Strona 3 z 3

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 02 cze 2016 14:47
autor: rexio
Spoko, sadzilem ze takie kolo masz jako docelowe :) Na 18 powinno lepiej usiasc bo cos tak lekko kozowato stoi. Jak te springi maja sie do Eibacha? Powinno byc mniej wiecej to samo, jakies -35mm, prawda?

Mysle ze dobra felga i szyby to bedzie malina.

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 02 cze 2016 14:52
autor: KOko
Nie martw się kochaniutki - parę wypłat przepościsz i zaraz będą malowane 18" :D

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 01 lut 2019 23:24
autor: macioo
Po długiej przerwie bez aktywności na forum, chciałem się podzielić filmikiem który zrobiłem w 2015 roku z remontu oraz swapa jaki przeprowadziłem w Coupetce

" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 02 lut 2019 00:40
autor: Krzysiek15255
Elegancko. Ile remontów zrobiłeś w życiu?
Jak się silnik sprawuje po 3 latach od remontu i pracy na gazie?
Różnica w mocy odczuwalna po swapie?
:D

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 02 lut 2019 19:59
autor: b0Ls
o panie szanun ile przy tym robotyyyy

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 03 lut 2019 11:35
autor: MuzykGrzes
9:50 to zdjęcie ze zlotu w Zdworzu?

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 03 lut 2019 14:42
autor: Krzysiek15255
Tak Grzesiu. :D przecież były 2szt. H22 w Zdworzu first edition.

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 03 lut 2019 16:57
autor: MuzykGrzes
Ja tam jedyne co pamiętam ze zlotu to ten dach budki pod którą był BAR co jest na zdjęciu :lol: :lol: :lol:

Re: Coupe CG4 H22 Flamenco Black Pearl by macioo

: 18 lut 2019 21:06
autor: macioo
Krzysiek15255 pisze:Elegancko. Ile remontów zrobiłeś w życiu?
Jak się silnik sprawuje po 3 latach od remontu i pracy na gazie?
Różnica w mocy odczuwalna po swapie?
:D
Dzięki :) Taki remont generalny, że na stojaku to zrobiłem dwa silniki z Preludy w życiu, jeden właśnie do Coupetki, a wcześniej na szybko tylko wymiana panewek i pierścieni w dwóch silnikach z F serii ("na aucie", bez kanału i podnośnika :P) z moich dwóch pierwszych Hond.

Różnica w mocy? Hmmm, nie bardzo wiem nawet bo F20 147km oryginalne od razu wywaliłem po zakupie więc za wiele nie pojeździłem na nim, silnik czekał już na stojaku pod swapa gotowy :) W porównaniu do silnika F22Z2 150km jest dużo lepiej a do F20Z1 131km w ogóle nie ma porównania.

Po 3 latach od remontu przejechałem 70k km i mocowo tak jak wcześniej w porządku.
MuzykGrzes pisze:9:50 to zdjęcie ze zlotu w Zdworzu?
Tak, to w Zdworzu, zawitałem do Was na chwilkę :)