Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck). Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
slepak pisze:wtyczka jest na ramieniu ruchomym, w chwili obecnej jest pod zderzakiem, chwycić za gniazdo i pociągnąć w dół
gdzie to ruchome ramie bo ja nic tam nie widzę?
zdjęcie robione butem
Ja tam widzę:P widzisz kółko koło wtyczki? dziurę? włóż palca czy śrubokręt i pociągnij do siebie do pionu
Ta cała blacha do której przykręcone jest gniazdo jest ruchoma.
jest dziurka to i tabliczka znamionowa się znajdzie
Guras podeśle Ci procenty pod wskazany adress za fatygę..
bo czas mnie goni, przyczepka jest a nie ma do czego dopiąć
No jak browarek wchodzi w grę to co innego
Żart oczywiście
Sorki że tak długo to trwało
Ogólnie śrubokręt się wygiął bo trochę pordzewiało to ramię
Ale młotek i kawałek rurki dał radę
Co ciekawe na konstrukcji jest logo Honda
walka z dopasowaniem haka nadal trwa Guras masz oem hak;) oznaczenie 08L92-S82-601
żadni producenci nie mają dostępnego haka do naszej fury a oem brak
znalazłem jedną firmę w necie http://www.car-mix.pl/kontakt
jest ktoś z okolicy 05-090 Raszyn k/Warszawy?
zna ktoś ten zakład..
Witam wszystkich forumowiczów. Piotrek z Chełma ( obecnie Warszawa) Od roku właściciel Accorda 2002 ( USA) 2.3 pb/LPG automat. Mam dwa pytania do forumowiczów. Pierwsze dotyczy holowania przyczepy kempingowej.To pytanie kieruję zwłaszcza do praktyków nie teoretyków. Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś doświadczenie w tej materii. Chce kupić jakiś lekki kemping ( trochę większy niż niewiadowke) i nie wiem jak silnik i skrzynia zniesie takie obciążenie. Może ktos wie jak silnik vtec znosza holowanie , no i skrzynia automat czy nie rozsypie się w trasie. Będę wdzięczny za każdą konstruktywna odpowiedz. Drugie pytanie dotyczy wymiany filtra kabinowego. Mam problem z kupnem. W sklepie mają tylko pojedynczy filtr a z tego co widziałem na YT to filtr jest podwójny. Może ktoś wie gdzie i jaki filtr mam kupić. Dziękuję za każde info. Pozdrawiam Piotr
Edit:
Nawet jeszcze wisi na ebay’u ten taki batdziej wiszacy, ale zapytaj czy nie maja tamtej wersji bo fajnie siedzi na wysokosci zderzaka i mozna tak wyciac ze nic nie widac https://www.ebay.co.uk/itm/253111747075 ... 3111747075" onclick="window.open(this.href);return false;
edit mod
Tak zerknałem i widze ze oni wlasnie dilują tymi G.D.W.
Cena spoko jak na polskiego pośrednika w promce ponizej tysia z wiązką wiec miło
W oryginale był montowany hak Bosal
Sam mam taki zamontowany ale automat się w kuli popsuł i nie można jej podpiąć
Spoko wzmocnienie na dupę jak ktoś by chciał pocałować
Ponadto w ogóle tego nie widać bo element montażowy się opuszcza w górę i w dół
Takiego zestawu sobie poszukaj