Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck). Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
farmi pisze:E tam za nowa jak jest ładne autko, nowoczesne radia itp nic nie za nowe wyślę kiedyś zdjęcie , gdy będę miał Osobiście nie widziałem ładniejszej kierownicy w żadnej hondzie niż VII gen polift. Nawet te nowsze mi się nie podobają, a i już nie pasują do naszego. zbyt kosmiczne. VII gen polift ostatnia 'niekosmiczna'
a ja do tego jeszcze dorzucę, że nawet przeszło mi przez myśl, żeby coś kminić z kierą z VIII gena, właśnie po to, żeby wnętrze odmłodzić, mimo wszystko nasze acco to jeszcze w miarę nowo wyglądająca buda, to nie 3 czy 4 generacja, to nie yountimer
Guras pisze:Może to ja już stary się robię ale jak dla mnie wygląda elegancko
Ta z VII gena jak dla mnie za nowa na nasze qp
I tutaj się nie zgodzę - to właśnie nasza kiera jest archaiczna i toporna nawet jak na lata produkcji naszych aut. Równie dobrze pasowałaby do Acc IV generacji i nikt by się nie poznał, że jest nieoryginalna Kiera z VIIg odmładza to wnętrze i nie zaburza nadmiernie jego stylistyki. Nie kłóci się z nim. Uważam, że to jest jeden z fajniejszych modów.
Było już kilka tematów o kierownicach, ale w żadnym nie znalazłem informacji, które mnie interesują. Kierownica w moim Akordzie jest mocno zmęczona i rozważam zmianę na cos innego. Widzę że popularny jest swap na kierę z VII gen, jednak mi ta kierownica zupełnie nie pasuje, to jest totalnie inna epoka i nie gra mi z designem wnętrza auta. Jako, ze miałem okazje wsiąść do preludy V i bardzo spodobała mi się pozycja za kierownica tam (kiera mniejsza i grubsza) to rozważałem zmianę na właśnie kierownice z Preludy. Czy wieloklin pasuje? Czy trzeba będzie ciąć i spawać ?
WG mnie do tej deski i wnętra idealnie pasuje kiera z vii gen, ale polift airbag, cycuszki + przyciski. Przedliftowa się gryzie, a OEM jest zbyt archaiczna do tego autka. Środek coupety moim zdaniem jak i cała linia jest 10 lat do przodu. Wygląda lepiej i bardziej nowocześnie niż w coupe 7 gen. W ogóle kiera, o której mówiłem to chyba najładniejsza jaka była w hondach. Z viii gen już by się gryzła. W preludzie jest archaiczna. W s2000 dziwna. Co do cięcia wieloklinu, ja tak robiłem: OEM kiere z cg4 załadowałem do Civica 5d VI, wieloklin wyciąłem po spawach szlifierką i przespawałem z OEM kiery, tzn spaw zrobił dobry spawacz. Spawy wyszły jak z fabryki , tylko trzeba trochę prezycji i cierpliwości, by idealnie dopasować : ) Komfort jazdy civiciem z tą kierą , jak i wygląd , znacznie wzrosły.
Nie mam pojęcia czy kiera z pralki podejdzie ,ale zgadzam się z Farmim że kiera z VII gena poliftowa idealnie się do tego wnętrza wpisuje. Mam taką i na tym opieram opinię.
Z pralki nie. Ja tam mam wogole kiere z logitecha u siebie ale wg. mojego spaczonego gustu poducha przedllift VII jest fajniejsza. Jakby co to mam poduche z VII polift na sprzedaz
Teraz bede robil kiere w Civic tez ze splaszczeniem spodu, chyba w evo3000. Sa na fejsie.