Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Prawidłowa praca automata CG2?
Prawidłowa praca automata CG2?
Nurtuje mnie taka oto wątpliwość odnośnie prawidłowego przenoszenia mocy na koła poprzez automat w CG2 Samochód przy ruszaniu na mokrej nawierzchni bardzo szybko gubi przyczepność, nawet przy bardzo lekkim muśnięciu gazu, natomiast na suchej drodze przy wduszeniu gazu w podłogę owszem ruszy płynnie i dynamicznie ale bez jakiegokolwiek "zakwiczenia" (Od razu uprzedzam złośliwe komentarze .... nie leczę żadnych kompleksów paleniem gumy), chodzi mi o kwestię techniczną, czy taki sposób przenoszenia napędu jest prawidłowy. Wiem, że z naszych qperków, to żadne ściganty, ale mam pytanie jak zachowują się wasze auta przy energicznym ruszaniu. Tym bardziej, że nie odczuwam żadnego ślizgania na skrzyni i w moim przekonaniu skrzynia działa właściwie.
Re: Prawidłowa praca automata CG2?
Wydaję mi się że jest wszystko w porządku. Nie ma w sumie jak "strzelić ze sprzęgła" z racji AT. Sporadycznie udawało mi się zapiszczeć na suchym, częściej pisk był przy zmianie z 1 na 2 bieg Ale to z racji przeciągania skrzyni przy zmianie między pierwszym a drugim biegiem. Z kolei na mokrym to bardzo często przeklinałem że żaden ćwok nie wpadł na pomysł zamontowania TC do 200ps(tzn. są ale jak wiadomo dopiero w poliftach wpadł ktoś na ten pomysł) A gdy zamontowałem 15 na zimę to dopiero była jazda jak na slikach
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Prawidłowa praca automata CG2?
Racja. Zresztą nie trzeba do tego V6-ki. U mnie w CG4 jak jest mokro czy już nie daj Boże ślisko to wystarczy nieopatrznie wcisnąć mocniej gaz przy ruszaniu i się można zdziwićslepak pisze:Z kolei na mokrym to bardzo często przeklinałem że żaden ćwok nie wpadł na pomysł zamontowania TC do 200ps(tzn. są ale jak wiadomo dopiero w poliftach wpadł ktoś na ten pomysł) A gdy zamontowałem 15 na zimę to dopiero była jazda jak na slikach