Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Mi coś się wydaje że powinien być lany wyłącznie atf hondy. Komuś po wlaniu oleju hondy przestała szarpac
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 12 paź 2015 10:30
- Auto: Accord cg2
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Poznań
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Moim zdaniem, może być nie hondy, ale oczywiście musi być zgodny z dexron 3. Dużo osób z naszego forum jak i z forum z USA jezdzi i poleca Valvoline atf, sam taki zalewałem do skrzyni i jestem zadowolony. Mam też osobną chłodnicę i wszystko super śmiga, biegi ładnie zmienia.
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Ciekawe co zostało wlane skoro po 3 litrach takie cyrki....Guras pisze:No to dorzucę swoje dwa grosze do wiedzy z automatu
Dałem auto do mechanika na wymianę filtrów i płynów
Przy okazji wymiana statyczna oleju w skrzyni
Po wymianie sytuacja wygląda tak:
2 bieg wchodzi bardzo ciężko, czasami wcale
Kickdown nie działa
1 bieg chropocze
Skrzynia do remontu/wymiany
Niestety złamałem zasadę
Jak jest dobrze to nic nie rób...
Sam robiłem z dwie wymiany dynamiczne na jakimś Niemieckim zamienniku(2 x po 10 litrów) i jeździła,zawsze powtarzałem że mieszanie świeżego oleju ze starym nie jest dobrym pomysłem.
Ale jak pamiętam auto ma koło 330 tyś km i skrzynia tykana nie była nigdy, a gdy już samochód kupowałeś wiedziałeś jak pracuje.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- tomson1991
- Posty: 85
- Rejestracja: 15 sie 2015 20:43
- Auto: CG
- silnik: 3.0
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Kupiłem chłodnice oleju, chce jechać do " majstrów " żeby mi zrobili okucia pod OEM średnice. Nie mam kiedy ściągać zderzaka, czy ktoś może mi powiedzieć jakie wymiary okucia trzeba zrobić żeby pasowały pod seryjne węże, bo średnice które są na chłodnicy aftermarketowej zmierzą sobie na miejscu
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Jak CI obiecał Mieszko na mini czacie dostaniesz teraz zjebkę!!!
Możesz sobie sam zmierzyć!!!!
Hahahahahah
Toć mówiłem Ci już że fi 10mm jest od środka.I nic tam nie zarabiaj tylko kup takie coś jak na obrazku i połącz stare z nowymi i po sprawie.
Możesz sobie sam zmierzyć!!!!
Hahahahahah
Toć mówiłem Ci już że fi 10mm jest od środka.I nic tam nie zarabiaj tylko kup takie coś jak na obrazku i połącz stare z nowymi i po sprawie.
- Załączniki
-
- indeks.jpg (3.58 KiB) Przejrzano 6511 razy
- tomson1991
- Posty: 85
- Rejestracja: 15 sie 2015 20:43
- Auto: CG
- silnik: 3.0
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
A gdzie drogi kolego mogę takie coś dostać lub jak się nazywa NIE DAM SIĘ ZLINCZOWAĆ
- seba2213
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: V6
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
http://allegro.pl/lacznik-dwojnik-mosie ... 50225.html" onclick="window.open(this.href);return false;tomson1991 pisze:A gdzie drogi kolego mogę takie coś dostać lub jak się nazywa NIE DAM SIĘ ZLINCZOWAĆ
obi Castorama Motoryzacyjne itp.
- tomson1991
- Posty: 85
- Rejestracja: 15 sie 2015 20:43
- Auto: CG
- silnik: 3.0
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Ok dzięki wielkie jutro się przejadę i na żywo to obadam.
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
Witam
Chciałbym tylko napisać, że po 5 latach śmiagania CG2, od 4 bodajże z dodatkową chłodnicą skrzyni, wszystko śmiga jak należy,skrzynia działa tak jak działała bez remontu, a lekko nie ma. Mam bardzo ciężką nogę, bardzo dużo kickdownów leci,bardzo dużo wysokich prędkości.
Chciałbym tylko napisać, że po 5 latach śmiagania CG2, od 4 bodajże z dodatkową chłodnicą skrzyni, wszystko śmiga jak należy,skrzynia działa tak jak działała bez remontu, a lekko nie ma. Mam bardzo ciężką nogę, bardzo dużo kickdownów leci,bardzo dużo wysokich prędkości.
Re: Chłodnica oleju skrzyni biegów do cg2
To grosik ode mnie.
Jak skrzynia się rozgrzała trochę mocniej, to mi już elektrozawory wariowały, biegi wchodziły z opóźnieniem itp.
Zapewne to efekt zużycia elektrozaworów i przepuszczają gorący (przez to rzadszy) olej tam, gdzie nie powinny, albo wtedy, gdy nie powinny.
Ale chwilę po rozgrzaniu, skrzynia chodziła ładnie.
Zamiast inwestować w komplet nowych elektrozaworów (wszyscy w temacie się orientują, jakie to kwoty), postanowiłem spróbować z dodatkową chłodnicą...
Od jakichś 500-600 km jeżdżę na zamontowanej, "in-line" z oem, chłodnicą Hayden 678, zamiast łącznika wstawiłem dodatkowo filtr oleju.
Objawy zużycia zniknęły Skrzynia działa płynnie, na gorącym nie szarpie, nie przeciąga. Aż chce się znowu jeździć
edit mod
Jeszcze jedna sprawa. Według producenta chłodnic ATF, najlepszym i najbardziej wydajnym sposobem montażu jest podłączenie szeregowe z oem chłodnicą, na linii powrotnej z chłodnicy do skrzyni, z jak największym dystansem od chłodnic. Montaż nowej chłodnicy zamiast oem jest zalecany tylko wtedy, gdy chłodnica oem jest uszkodzona/zapchana itp. Ja zamontowałem jak w pierwszym przypadku, czyli w szereg. Po jeździe jest gorąca, znaczy działa Przy następnej wymianie oleju planuję wymienić "zwykły" szeregowy filtr oleju na magnetyczny, tyle ode mnie
Jak skrzynia się rozgrzała trochę mocniej, to mi już elektrozawory wariowały, biegi wchodziły z opóźnieniem itp.
Zapewne to efekt zużycia elektrozaworów i przepuszczają gorący (przez to rzadszy) olej tam, gdzie nie powinny, albo wtedy, gdy nie powinny.
Ale chwilę po rozgrzaniu, skrzynia chodziła ładnie.
Zamiast inwestować w komplet nowych elektrozaworów (wszyscy w temacie się orientują, jakie to kwoty), postanowiłem spróbować z dodatkową chłodnicą...
Od jakichś 500-600 km jeżdżę na zamontowanej, "in-line" z oem, chłodnicą Hayden 678, zamiast łącznika wstawiłem dodatkowo filtr oleju.
Objawy zużycia zniknęły Skrzynia działa płynnie, na gorącym nie szarpie, nie przeciąga. Aż chce się znowu jeździć
edit mod
Jeszcze jedna sprawa. Według producenta chłodnic ATF, najlepszym i najbardziej wydajnym sposobem montażu jest podłączenie szeregowe z oem chłodnicą, na linii powrotnej z chłodnicy do skrzyni, z jak największym dystansem od chłodnic. Montaż nowej chłodnicy zamiast oem jest zalecany tylko wtedy, gdy chłodnica oem jest uszkodzona/zapchana itp. Ja zamontowałem jak w pierwszym przypadku, czyli w szereg. Po jeździe jest gorąca, znaczy działa Przy następnej wymianie oleju planuję wymienić "zwykły" szeregowy filtr oleju na magnetyczny, tyle ode mnie