia tyle kasy ile tylko moge. Ogolny plan auta? Zrobic wszystko od podstaw zeby auto bylo tylko sezonowa zabawka dajaca spora frajde z jazdy,no i oczywiscie dalsze modyfikacje d15
a teraz czas na foty
tak wygladala w dniu zakupu
pozniej przechodzila jakies metamorfozy
troche audio
pozniej siadla na glebe
z nudow licznik w milach i zielone wskazowki
a jeszcze pozniej sie wkurzylem na zuzycie oleju i jazde 8 miesiecy na wydmuchanej uszczelce pod glowica
no i takie rozne
mocy po modyfikacjach,a w sumie tylko po mpfi i stozku i braku kata i koncowym wm sporcie wyszlo tyle
tu fota hybrydy
civica z krotka 3 i 4
JDM'owy gadzet ktory bedzie trzeba odrestaurowac jakos,jak widac jest on delikatnie zdeformowany (prawa strona lotki jest ciutke pokoszona) ale mam nadzieje ze nikt z poziomica nie bedzie mi tego mierzyl Ori z japonji
Silnik: standardowe d15b2 przerobione na mpfi, kapitalny remont silnika na oem'owych klamotach dokonany pod koniec 2009roku przy przebiegu 230tys km
Dolot: kompletny Aoma zakonczony stozkiem aoma. Short ram na zime,cai na lato,niedlugo zmiana filtra na fujite
Uklad napedowy: skrzynia biegow byla seria jest hybryda, + odchudzony zamach na 4kg
Uklad wydechowy: Kolektor 4-2-1 2" na wyjsciu reszta skunk2 mega power 2,25"
Zawieszenie: amortyzatory i sprezyny supersport, amorki -50 springi -60
Uklad hamulcowy: seria powymieniane tarcze i klocki na EBC i jakies okladziny w bembnach
Wnetrze: Seria brak jakichs dodatkowych udziwnien typu malowane plastiki
Elektryka: Nic poza el. regulacja wysokosci swiatel
Body kit: Zderzak tyl z kanadyjki,lampy tylne z kanadyjki,kupa wgniotek i sporo rdzy, bagaznik dachowy, bra na masce, po blacharce dojdzie midwing i lotka sir'a
Krotki opis auta: Honde kupilem w 2006r. mial byc to samochod do nauki jazdy,ale jakos szybko zmienilem do tego nastawienie no i jest moim oczkiem w glowie,poki co pompuje w nia tyle kasy ile tylko moge. Ogolny plan auta? Zrobic wszystko od podstaw zeby auto bylo tylko sezonowa zabawka dajaca spora frajde z jazdy,no i oczywiscie dalsze modyfikacje d15
a teraz czas na foty
tak wygladala w dniu zakupu
pozniej przechodzila jakies metamorfozy
troche audio
pozniej siadla na glebe
z nudow licznik w milach i zielone wskazowki
a jeszcze pozniej sie wkurzylem na zuzycie oleju i jazde 8 miesiecy na wydmuchanej uszczelce pod glowica
no i takie rozne
mocy po modyfikacjach,a w sumie tylko po mpfi i stozku i braku kata i koncowym wm sporcie wyszlo tyle
tu fota hybrydy
civica z krotka 3 i 4
JDM'owy gadzet ktory bedzie trzeba odrestaurowac jakos,jak widac jest on delikatnie zdeformowany (prawa strona lotki jest ciutke pokoszona) ale mam nadzieje ze nikt z poziomica nie bedzie mi tego mierzyl Ori z japonji