Strona 3 z 4

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 28 paź 2015 20:51
autor: QuicksilveR
O dobrych mechaników/elektryków samochodowych z okolic Rzeszowa to może warto się zapytać na grupie regionalnej Podkarpacie w Honda Accord Klub Polska http://www.accordklub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;.

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 29 paź 2015 22:46
autor: Trojan
Skoro nie chcesz wydać 20 kilka zeta na użyteczne urządzenie to nie... męcz się i szukaj dalej darmowego programu do kabelka bo TAM na forum tak było :?
tu masz sposób odczytywania błędów gratis
Aby odczytać kody błędów należy:

1. Ustawić kluczyk w stacyjce w położeniu "wyłączony"
2. Za pomocą zwory serwisowej zwieramy złącze serwisowe OBD2 PIN 4 i 9. Zamiast zwory serwisowej można użyć spinacza biurowego - sprawdza się wyśmienicie.
3. Przekręć kluczyk w stacyjce w położenie "zapłon"
4. Jeśli w pamięci ECU zapisane są kody usterek, to kontrolka "Check Engine" zacznie migać. Kontrolka sygnalizuje kody DTC ilością i długością błysków i może zasygnalizować kody kilku usterek zapisanych w pamięci ECU. Kody są wymigiwane jeden po drugim. Kody DTC od 1 do 9 są sygnalizowane serią krótkich rozbłysków. Kody od 10 do 92 sygnalizowane są serią długich a następnie krótkich rozbłysków. Długie rozbłyski określają pierwszą cyfrę kodu. Każdy z kodów należy odczytać przynajmniej dwa razy, by uniknąć pomyłki.
Jeśli w pamięci ECU nie ma zapisanych kodów błędów DTC, to po przekręceniu kluczyka w położenie "zapłon" kontrolka "Check Engine" zacznie świecić ciągłym światłem i nie będzie migać.
5. Po odczytaniu wszystkich kodów błędów zapisanych w pamięci ECU przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję "wyłączony". Wyjmujemy zworę (spinacz) ze złącza serwisowego.
Obrazek

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 30 paź 2015 11:33
autor: krisss111
a on nie będzie miał już tej kostki dwupinowej? żeby nie kombinowac z tą durzą?

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 30 paź 2015 11:45
autor: Trojan
Tego nie wiem musi sam poszukać. Poza tym jaśniej już się nie da tego pokazać.

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 30 paź 2015 11:46
autor: QuicksilveR
W VII gen. jest już złącze OBD2, tak jak w polifcie VI gen.
To małe złącze jest w przedliftach, jeśli o to Ci chodziło.

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 30 paź 2015 14:31
autor: krisss111
QuicksilveR pisze:W VII gen. jest już złącze OBD2, tak jak w polifcie VI gen.
To małe złącze jest w przedliftach, jeśli o to Ci chodziło.

nie to małe złącze jest w poliftach .... ja przynajmniej mam, zaraz obok tego dużego

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 01 lis 2015 21:47
autor: suli88
Ok, Panowie znajomy miał jakis tam sprzet i takie błedy wyskoczyły(P0420,430,174,172,175) Lecz na tym urzadzeniu pokazuje tylko kod a nie ma opisu. Mam jeszcze pytanie, mianowicie wymieniałem czujnik abs, po wymianie abs zgasł ale świeci się żółty trójkąt i po przejechaniu paru metrów zapala się TCS. Po skasowaniu wszystkich błędów dalej sie świeci. Jak to ogarnąć?

Dodam że opcja z zaciągnięciem ręcznego i trzymaniem przycisku TCS.... nie działa

Dobra, zrobione. Trzeba w obd pin 4 i 9 złączyć agrafką lub czymś innym. Jest dużo opisów na necie jak to zrobić gdyby coś to piszcie.

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 07 lis 2015 15:14
autor: Trojan
suli88 pisze:Dobra, zrobione. Trzeba w obd pin 4 i 9 złączyć agrafką lub czymś innym. Jest dużo opisów na necie jak to zrobić gdyby coś to piszcie.
Czyli co zrobione ?
Naprawiłeś samochód ?
Katalizator lub sondy walnięte :roll:

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 09 lis 2015 08:43
autor: suli88
Abs i TCS zrobione, świeci tylko check na blacie. Zamówiłem już 6 oryginalnych świec i cewek. Zobaczymy jak motor bedzie pracował, bo narazie go trzęsie jak nie powiem co

Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.

: 29 gru 2015 15:59
autor: suli88
Jeszcze raz witam Wszystkich.

Na tę chwilę co zrobione to wymienione filtry, świece oryginał, wszystkie 6 cewek, ustawiłem luzy zaworowe + wymiana uszczelek. Silnik pracuje bardzo ładnie, najgorzej tylko jak zimny to zawory sobie ładnie grają...Ale jak już złapie temperaturę to cichnie i chodzi równiutko. Czekam teraz na wymianę rozrządu ponieważ km nie ma dużo zrobionych ale 8 lat i dodatkowo poci spod rozrządu. Także wraz z kompletem rolek itp pójdą nowe uszczelniacze. Pozostał tylko problem "check engine" po zakupie kabelka który mi zaproponowaliście oraz diagnozie spinaczem są tylko dwa błędy 420 i 430 czyli bank1 i bank2. Katalizator czy mogą być to sondy? Jak mogę to sprawdzić?