Strona 1 z 1

kolo zamachowe

: 14 lis 2015 18:25
autor: arhano1
Pany . Czy wiecie o kims poza Radzikowskim i Otockim kto zajmuje sie odelzeniem kol zamachowych ?
A drugie czy jest mozliwosc kupienia prawej lapy do skrzyni biegow pod swapa f22b1 do eg3 gdyz
szukam po necie ale same komplety sprzedaja .
Moze komus sie wala w garazu ,piwnicy to bym chetnie przytulil.

Re: kolo zamachowe

: 14 lis 2015 18:32
autor: MuzykGrzes
Wybacz że nie na temat ,ale czy EG3 nie jest za lekkie do tego silnika? Zwiększysz masę auta niepotrzebnie i obciążysz zawieszenie z przodu bardziej niż trzeba a sam silnik to żadna rewelacja. Kolega kupił EJ9 z H22A i jest to auto tylko do jazdy po prostej bo z racji na wage silnika w zakrętach nie jest już tak dobrze.

Re: kolo zamachowe

: 14 lis 2015 18:52
autor: arhano1
Powiem tak kazdy inny silnik do eg niz orginal jest za ciezki .
W acordzie tez jest uczucie ciezkiego przodu i jezdzi nie .
A ze z f czy h seria auto nie jezdzi po zakratach to kompletna bzdura,
powielana przez ludzi ktorzy wsadza albo kupia civica z h seria i seryjnym zawiasem i mysla ze sa mega och i ach !
H seria to dopiero poczatek modow przy eg3 panie .

Re: kolo zamachowe

: 14 lis 2015 20:32
autor: MuzykGrzes
Ale B16 czy B18 jest lżejsze niż H czy F a co do cifka z H to na seryjnym gwincie to akurat by ciężko było jeździć.

Re: kolo zamachowe

: 14 lis 2015 20:51
autor: arhano1
No wiadomo ze ciezszy bo wiekszy . Juz Ci pisalem ze ruznica jest 20-30 kg na calym zestawie
wiec czemu sie nie bawic .
To tak jak z d13 na forum civica nie warto dlubac tylko 150 kucy wkladaj b16,b18 to dopiero idzie !
A wez dzisiaj znajdz zdrowa b serie ! remont tez kase pochlania .
Co znaczy seryjny gwint ?
A tak na serio to f22 jest bardzo dobry do modow i mam juz naszykowany do smigania brakuje mi paru gratow .

Re: kolo zamachowe

: 14 lis 2015 21:56
autor: MuzykGrzes
Ja akurat robiłem taki setup na D13B2 - Z6 i wiem że to frajda przecierać szlaki bo 5 lat temu w PL mało kto dłubał w silniku co najwyżej wywalał zwężkę z gaźnika :) a swapów z D na B seriię tez było jak na lekarstwo ,to trochę jak z twoim projektem teraz choć teraz jest już łatwiej.
ps: Seryjne zawieszenie a nie gwint - źle napisałem.