Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Falujace obroty na biegu jalowym
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Jak pisałem że auto się nie wyłączało to dzisiaj 2 razy. Zauważyłem że jak już zejdzie z ssania i jest ciepły to jak stoje w miejscu i dodaje gazu to obroty spadają do 200 i zaraz ida w górę. Sam nie zgaśnie tylko zapewne jak dostaje większe obciążenie np ze wspomagania to mi wtedy gaśnie. Tylko pytanie bo miałem pare dni temu aku odpięte. Może on się uczy jeszcze bo wcześniej problemu nie było przez bardzo długo albo krokowy wysiada. Generalnie nie mam tego co u Ciebie jak nadepnę na hamulec to obroty się nie zmieniają.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
U mnie coś podobnego ostatnio zauważyłem ,po dodaniu gazu jak jest na P albo N to obroty spadają do ok 200(dotknięcie hamulca nic nie zmienia) ,tylko nie ustaliłem jeszcze żadnych zależności bo ostatnio prawie nie jeżdżę samochodem i przypadkowo na to zwróciłem uwagę.W czasie jazdy jest ok. Nie wiem czy to nie jakieś trefne paliwo ,bo u mnie pełno na stacjach jest tego PB95 E-10.
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Hmm wczoraj tankowałem Każdy trop jest dobry
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Witam Wszystkich
Ja w swojej HONDZIE mam poważny problem: mam falujące obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku. Od razu powiem co zrobiłem. Diagnostyka w serwisie Honda Lubin wykazała walnięty silniczek krokowy więc go zamówiłem i wymieniłem ( 1000 zł). Nic się nie zmieniło jeżeli nawet nie pogorszyło (wszystko robiłem w autoryzowanym serwisie Hondy) Dlatego pozostawiłem samochód na próby mechaników i elektromechaników na 3 dni które nic nie wykazały pozatym że przy okazji wymieniłem kable, kopółkę, palec, wyregulowali mi zawory. TRoszeczkę za to też zapłaciłem i po 3 dniach i straconej kasie stwierdzili że z elektyką wszystko jest w porządku a silniczek krokowy nie może się ustawić ze względu na instalację gazową a raczej jakieś lewe powietrze. Możecie mówić mi że Hondy nie można gazować ale ceny benzyny przy moich kilometrach min. 4 tys. miesięcznie w porywach do 7 tys. SAMI WIECIE. Teraz jeżdżę na odpiętym krokowcu ponieważ wtenczas mi nie gaśnie i obroty na ciepłym falują w okolicach 1200 chyba że włączę klimę to wówczas mi skacze od 300 do 1200. CZy możecie mi jakoś pomóc? Czy jest możliwe aby powodem było to że około pół roku temu wjechałem w ogrodzenie i przeskoczyłem (wspiąłem się po słupku na luzie) niski murek - nie było widocznych uszkodzeń ani wycieków z silnika
Pomóżcie błagam
Ja w swojej HONDZIE mam poważny problem: mam falujące obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku. Od razu powiem co zrobiłem. Diagnostyka w serwisie Honda Lubin wykazała walnięty silniczek krokowy więc go zamówiłem i wymieniłem ( 1000 zł). Nic się nie zmieniło jeżeli nawet nie pogorszyło (wszystko robiłem w autoryzowanym serwisie Hondy) Dlatego pozostawiłem samochód na próby mechaników i elektromechaników na 3 dni które nic nie wykazały pozatym że przy okazji wymieniłem kable, kopółkę, palec, wyregulowali mi zawory. TRoszeczkę za to też zapłaciłem i po 3 dniach i straconej kasie stwierdzili że z elektyką wszystko jest w porządku a silniczek krokowy nie może się ustawić ze względu na instalację gazową a raczej jakieś lewe powietrze. Możecie mówić mi że Hondy nie można gazować ale ceny benzyny przy moich kilometrach min. 4 tys. miesięcznie w porywach do 7 tys. SAMI WIECIE. Teraz jeżdżę na odpiętym krokowcu ponieważ wtenczas mi nie gaśnie i obroty na ciepłym falują w okolicach 1200 chyba że włączę klimę to wówczas mi skacze od 300 do 1200. CZy możecie mi jakoś pomóc? Czy jest możliwe aby powodem było to że około pół roku temu wjechałem w ogrodzenie i przeskoczyłem (wspiąłem się po słupku na luzie) niski murek - nie było widocznych uszkodzeń ani wycieków z silnika
Pomóżcie błagam
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Robili reset kompa po tych wszystkich zabiegach w Twoim samochodzie?
Przepustnicę czyściłeś ?
Reset zrób wyciągając bezpiecznik.
Przepustnicę czyściłeś ?
Reset zrób wyciągając bezpiecznik.
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
A egr ? Zrob samodiagnostykę zobacz co pokaże.
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Zapomniałem, jest dobry prosty patent na sprawdzenie czy łapie lewe powietrze. Zatykacie ręką przepustnice jak nie gaśnie to znaczy że łapie lewe powietrze, jak zgaśnie to coś innego
Jeszcze spotkałem się z czymś takim że jak przepustnica była zawalona mułem to przy styku łopatki ze ściankami było ok, ale po wyczyszczeniu były szczeliny (tak była wyrobiona).
Jeszcze spotkałem się z czymś takim że jak przepustnica była zawalona mułem to przy styku łopatki ze ściankami było ok, ale po wyczyszczeniu były szczeliny (tak była wyrobiona).
HR
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 wrz 2011 19:37
- Auto: Accord 98
- silnik: 2.0 benzyna
- Lokalizacja: Lubin
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
czesc fabian jdyne na pocieszenie jest ze nie tylko ty masz ten problem bo ja mam identyczny od paru miesiecy i z kolega kbl100 zostalo sprawdzone prawie wszystko i dalej nie wiadomo o co chodzi w nasrepny tygodniu jade sprawdzic cisnienie na cylindrach . ja jestem tez z lubin wiec mozemy sie spotkac i pogadac normalnie podro
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
oooo to może jakiś spocik w niedziele ?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 wrz 2011 19:37
- Auto: Accord 98
- silnik: 2.0 benzyna
- Lokalizacja: Lubin
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
ja proponowalbym w nastepna niedziele bo oprocz szkoly jade po matke do rodzinki a sobota tez raczej odpada ale ogolnie ja jestem jak najbardziej za !!!