Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe cg4 H22A
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Accord Coupe cg4 H22A
Witam wszystkich,
Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: Coupe
KOLOR: Srebrny
SILNIK: F20B5 SWAP -> 2.2 Dohc Vtec h22a jdm 200 km + 5 bieg z N2C4
ELEKTORNIKA: Przerobione ECU P28 z pełną obsługą IAB-ów
UKŁAD WYDECHOWY: v6
ZAWIESZENIE: Było Eibach Pro Kit, jest gwint ISC
BODY-KIT:całościowe ospojlerowanie OEM Honda
DOLOT: Aoma+ stożek Simota
HAMULCE: tarcze przód type r 300 + hawk performance, tył oem + bosch
OLEJ: Valvoline VR1 Racing 10W60
CAR AUDIO: Pioneer deh-f930bt, przód hertz hsk165 (zestaw odseparowany), sub jl audio + Wzmak jlaudio i kompleksowe wytłumienie wnętrza, sterowanie radia z kierownicy
FELGI: 17oem ufo + Dunlop sport
DODATKI: Obrysówki, blenda i lampy tył USDM home made, zderzak tył USDM, CB + antena helikalna president w uchwycie montażowym, zabudowa cb, białe kierunki boczne, przyciemnione szybki, przybornik narzędzi USDM, podświetlane przyciski sterowania szyb i lusterek, bixenon morimoto, żarniki philips d2s
PRZEBIEG : ???
INNE: Konwersja na manualny napinacz rozrządu h23, kompletne sprzęgło exedy, pompa sprzęgła Daikin Clutch,
Plany :
hydrografika carbon zamiast drewna (zbieram się już 4 lata)
Zdjęcia:
i serducho
Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: Coupe
KOLOR: Srebrny
SILNIK: F20B5 SWAP -> 2.2 Dohc Vtec h22a jdm 200 km + 5 bieg z N2C4
ELEKTORNIKA: Przerobione ECU P28 z pełną obsługą IAB-ów
UKŁAD WYDECHOWY: v6
ZAWIESZENIE: Było Eibach Pro Kit, jest gwint ISC
BODY-KIT:całościowe ospojlerowanie OEM Honda
DOLOT: Aoma+ stożek Simota
HAMULCE: tarcze przód type r 300 + hawk performance, tył oem + bosch
OLEJ: Valvoline VR1 Racing 10W60
CAR AUDIO: Pioneer deh-f930bt, przód hertz hsk165 (zestaw odseparowany), sub jl audio + Wzmak jlaudio i kompleksowe wytłumienie wnętrza, sterowanie radia z kierownicy
FELGI: 17oem ufo + Dunlop sport
DODATKI: Obrysówki, blenda i lampy tył USDM home made, zderzak tył USDM, CB + antena helikalna president w uchwycie montażowym, zabudowa cb, białe kierunki boczne, przyciemnione szybki, przybornik narzędzi USDM, podświetlane przyciski sterowania szyb i lusterek, bixenon morimoto, żarniki philips d2s
PRZEBIEG : ???
INNE: Konwersja na manualny napinacz rozrządu h23, kompletne sprzęgło exedy, pompa sprzęgła Daikin Clutch,
Plany :
hydrografika carbon zamiast drewna (zbieram się już 4 lata)
Zdjęcia:
i serducho
- Załączniki
-
- 19062011743.jpg (134.85 KiB) Przejrzano 16465 razy
-
- 08072011880.jpg (62.45 KiB) Przejrzano 16465 razy
-
- 06072011877.jpg (75.21 KiB) Przejrzano 16465 razy
-
- 2012-01-10-060.jpg (80.04 KiB) Przejrzano 16465 razy
-
- _MG_8904.JPG (104.9 KiB) Przejrzano 16465 razy
Ostatnio zmieniony 05 paź 2014 15:18 przez kbl100, łącznie zmieniany 9 razy.
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord Coupe cg4 H22A
Witamy na naszym forum
No, ciekawa modyfikacja, w sumie to nawet kilka. A jak autko kręci z tym silnikiem ? 200 kucyków w manualu ! Sam robiłeś wszystko czy w jakimś zakładzie ? Spora ingerencja w wiązki elektryczne do tego JDM-owego silnika była potrzebna ?
Widzę też, że przełożyłeś panel sterowania z regulacją wys. świateł i spryskami na dół. Ktoś tu na forum pytał właśnie o to, chciał założyć jakąś stację multimedialną 2 -din.
Wygłuszałeś drzwi czy też więcej elementów ? Maty czy jakaś pianka ? Pewnie audiotone bedzie wnikliwie pytał o sprzęt grający, he, he.
Masz też VTEC Field Controller Czyli możesz modyfikować punkt załączania VTEC ? Zmieniać dawki paliwa ? Czy to prawda, że ten system niweluje blokadę prędkości 180km/h ustawioną w JDM silnikach ?
No, ciekawa modyfikacja, w sumie to nawet kilka. A jak autko kręci z tym silnikiem ? 200 kucyków w manualu ! Sam robiłeś wszystko czy w jakimś zakładzie ? Spora ingerencja w wiązki elektryczne do tego JDM-owego silnika była potrzebna ?
Widzę też, że przełożyłeś panel sterowania z regulacją wys. świateł i spryskami na dół. Ktoś tu na forum pytał właśnie o to, chciał założyć jakąś stację multimedialną 2 -din.
Wygłuszałeś drzwi czy też więcej elementów ? Maty czy jakaś pianka ? Pewnie audiotone bedzie wnikliwie pytał o sprzęt grający, he, he.
Masz też VTEC Field Controller Czyli możesz modyfikować punkt załączania VTEC ? Zmieniać dawki paliwa ? Czy to prawda, że ten system niweluje blokadę prędkości 180km/h ustawioną w JDM silnikach ?
raz honda - zawsze honda
Re: Accord Coupe cg4 H22A
Witam,
powiedz kolego gdzie kupiłeś dokładki OEM-owskie i ile Cię to kosztowało ?
powiedz kolego gdzie kupiłeś dokładki OEM-owskie i ile Cię to kosztowało ?
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe cg4 H22A
Cały pakiet ospojlerowania kupiłem na allegro za 600 zł. Przez rok czasu czekał na lakiernika w garażu do chwili obecnej jeszcze nie założyłem tylniej dokładki heh
Autko naprawde dobrze lata. Nie wiem dlaczego ale jak na chwile obecną nie było preludy z silnikiem z serii h która by mnie objechała. Mowa oczywiście o totaljnej serii. Wszystko od a do z robiłem sam. Wiązka silnikowa była robiona praktycznie od zera ponieważ za dużo zmian było jeżeli chodzi o wiązke z f20b5, z prelude nie pasują bo są dzielone na silnikową i kabinową do tego prelude ma obd2a a accord obd2b.
W chwili obecnej wytłumione są tylko drzwi i częściowo bagażnik, tylnie błotniki poczekają do lata maty jakie użyłem to dynamat.
co do vtec fc to tak jak napisałeś, potrzebny był mi tylko do usunięcia jdm-owej blokady prędkości ale okazało się, że przydaję sie również jako shiftlight. Bardzo dużo dała zmiana punktu załączenia vteca na 4900. W chwili obecnej od 1 do 5 biegu jade na vtecu, wcześniej żadko udawało mi sie przebić z 1 na 2 aby utrzymać vteca.
pozdrawiam
Autko naprawde dobrze lata. Nie wiem dlaczego ale jak na chwile obecną nie było preludy z silnikiem z serii h która by mnie objechała. Mowa oczywiście o totaljnej serii. Wszystko od a do z robiłem sam. Wiązka silnikowa była robiona praktycznie od zera ponieważ za dużo zmian było jeżeli chodzi o wiązke z f20b5, z prelude nie pasują bo są dzielone na silnikową i kabinową do tego prelude ma obd2a a accord obd2b.
W chwili obecnej wytłumione są tylko drzwi i częściowo bagażnik, tylnie błotniki poczekają do lata maty jakie użyłem to dynamat.
co do vtec fc to tak jak napisałeś, potrzebny był mi tylko do usunięcia jdm-owej blokady prędkości ale okazało się, że przydaję sie również jako shiftlight. Bardzo dużo dała zmiana punktu załączenia vteca na 4900. W chwili obecnej od 1 do 5 biegu jade na vtecu, wcześniej żadko udawało mi sie przebić z 1 na 2 aby utrzymać vteca.
pozdrawiam
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord Coupe cg4 H22A
A jak wygląda spalanie przy takiej jeżdzie ? Mierzyłeś może ?
Jak dobrze widzę, to z tyłu nie założyłeś (jeszcze ?) dokładki...
Jak dobrze widzę, to z tyłu nie założyłeś (jeszcze ?) dokładki...
raz honda - zawsze honda
Re: Accord Coupe cg4 H22A
misio on o tyn napisal w poprzednim poscie, w pierwszym zdaniu
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord Coupe cg4 H22A
zapatrzyłem sie na zdjęcie auta bez tej dokładki ...
raz honda - zawsze honda
Re: Accord Coupe cg4 H22A
luzik, auto fajne, daj foty na innym serwerze bo na fotosik mi sie nie chce rejestrowac aby se powiekszyc co tam w srodku namodziles pakietu ospojlerowania zazdroszcze
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe cg4 H22A
spalanie w trasie 8-9 l przy 120-140 km/h, miasto zaczyna sie od 12 w górę
ostatnio średnia wyszła mi 11 l na 100km w cyklu mieszanym
ostatnio średnia wyszła mi 11 l na 100km w cyklu mieszanym