Accord by Buzon
: 01 lis 2015 22:07
Witam,
ROK: 1995
MODEL: CD5
SILNIK: F22B1
MOC: 145KM
KOLOR NADWOZIA: biały
ŚRODEK: beżowy welur
UKŁAD WYDECHOWY:seria bez katalizatora
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: 15"
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: radio Alpine IDA-X 311, wzmacniacz Crunch, skrzynia Powerbass
PLANY:
- zrobienie tylnich nadkoli + poprawki lakiernicze
- gwint
Na razie tyle..
Honda w moim posiadaniu od lutego. Przedtem użytkowałem srebrne CG8. Niestety wypadek i zmiana auta. Po długich poszukiwaniach i przemyśleniach padło na CD5. Na razie konieczne sprawy mechaniczne (wymiana oleju, sworzni, piasty tył) a plany są po 1 - lekko odległe, po 2 - kosztowne. Ale są.. Na pewno będzie nisko i wolno. Więc na początek porządny zawias wpadnie (kasa się odkłada) a później koło, wydech, dolot.. zobaczymy. Zdjęcia z maja - nie mam czasu a poza tym oddają stan faktyczny.
Pozdrawiam!
ROK: 1995
MODEL: CD5
SILNIK: F22B1
MOC: 145KM
KOLOR NADWOZIA: biały
ŚRODEK: beżowy welur
UKŁAD WYDECHOWY:seria bez katalizatora
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: 15"
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: radio Alpine IDA-X 311, wzmacniacz Crunch, skrzynia Powerbass
PLANY:
- zrobienie tylnich nadkoli + poprawki lakiernicze
- gwint
Na razie tyle..
Honda w moim posiadaniu od lutego. Przedtem użytkowałem srebrne CG8. Niestety wypadek i zmiana auta. Po długich poszukiwaniach i przemyśleniach padło na CD5. Na razie konieczne sprawy mechaniczne (wymiana oleju, sworzni, piasty tył) a plany są po 1 - lekko odległe, po 2 - kosztowne. Ale są.. Na pewno będzie nisko i wolno. Więc na początek porządny zawias wpadnie (kasa się odkłada) a później koło, wydech, dolot.. zobaczymy. Zdjęcia z maja - nie mam czasu a poza tym oddają stan faktyczny.
Pozdrawiam!